Siis tyylikäshän tuo onkin mutta en ole pitänyt Mass Effectiä tuollaisen tyylisenä. Destinyn tuo taas tuo jostain syystä mieleen.Itsestä tuo näyttää ihan tyylikkäältä. Ei Mass Effectillä ole mielestäni sellaista tietty tyyliä jonka mukaan pitäisi mennä. Jos tarina on hyvä ja pelaaminen hauskaa niin ihan sama miltä se näyttää.
Minun mieleeni tulee Mass Effectistä enemmän Starfieldin "nasapunk" kuin kuvan mukainen tyylitelty "takki auki"-meno. Tai ehkä olen sitten muistanut tai tulkinnut jotain väärin.
Ei kyse ole siitä ettäkö olisi älytön vaan se ei vain ole sitä tyyliä, mitä muistini kertoo Mass Effectin edustavan.Kamoon. Ei tuo asu yhtään sen älyttömämpiä ole kuin ne ne iänikuiset barbaari-naisen haarniskat, jotka koostuvat ohuenohuista ketjuista ja viilipurkin kannen kokoisista nahka (tai jopa metalli) lätkistä. Ei pelihamojen asut taida kovin usein olla järin...öh, käytännöllisiä? Muistetaas nyt. Nää on pelejä, ei elämä-simulaatioita
Eikä kyse ollut kritisoida sillä tapaa etteikö kelpaisi. Kelpaa hyvin jos peli vain on hyvä. Tyyli ei vain tuo ekana tosiaan mieleen Mass Effectiä - paitsi noilta ilmiselviltä osiltaan, tietty.
---
Piti ihan vielä googlailla Mass Effectin hahmoja. Niitä yhdistää se että kenelläkään ei taida olla takki auki vaan kaikki on ihonmyötäistä tai avaruuspukua. Ei ole tuollaisia takinliepeitä. Ainakaan siis minun muistikuvissani tai googlen näyttämissä kuvissa.
Tosin googlailin myös Destinyn kuvastoa ja ne on about samaa mutta vähän viittoja ja värejä enemmän.
Mutta mielleyhtymä johti joka tapauksessa ensin Destinyyn
Viimeksi muokattu: