Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virallinen Halo-ketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Katselin juuri youtubesta mukavan pitkää videota firefight ottelusta Glacier kentässä. Komeaa menoa miekka eliittejä, hunttereita, brutuksia ym.

Tuli huomattua ,että grunttien selkäkäreput räjähtelevät samalla tavalla, kuin halo warssissa. Pikkuparat lentävät volttia ilmassa. Sääliksi käy::D.

Bungie viittasi juuri jossain haastattelussa, että kallojen sijaan pelissä keräillään jotain muuta. Achievementtejä niistä ei ilmeisesti saa, mutta toivottavasti niistä olisi jotain hyötyä tai ne syventäisivät tarinan taustoja?
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Olisi mielenkiintoista tietää, mikä tämä paljon käytetty "yhdeltä istumalta" käytännössä tarkoittaa.
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Olisi mielenkiintoista tietää, mikä tämä paljon käytetty "yhdeltä istumalta" käytännössä tarkoittaa.

Istuma on yksi pelisessio, jossa aktiivisesti ainoastaan pieniä taukoja pitäen tahkoat peliä. 10 tuntia ei ole istuma. :)
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Olisi mielenkiintoista tietää, mikä tämä paljon käytetty "yhdeltä istumalta" käytännössä tarkoittaa.

5-6h. Toki paavin pointti on validi, mutta enemmän ja kovempia vastuksia ainoastaan hidastaa etenemistä, ei tee matkasta pidempää.
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

5-6h. Toki paavin pointti on validi, mutta enemmän ja kovempia vastuksia ainoastaan hidastaa etenemistä, ei tee matkasta pidempää.

Ei niin, Halojen tapauksessa koko matka on aivan erilainen. Jos Halon juoksee normalilla läpi ei kokemus ole mitenkään verrannollinen siihen räiskintä nirvanaan minkä vaikeammalla vaikeusasteella pelaaminen tuo.
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Minulle passaa ainakin todella hyvin, että peli kestää sen 6-10 tuntia. Tässä tuli juuri mietittyä, että neljän levyn Lost Odyssey ei sovi minulle ainoastaan siitä syystä ettei minulla ole aikaa tuon mittaisille peleille. Mikään Halo-peli ei ole ollut minusta ainakaan liian lyhyt. Toiveena olisi sen sijaan, että kenttien avautuessa saisi kokea niitä Halo: CE:n wow-kokemuksia. Ihan samaan pääseminen lienee mahdotonta.

Tähän asti olen pysynyt vielä lähes täydessä halopimennossa, ja tämän ketjun lukemisenkin olen saanut jätettyä melkoisen vähälle. Tällä menolla tiedän Reachista juuri niin vähän ennen julkaisua kuin olen halunnutkin.
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Ei niin, Halojen tapauksessa koko matka on aivan erilainen. Jos Halon juoksee normalilla läpi ei kokemus ole mitenkään verrannollinen siihen räiskintä nirvanaan minkä vaikeammalla vaikeusasteella pelaaminen tuo.

Kolmoshalossa omaksi ongelmakseni koitui että heroic oli liian vaikea ja muutama kohta meni rasittavaksi toistoksi josta oli hauskuus kaukana. Vaihto normalille taas teki pelistä tylsän läpijuoksun. Ekan boxin Haloissa tasapainotus tuntui toimivan paremmin, toivottavasti Reach pystyy samaan.
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Uskaltaisikohan sitä aloittaa heti Legendaryllä. Co-oppina tietysti.

Mutta joo hypeä täälläkin. Betan perusteella tästä tulee tän vuoden the multiplayer itselleni.
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Halo kolmosta tullut kohta noin 3 vuotta pelattua. Mietin vaan saakohan Reachista yhtä paljon pelattaavaa irti (lauantai öiset split-screen slayer matsit Halo kolmosessa kavereiden kanssa ovat sairaan hauskaa).
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Uskaltaisikohan sitä aloittaa heti Legendaryllä. Co-oppina tietysti.
Jos tässä on se automaattispawnaus kaverin viereen kuollessa niin pysyy kyllä kolmevuotiaskin elossa pienemmällä vaikeustasolla. Itse en kyllä pidä jos shooter-peli ei tarjoa minkäänlaista pientä haasteenpoikasta.
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Halojen Legendary on aina ollut soolona oikein sopiva vaikeusaste. Nythän se vielä skaalautuu pelaajamäärän mukaan.
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Jos tässä on se automaattispawnaus kaverin viereen kuollessa niin pysyy kyllä kolmevuotiaskin elossa pienemmällä vaikeustasolla. Itse en kyllä pidä jos shooter-peli ei tarjoa minkäänlaista pientä haasteenpoikasta.

Tuon voi aina onneksi kytkeä pois päältä Iron-kallolla.
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Legendary Editionin ostajille tarjotaan ladattavana bonuksena kahden tunnin kommentoitu video, jossa Marcus Lehto, Marty, Steve Scott ja Lee Wilson käyvät läpi kampanjan. Harmillisesti Joe Staten tai Jason Jones ei ole mukana, mutta kuulostaa silti kuumottavalta.
And since we’re already on the subject of sweet Halo: Reach content, we might as well drop details covering the Bonus Content destined to grace the eyes and ears of those lucky enough to wield a Legendary Edition of Halo: Reach.

Go inside Bungie and get direct access to the team that created the franchise as they play through their last and most ambitious entry in series, Halo: Reach. To celebrate the event – and to commemorate those fans who picked up the Legendary Edition of Halo: Reach – Creative Director, Marcus Lehto, Audio Director and Composer, Marty O’Donnell, Cinematics and Story Lead, Lee Wilson, and Effects Lead, Steve Scott sit down together to deliver two full hours of exclusive, behind-the-scenes campaign commentary covering unrevealed aspects of Halo: Reach’s production. From concept to cutting room floor, this last look back is the final word on Halo: Reach’s development, straight from the team that built the game.

The bonus content covers a full campaign play-through, from start to finish, judiciously edited to excise the downtime and deliver only the most impactful moments. The end result is a potent combination of intense campaign gameplay fused with insightful, and dare I say whimsical, commentary from some of our studio’s brightest minds (and Marty, too!).

It should go without saying that there are massive spoilers included in the Legendary Edition Bonus Content, so you’ll want to steer clear until you’ve experienced the story for yourself firsthand. But once you’ve finished up your inaugural run, this is a definitely a piece you won’t want to miss. As mentioned in the description, it’s likely the final word on the Halo series from the team that created the franchise (that’s us).
Bungie.net : Bungie Weekly Update: 09/03/2010 : 9/3/2010 2:28 PM PDT

Varoituksen sanana mainittakoon myös, että pelistä tuskin julkaistaan julkaisupäiväksi täysimittaista arvostelua KonsoliFINissä. Sen sijaan luvassa lienee laajennetusti tunnelmia kampanjasta. Arvio koko paketista seurannee perässä.
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Kyllä nosti hymyn korviin ja taas entistä tyytyväisempi että on legendary tullut tilattua. Aina parempi tietenkin jos tuo olisi tullut jo pelin mukana dvd:llä, mutta ihan kiva noinkin. Toivottavasti sen sitten kanssa saa ladattua kovolle eikä tarvitse mitään streamia aina katsoa jos haluaa uudestaan katsoa ja fiilistellä.
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Jos tässä on se automaattispawnaus kaverin viereen kuollessa niin pysyy kyllä kolmevuotiaskin elossa pienemmällä vaikeustasolla. Itse en kyllä pidä jos shooter-peli ei tarjoa minkäänlaista pientä haasteenpoikasta.

Toisaalta IMO tuon takia veljen kanssa oli pirun hauska pelata Legendarylla läpi coopilla. Muutenkin mukava pelata cooppina niin tuossa pystyi viettämään aikaa eri taktiikkojakin kokeillen.

Eli Reach tulee varmaan heti ensimmäisellä viikolla pelattua veljen kanssa cooppina.
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Onkos tuosta kolmosesta olemassa jotain versiota joka sisältäisi kaikki DLC:t?
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Itselläni on menossa halo putki 1-3 ja olen ehtinyt kakkosen alkuun.
Ennen reach:in saapumista, olisiko sittenkin tarpeen pelailla tämä odst vielä välistä? Onko se tärkeä ja vakuuttava osa haloeepoksissa?

edit: Noita reach esittelyvideoita katsoessa meinaa sydämmensyke nousta fiiliksestä. Pistää siis miettimään että onko odst tärkeä lenkki juonen välillä.
 
Ylös Bottom