Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virallinen trivia/täyteketju urheilulle (jalkapallo, jääkiekko, F1 ja muut)

Vastaus: Virallinen trivia/täyteketju urheilulle (jalkapallo, jääkiekko, F1 ja muut)

Clarence Seedorf sopii kuvaukseen muuten, paitsi että voittoja löytyy 4 kappaletta.

Juu häntä tässä haettiin. En vaan muistanut, että AC Milanissahan Seedorf on nyt voittanut 2 mestaruutta, lisäksi myös Real Madridissa ja Ajaxissa, eli neljähän siitä tulee, mutta siis kolmessa eri joukkueessa.

Pistetään tähän nyt kaksi helpohkoa jalkapallokysymystä jatkoksi:

1. Kenellä on eniten pelattuja arvokisaotteluita, kun mukaan lasketaan MM-kisat ja oman maanosan mestaruuskilpailut?
2. Kuka maalivahti esitteli ensimmäisenä uskaliaan tavan purkaa pallo omalta maalialueelta, jota myös skorpionipotkuksi kutsutaan?
 
Vastaus: Virallinen trivia/täyteketju urheilulle (jalkapallo, jääkiekko, F1 ja muut)

1. Kenellä on eniten pelattuja arvokisaotteluita, kun mukaan lasketaan MM-kisat ja oman maanosan mestaruuskilpailut?
Jos puhutaan miehistä, niin arvataan Lothar Matthäus. Jos lasketaan naiset mukaan, niin ei mitään hajua. Varmaankin jollain jenkkimuijalla.

2. Kuka maalivahti esitteli ensimmäisenä uskaliaan tavan purkaa pallo omalta maalialueelta, jota myös skorpionipotkuksi kutsutaan?
René Higuita.

Kuka on tehnyt nopeimman maalin jalkapallon MM-kisoissa kautta aikain?
 
Vastaus: Virallinen trivia/täyteketju urheilulle (jalkapallo, jääkiekko, F1 ja muut)

Joku entisistä maalivahtisuuruuksista se luultavasti on. Bernie Parent tai Ken Dryden?

Vaikka en kysymyksen laatija olekaan, niin voin vastata kun kerrankin olen varma vastauksesta, että Dryden on oikea vastaus.
 
Vastaus: Virallinen trivia/täyteketju urheilulle (jalkapallo, jääkiekko, F1 ja muut)

Jos puhutaan miehistä, niin arvataan Lothar Matthäus. Jos lasketaan naiset mukaan, niin ei mitään hajua. Varmaankin jollain jenkkimuijalla.


René Higuita.

Nämä vastaukset olivat aivan oikein.

Tuohon nopeimpaan maaliin veikkaan ulkomuistista sellaista Paraquaylaista puolustajaa kuin Celso Ayala.
 
Vastaus: Virallinen trivia/täyteketju urheilulle (jalkapallo, jääkiekko, F1 ja muut)

Kuka on tehnyt nopeimman maalin jalkapallon MM-kisoissa kautta aikain?

Vaikka jalkapallosta ei paljon tietoa olekaan, niin tämä on sen verran tuore tapahtuma, että veikkaan Hakan Sukur. Eikös hän tehnyt maalin jossakin 10 sekunnissa 2002 vuoden kisoissa?

Muoks. Heh, kerrankin tiesin jalkapallosta jotain. Tuo pätkä on painunut muistiin niin hyvin.
 
Vastaus: NHL-jääkiekko

Hieno avatar, täytyy myöntää: KonsoliFIN BBS - Näytä profiili: opa95

Mutta voihan sitä suosikkijoukkuetta aina vaihdella tarvittaessa sarjataulukon mukaan...

Itsekkin olen tuota hieman ihmetellyt....En tarkoita pelkästään Opaa vaan muutenkin tuntuu että KFIN on yhtäkkiä täynnä Sharks faneja... : D

Meikäläinen kannustaa joukkueita joissa suomalaiset loistaa :) (Montrealia nyt lähinnä, vaikka Koivu ainoa onkin). Paitsi ennen pleijareita tulee toivottua että esim Wild tippuis nii saatais Mikko MM-kisoihin:rolleyes: :D
 
Vastaus: NHL-jääkiekko

Itsekkin olen tuota hieman ihmetellyt....En tarkoita pelkästään Opaa vaan muutenkin tuntuu että KFIN on yhtäkkiä täynnä Sharks faneja... : D

Meikäläinen kannustaa joukkueita joissa suomalaiset loistaa :) (Montrealia nyt lähinnä, vaikka Koivu ainoa onkin). Paitsi ennen pleijareita tulee toivottua että esim Wild tippuis nii saatais Mikko MM-kisoihin:rolleyes: :D

Montako Sharks fania tiedät? Minä, Eagle, (opa95?) ...?
 
Vastaus: NHL-jääkiekko

Montako Sharks fania tiedät? Minä, Eagle, (opa95?) ...?

Juu-u, en mäkään täällä kovin montaa Sharks fania tiedä. Ehkäpä Ilari vois valaista asiassa? Toivottavasti mua tai muitakaan meidän joukkuelaisia ei lueta niihin. Käytämme/käytimme tosiaan Sharksin paitoja EASHL:ssä, joten siitä tuo avatar. Lukeehan tuossa kuitenkin selvennykseksi joukkueen nimi ja pelinumero. Onhan Sharksilla kuitenkin oikein hienot paidat:).
 
Vastaus: NHL-jääkiekko

Juu-u, en mäkään täällä kovin montaa Sharks fania tiedä. Ehkäpä Ilari vois valaista asiassa? Toivottavasti mua tai muitakaan meidän joukkuelaisia ei lueta niihin. Käytämme/käytimme tosiaan Sharksin paitoja EASHL:ssä, joten siitä tuo avatar. Lukeehan tuossa kuitenkin selvennykseksi joukkueen nimi ja pelinumero. Onhan Sharksilla kuitenkin oikein hienot paidat:).

Toivottavasti ei lueta!?!:p Mitä vikaa Sharkeissa on heh.
 
Vastaus: NHL-jääkiekko

Itsekkin olen tuota hieman ihmetellyt....En tarkoita pelkästään Opaa vaan muutenkin tuntuu että KFIN on yhtäkkiä täynnä Sharks faneja... : D

Aika hidasta tuo ajatuksenkulku jos minua tarkoitat.;)

Olen Sharks fani ollut kuitenkin jo vuodesta 2000. Ja suosikkijoukkueeni NHL:ssä ollut perustamisesta lähtien.:cool:
 
Vastaus: NHL-jääkiekko

Toivottavasti ei lueta!?!:p Mitä vikaa Sharkeissa on heh.

Noh, ei Sharkseissa mitään vikaa ole, mutta en myöskään kannata joukkuetta. Hyvä jengihän niillä on tällä kaudella kasassa. Tarkoitin vaan sitä, että faniksi on turha lukea tuon avatarin perusteella:D. Ei sen kummempaa...
 
Vastaus: NHL-jääkiekko

Juu-u, en mäkään täällä kovin montaa Sharks fania tiedä. Ehkäpä Ilari vois valaista asiassa? Toivottavasti mua tai muitakaan meidän joukkuelaisia ei lueta niihin. Käytämme/käytimme tosiaan Sharksin paitoja EASHL:ssä, joten siitä tuo avatar. Lukeehan tuossa kuitenkin selvennykseksi joukkueen nimi ja pelinumero. Onhan Sharksilla kuitenkin oikein hienot paidat:).

Jaa. Ihan avatareista päättelin....No, eipä sitten mitään....:eek:

-----------
Ylliksen terveiset: rimpsu NHL-oheishöpinää siirretty täyteketjuun.

T: Corca
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Virallinen trivia/täyteketju urheilulle (jalkapallo, jääkiekko, F1 ja muut)

Kenen lusitaani-futaajan tavaramerkkipotkuja ovat niin sanotut Trivela ja Rabona?
 
Vastaus: Virallinen trivia/täyteketju urheilulle (jalkapallo, jääkiekko, F1 ja muut)

Kenellä on YKSIEN JALKAPALLON MM-KILPAILUJEN maaliennätys, kuinka monta maalia ja minkä vuoden kisoissa tämä tapahtui?

Kuka on jalkapallon MM-kisahistorian vanhin maalintekijä, missä kisoissa tämä tapahtui?
 
Ylös Bottom