Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virtua Fighter 4

  • Viestiketjun aloittaja Mr.Dr.
  • Aloituspäivämäärä
Jepjep, eilen tuli hommattua PS2 kotio ja olin aivan tohkeissani :)>). Mukaan tuli GTA: VC:n ja GT3:n lisäksi VF4:n. Olihan sitä aivan pakko kokeilla, mutta yllätyksellisesti TV:ni ei tukenutkaan 60Hz-moodia (vara-TV nyt käytössä, toinen huollossa). Pakko siis pelata 50Hz, mutta kun päästiin itse tilanteeseen niin voi kauhistuksen kananhäkki! (reaktioni) taistelijat olivat kuin täit tervassa ja liikkuivat uskomattoman laiskasti ja hitaasti. Ei sitä "hektistä" häppeninkiä jaksanut 10min. kauemmin (pelasin Arcaden läpi Lion'illa) ja äkkiä VF4 ulos. Harmi, etten pääse kokeilemaan 60Hz-moodia piiiiiiiiitkään aikaan :/
 
Mulla loppu ja VF4:n pelaaminen ihan sen takia, että se ei oo pelattavuudeltaan sitä mitä olin hakemassa.
 
Aijaijaijai! Tekkeniin jos vertaa niin tässä on paljon selkeempi muutos 50->60 hertziin. Nyt maistuu liikkuminen jo vähän siltä miltä pitääkin.

Kannattaako sitä Vanessan Muay Thai -asentoa käyttää? Saattaa olla vähän newbie-kysymys mut mun mielestä sieltä ei mitään merkittävää liikearsenaalia löydy.
 
en oo mikään vanessan asiantuntija, mutta mulla on AI vane vieläkin olemassa (vaikka sille tulikin seinä vastaan championilla ja sen taitotaso vastaa humaltunutta apinaa, jolta on poistettu kaikki sormet)..
mutta kuiteskin mun mielesta se muay thai stanssi kokonaisuutena on kohtuullisen hyödyllinen. kasittaakseni sielta loytyy lahes kaikki vanen perusliikkeet, ja ennen kaikkea nopeita lyonti/ potkusarjoja seka sabakeja. se kai sen stanssin tarkoitus onkin, normaalisti vane on tuskastuttavan hidas, mutta mt:ssa sen lyonnit ja palautuminen ovat huomattavasti nopeampia, ei mitaan pai- tasoa tietenkaan, mutta riittavat siihen etta saa aiheutettua ongelmia hitaille vastustajille.
suurin ongelma stanssin kanssa on se, etta heittovalikoima on viela rajoitetumpi kun ns. normaalistanssissa, eli voit odottaa etta heittosi karataan viela useammin... myos puolustuksessa on eroja, neutraali-inashi on ainoastaan normaalistanssissa, ja kasitaakseni myos ainakin suurin osa reversaaleista toimii ainoastaan normaalista.

kannattaa kokeilla kaikennakosta siina harjottelumoodissa, sen takia se on sinne lisatty.. siina sen sitten ite huomaa, mika toimii ja mika ei.

tajusin just, et tosta koko tekstista ei ole yhtaan mitaan hyotya kenellekaan, mutta menkoot nyt kuitenkin....
 
Niin no sitä tässä just mietin että kun muay thaista ei voi hirveesti puolustella, niin mitä sellasta tosi merkittävää sieltä sit löytyy? Ihan suht hyvin pärjää pelkällä normaalistancella.
 
aika hiljasta näyttää täällä olevan... :(
minä ainakin olen päihittänyt duralin.. akiralla, aoilla ja kagella. muihin hahmoihin ei ole tullut perehdyttyä (eli ne on siellä jossain 1-6 danin paikkeilla, missä ei tietenkään tule duralia vastaan).

tuli taas eilen aloitettua uusi AI.. jos tällä kertaa yrittäisi kouluttaa sitä muutaman viikon ajan ennen kun lähtee kumiteen.. jos se sitten vaikka pärjäisi hieman paremmin.. musta vaan tuntuu, ettei se opi torjumaan kunnolla ennenkun se nousee rankingeissa. no kuhan saa sen ees laittamaan kunnollista komboa, eika aina pelkkää polvea niinkun sillä nyt on tapana tehdä. siinä on vaan ihan hirvee vaiva ruveta tallentelemaan kaikenmaailman repleita, joita se sitten voi kytätä. hahmona on siis akira.
 
Mulla meni into koko pelistä silloin vanhan telkkarin aikana, nyt kun on uus ja 60Hz niin vois joskus jopa VF4:n pistää pyörimään. Ongelmana on se että just nyt on paaaljon kiinnostavampia pelejä työn alla. Mut ehkä en sittenkään myy tota VF4:ää.
 
Ylös Bottom