Virtua Fighter 10th Anniversary -kisa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saintbert
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

saintbert

The infamous
Virtua Fighter 10th Anniversary on Segan taistelupelisarjan 10-vuotista taivalta juhlistava peli. Sitä ei tule myyntiin, mutta PS2FINillä on jakaa yksi kappale taatusti haluttua peliä onnekkaalle kilpailijalle.

Palkinnosta on kiittäminen Pan Visionia.

Kilpailuun on oikeus osallistua kaikilla KonsoliFIN BBS:ään rekisteröityneillä miinus ylläpidon kissat ja koirat. Osallistuminen ei vaadi muuta kuin vastauksen ylläolevaan kysymykseen. Voittaja arvotaan oikein vastanneiden joukosta. Kilpailuaikaa on 2 viikkoa eli skaba on tarkoitus päättää 6.8. Vastaa ajoissa ja varmistat osallistumisesi! Pidä myös huoli että rekisteröitymistiedoissasi on toimiva sähköpostiosoite, jotta sinuun saadaan yhteys voiton sattuessa kohdalle.

Pirullisen hyvä kysymys.

Heitin itsevarmana muistista ja puihinhan se tietysti meni. Pitäisi muistaa tutkia ennen kuin hutkii. :o

KonsoliFIN:n kaikkien aikojen paras palkinto.

Helppo

Moneskohan kysymys tämä on johon tiedän vastauksen. Hohhoijaa!! Aivan liian helppo joten käytänössä peli on minun. Onnekseni olen kyseisen pelin nähnyt "sillä oikealla" konsolilla.

Paljonkohan tuollaisella on arvoa? Kahden vaiheilla olin, mutta oikean vastauksen luullakseni sain lähetettyä. jea jea. En olekaan voittanut pitkään aikaan mitään.

Palkinnon takia oli pakko kokeilla onneaan, toivottavasti oli oikein, muistin mukaan näin olisi...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FolioMies
Paljonkohan tuollaisella on arvoa? Kahden vaiheilla olin, mutta oikean vastauksen luullakseni sain lähetettyä. jea jea. En olekaan voittanut pitkään aikaan mitään.
Kyse on keräilykappaleesta, eli arvo määräytyy tasan sen mukaan, mitä siitä ollaan keräilijöiden keskuudessa valmiita maksamaan.

Jotenkin vain oli jäänyt yksi noista vastauksista niin pahasti mieleen että oli pakko vastata siihen sitten, noh toivottavasti olen oikeassa :)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom