Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vinkkejä Metroid Primeen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Joro

New Member
On ongelmia Metroid Primessa, alku on helppo mut en pääse millään sitä Metroid Primes essence:confused:

Milläs vaikeusasteella pelaat?

Hardilla oli tuo aiempi Metroid Prime sitä mustekalaa vaikeampi ainakin minun mielestäni.

Tuohon toiseen vaiheeseen ei juuri mitään ihme jippoja ole. Kun MP häviää jossain vaiheessa, vaihdat Thermal- tai X-Ray- visiiriin ja kun se ei näy kummassakaan edellisistä vaihdat takaisin normaaliin. Juokset vain niihin sen jättämiin Phazon lammikoihin ja annat palaa.

Kannattaako siinä MP peessä välittää niistä pienistä metroidista joita tulee?

Ja olen normaali tasolla...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paukku
Kannattaako siinä MP peessä välittää niistä pienistä metroidista joita tulee?

Ja olen normaali tasolla...

Ne metroidit ovat usein Fission Metroideja, joita on turha edes yrittää tappaa millään beamilla. Helpoiten metroidin kun Metroidin saa hengiltä Power Bombilla. Helposti ne menevät kun menet Morph Ballissa sen Phazon lätäkön päälle ja ammut yhden Power Bombin. Ne saa myös tapettua suhteellisen kätevästi sillä Phazon Beamilla...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Ne metroidit ovat usein Fission Metroideja, joita on turha edes yrittää tappaa millään beamilla. Helpoiten metroidin kun Metroidin saa hengiltä Power Bombilla. Helposti ne menevät kun menet Morph Ballissa sen Phazon lätäkön päälle ja ammut yhden Power Bombin. Ne saa myös tapettua suhteellisen kätevästi sillä Phazon Beamilla...

Tänks

Ylös Bottom