Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virtua Fighter 4

  • Viestiketjun aloittaja Mr.Dr.
  • Aloituspäivämäärä
M

Mr.Dr.

Guest
Tästä pelistäpä ei ollut mitään juttua. Enemmän odottelen tuota, kuin Tekkeniä, jotenkin tuntuisi VF4 olevan hektisempää ja taktisempaakin?! We'll see...
 
juu u. samoin tässä sitä ps2 käännöstä odotellaan. saa nähä miten pojan käy. ihan mukavalta vaikutti kun tossa pelikaanissa tänään aikasemmin mättäsin.
 
Vähän aktiivisuutta!!!

Hei kamoon!!!
vähän eloa keskusteluun!

VF4 on sitäpaitsi mahtava mäiskintäpeli!

Onko pelannu arcade versiota? mahtava peli, mut :n myötä se on kalliimpi! ennen 5mk, nyt 1=6mk!!! aikamoinen korotus:mad:

On tullu harjoiltetua Vanessa viime aikoina..aikomoinen pakkaus:D
Paljon liikkeitä löytyy...

En oo vieläkään vetäny peliä, oon jumittunu Duralin, aika mahdoton vastus! Akirakin on PAHA vastus...

Joten jätkät jotka pelaa VF4, postatkaa teidän mielipiteenne pelistä!
 
Re: VF4 jenkeissä maaliskuussa...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Tossa artikkeli GameSpotista jonka mukaan VF4 ilmestyy jenkeissä maaliskuun puolenvälin paikkeilla. Ja Eurooppa saa taas varmaan ventata vaikka kuinka paljon... :mad:
Onneksi PAL-käännös tehdään kuulemma huolella, joten voi ainaskin odottaa tukea 60 hertsille, joka on mainio homma. Ja kyllähän itse peli näyttää todella hienolta. Ja pelittääkin loistavasti (no kolikkopelinä ainaskin...).
 
Kuka jaksaa venata PAL-versiota..eikun import kehii:D
Täti lähtee ens kuus Hong Kongiin..joten siinä on mun tilaisuus hankkii peli ja kax sega stikkiä:)

Perjantaina iltana taas olin Kampin Pelikaanis riehumas VF4:n ja 4 kaverin kaa....

annoin heille kunnon selkäsaunat:p muahahahahahahah!!!!

kun saan pelin käsiini...niin loppuu arkadessa käynti....

Jos joku osaa joten kuten pelata tätä peliä....otan haasteita vastaan...mielummin Kampis...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Kuka jaksaa venata PAL-versiota..eikun import kehiin!

Minä ainakin jaksan. Kun en modeja Pleikka kakkoseeni osta, kun niistä on huonoja kokemuksia. Ja näitä tappelupelejä on loppujen lopuksi niin paljon, ettei VF4:n odotteleminen ainakaan minun yöuniani vie (toisin kuin MGS2 ja FFX :D).
 
Aargh!!
täähän on saamarin addiktiivinen peli:mad: tuhlasin taas 10!!!
taas tuli annettua pataa:D ja saatu pataa:( mut oon ihan tyyväinen et voitin enemmän kuin hävisin!

Vanessa ja Kage parhaimmat hahmot!

Vanessa on niin pirullinen hahmo...tappavat muay thai-stance liikkeet!!!

Kagen dragon punch ja TFT erittäin kivoja! aika oli melkein lopus ja pistin yhen TFT ja voila..RING OUT! hehehee!!!
kieroa? pelis ei oo sääntöjä!
 
VF4

Tämä Vf4 on muuten jo julkaistu japanissa eli suomestakin peliä jo varmaan saa jollain konstilla (tietenkin vaatii vähän erikoisemman koneen jotta toimii). Peli on CD-formaatissa kuten Tekken Tagikin.

Laittakaa muuten kommentteja japskiversiota tahkonneet!
 
Re: VF4

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kiito_Linja
Tämä Vf4 on muuten jo julkaistu japanissa eli suomestakin peliä jo varmaan saa jollain konstilla (tietenkin vaatii vähän erikoisemman koneen jotta toimii). Peli on CD-formaatissa kuten Tekken Tagikin.

Laittakaa muuten kommentteja japskiversiota tahkonneet!
se pelihän julkaistaan japanissa 31.1.2002...eli ei vielä...
jolla kulla saattaa olla pirattiversio siitä...

BTW VF4 hakkaa T4 mennen tullen:p
 
Re: Re: VF4

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi

BTW VF4 hakkaa T4 mennen tullen:p
Myöhemmin samana iltana VF4:sta pelaamasta tullessa Pexi huomaa olevansa oudosti pukeutuneiden ihmisten keskellä pimeällä kujalla:

http://www.jun-shrine.com/cosplay/16.jpg

http://www.jun-shrine.com/cosplay/4.jpg

http://www.jun-shrine.com/cosplay/18.jpg

http://www.jun-shrine.com/cosplay/24.jpg


:D Sorry oli pakko laittaa vaikka oli väärä ketju ja kaikki.

Täällä Lahdessa tosiaan ei ole VF4-masiinaa tietääkseni joten en ole päässyt testaamaan. Siis mistä näitä VF4:a löytyy? Voisin käydä sitä pari minuuttia pelaamassa ja sitten voisin kehua T4:sen ylivoimaisuutta. :p
 
Nyt kun tääl on aika hiljasta....voisin heittää pari sanaa...
VF4 rulaa!!!! ei epäilystäkään:D

nyt vaan harjoittelemaan ja "joskus" olisi tarpeeksi rahaa, niin heti lippu Japanin Tokion Haastamaan "Bun Bun Marut":)
 
Joo onhan tuo Vf4 ihan mainio mättöpeli (japsiversio). Se ei kyllä ihan ehkä mättöpeli ole kun täytyy miettiä koko ajan uusia iskuja, kun ne torjuvat aina jos tekee samoja.

Pelin graffoihin vähän petyin (ei oikein antialisointia). Musiikit huippu japsipimputusta ja pelattavuus hyvä, mutta erilainen kuin Tekken takissa.

Suosittelen että hommaatte PAL-version sitten kun se joskus kesällä tulee :cool:. Minä tahkoan japaniversiota jo nyt.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kiito_Linja
Joo onhan tuo Vf4 ihan mainio mättöpeli (japsiversio). Se ei kyllä ihan ehkä mättöpeli ole kun täytyy miettiä koko ajan uusia iskuja, kun ne torjuvat aina jos tekee samoja.

Pelin graffoihin vähän petyin (ei oikein antialisointia). Musiikit huippu japsipimputusta ja pelattavuus hyvä, mutta erilainen kuin Tekken takissa.

Suosittelen että hommaatte PAL-version sitten kun se joskus kesällä tulee :cool:. Minä tahkoan japaniversiota jo nyt.
Aargh! en jaksa venata PALlia..... pakko saada import!

Sanotaan et PS2 on kova käsittelemään polygonit mut ei oo kova "lisä mausteiden" kaa;)
 
Nyt mun VF-taito on vähän ruostunut:mad: en oo pelannu vähän aikaan. eilen pelasin yhtä tuttua vastaan, voitin 8 ja hävisin 4!!!
erittäin huonot statsit en oo ikinä häviny sille noin paljon! aargh!

Kyllä se jätkä pelaa Lau:lla hyvin:cool: ja mä Vanessalla ja Kagella perseesti!
Laun perusliikkeet on niin hyviä, yks kaato tai staggeri, niin oon kuollut!!! Hulluja komboja lähtee!
Pitäisi kehittää Vanessan Muay Thai-hyökkäykset ja kauntterit.

Nyt takaisin arkaden äären jatkamaan harjoittelua!

Odotan ihan innolla VF4 japsiversiota:)
 
Sonyweb:ssä näyttäis olevan jopa 9.8 pojoina. Schön.
 
Nyt vähän eloa keskusteluun

Okei! vähän eloa tähän VF4 -keskusteluun!
tää vaikuttaa siltä et tääl on niin paljon "tekkenistejä":rolleyes:

Mut anyways...saan ton VF4 japsin kahen viikon sisällä..jesh...
sen jälkeen agressiivinen harjoittelusessio alkaa... Pelikaaneissa ei tule sitten tuhlattua enemmän rahaa;)

Jos oot pelannu aikasempia VF-sarjoja, niin postaa tänne. voitaisiin keskustella.
 
Ylös Bottom