Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virallinen PS3-demojen saatavuuskeskustelu

jryi

Vastaava päätoimittaja, teknoniilo
Ylläpitäjä
PS3:n storeen ilmestyy aika ajoin uusia demoja, mutta ilmestymisajankohdasta ei kaikilla ole aina selvyyttä. Toiset taas ovat paremmin perillä ilmestymisajankohdista, ja ystävällisesti jakavat tietämystään muille.

Tähän ketjuun kaikki keskustelu liittyen:
  • demojen ilmestymisaikoihin (sisältäen kysymykset näistä)
  • tiedotuksiin uusista demoista PS-storessa
  • demojen latauksiin
Demojen sisällöstä ja niiden synnyttämistä vaikutelmista voi keskustella itse peleille omistetuissa ketjuissa, mutta demojen saatavuuteen liittyvästä keskustelusta peliketjussa voi napsahtaa banaani.

Näin rauhoitetaan peliketjut itse pelejä koskevaan spekulointiin ja keskusteluun.
 
Vastaus: Virallinen PS3-demojen saatavuuskeskustelu

Onko kellään tietoa, että koska Strangleholdin demo on tulossa Euro -storeen?
 
Vastaus: Virallinen PS3-demojen saatavuuskeskustelu

Vähän off-topic -jämppäämisen puolelle taas menee, mutta mikset lataisi US-storesta? Täältä löytyy hyviä ohjeita US-tunnareiden luomiseen, jos siitä on kiinni...
 
Vastaus: Virallinen PS3-demojen saatavuuskeskustelu

Crock sanoi:
Vähän off-topic -jämppäämisen puolelle taas menee, mutta mikset lataisi US-storesta? Täältä löytyy hyviä ohjeita US-tunnareiden luomiseen, jos siitä on kiinni...
No minulla on sellainen periaate, että kun euroopassa asutaan, niin euroopan storea käytetään.

[/offtopic]
 
Vastaus: Virallinen PS3-demojen saatavuuskeskustelu

Et ole kuitenkaan niin periaatteellinen, että pelaisit vain eurooppalaisilla konsoleilla...? ;)

Olisihan noita vaihtoehtoja, kuten NGage...
 
Vastaus: Virallinen PS3-demojen saatavuuskeskustelu

Crock sanoi:
Et ole kuitenkaan niin periaatteellinen, että pelaisit vain eurooppalaisilla konsoleilla...? ;)

Olisihan noita vaihtoehtoja, kuten NGage...

Juu, en. :) Mutta onko kellään tietoa siitä Strangleholdin demosta?
 
Vastaus: Virallinen PS3-demojen saatavuuskeskustelu

player_fin sanoi:
Juu, en. :) Mutta onko kellään tietoa siitä Strangleholdin demosta?

Amerikan storess aon jo ainakin mutta euroopan storesta ei hajuakaan.
 
Vastaus: Virallinen PS3-demojen saatavuuskeskustelu

Kellään tietoa Skaten demosta?
 
Vastaus: Virallinen PS3-demojen saatavuuskeskustelu

Olisiko kellään tietoa milloin NHL 08:n demo olisi tulossa, jos on edes tulossa? :p
 
Vastaus: Virallinen PS3-demojen saatavuuskeskustelu

opa95 sanoi:
Varmaankin Jenkkistoreen tulossa lähiaikoina. jos demo tulee
Demo valmis ja jo Sonyn käsissä, eli voihan sitä aika piakkoin odotella. Joka viikko toivon että tulis, mutta eipä oo vielä tullu :D
 
Vastaus: Virallinen PS3-demojen saatavuuskeskustelu

Huomenna sitten FIFA 08 demo. Toivotaan, että demo on hyvä. Itse peli kyllä on loistava.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Onko kellään tietoa koska toi Stranglehold tulee euro storeen? Luin jostain että olis eri kenttä kun boxin versiossa??:)
 
Vastaus: Virallinen PS3-demojen saatavuuskeskustelu

Ihan sama kenttä siinä on boxilla ja pleikkarilla
 
Vastaus: Virallinen PS3-demojen saatavuuskeskustelu

Darth Vader sanoi:
Huomenna sitten FIFA 08 demo. Toivotaan, että demo on hyvä. Itse peli kyllä on loistava.
Kiva kiva! Mones aikaa se on tulossa ja onko Jenkki vai Europuolella`?
 
Vastaus: Virallinen PS3-demojen saatavuuskeskustelu

FIFA2008:n demo myöhästyy - tosin vain Euroopan Storessa. US Storeen demo ilmestyy ajallaan (eli tänään myöhään illalla tai huomenna aamuyöstä). Vaan älkää huolestuko, myös Sen Toisen Konsolin FIFA-demo kokee Euroopassa saman myöhästymisen. Lisätietoja täältä.
 
Ylös Bottom