HideoMiyamoto
Well-Known Member
On se kumma jos 2 sukupolven takaisia pelejä ei saada pyörimään 60 FPS vaikka olisikin 4k resoluutio.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joku voisi nyt tehdä täyden listauksen siitä mitä graafisia parannuksia nämä uudet versiot pitävät sisällään. Olen ollut ainakin siinä kuvitelmassa, että nämä ovat graafisesti aika selvästi vaativampia pelejä kuin alkuperäiset versiot. Ykkönen nyt on ainakin saanut aika ison käsittelyn. Muista osista voin olla täysin väärässä.On se kumma jos 2 sukupolven takaisia pelejä ei saada pyörimään 60 FPS vaikka olisikin 4k resoluutio.
Tuolla jotakin juttua parannuksista.Joku voisi nyt tehdä täyden listauksen siitä mitä graafisia parannuksia nämä uudet versiot pitävät sisällään. Olen ollut ainakin siinä kuvitelmassa, että nämä ovat graafisesti aika selvästi vaativampia pelejä kuin alkuperäiset versiot. Ykkönen nyt on ainakin saanut aika ison käsittelyn. Muista osista voin olla täysin väärässä.![]()
Onhan tässä kovemmat Spec vaatimukset PC:llä kuin Andormendiassa.Joku voisi nyt tehdä täyden listauksen siitä mitä graafisia parannuksia nämä uudet versiot pitävät sisällään. Olen ollut ainakin siinä kuvitelmassa, että nämä ovat graafisesti aika selvästi vaativampia pelejä kuin alkuperäiset versiot. Ykkönen nyt on ainakin saanut aika ison käsittelyn. Muista osista voin olla täysin väärässä.![]()
Onhan siinä se lohtu, että jos fps ei pysy tavoitteessa, niin "up to 120 fps" luulisi olevan "at least 60 fps"Huolestuttavinta tuossa listauksessa on ilmaisu "up to". Eikö luvassa olekaan lukittuja nopeuksia? 120fps puolestaan on tässä(kin) aivan tarpeeton, mutta kai siitä sitten voi olla iloinen...
Siis pelaako joku muka muullakin kuin oletetusarvoisella miesoletetulla? :O
Näytä liitetiedosto 6503