Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virtua Tennis 3, miten dropshot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zakk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

zakk

New Member
Mitens ootte tässä pelissä saaneet dropshotin eli semmosen tiputuksen verkon eteen tehtyä? Ite oon nyt kokeillu vaikka miten ja ohjekirjan mukaan slicellä ja alaspäin, mutta kerraan sadasta yrityksestä onnistuu, onko siihen joku kikka? Hyvin oon tosin pärjänny ilmankin, mutta olisi toikin kiva oppia..

Vastaus: Virtua Tennis 3, miten dropshot?

Hey!

Oikeaa tennistä jäljitellen lyönnin voi tehdä vain hyvistä asemista, eli stoppari ei onnistu esim. vastustajan kovan palautuksen perään. Helpohko lyönti vastapuolelta ja hyvä oma sijoittuminen lyöntihetkellä (ja näppäimet riittävän ajoissa pohjaan painettuina!), niin pitäisi onnistua. Napit on kyllä oikein, kunhan verkon taaemmalla puolella huomaat painaa vielä vastakkaiseen suuntaan nuolta.

Vastaus: Virtua Tennis 3, miten dropshot?

Hey!

Oikeaa tennistä jäljitellen lyönnin voi tehdä vain hyvistä asemista, eli stoppari ei onnistu esim. vastustajan kovan palautuksen perään. Helpohko lyönti vastapuolelta ja hyvä oma sijoittuminen lyöntihetkellä (ja näppäimet riittävän ajoissa pohjaan painettuina!), niin pitäisi onnistua. Napit on kyllä oikein, kunhan verkon taaemmalla puolella huomaat painaa vielä vastakkaiseen suuntaan nuolta.

Ok, kiitti vastauksesta! Varmaankin oon sitten liian vaikeisiin lyönteihin tota yrittänyt, eli ei auta kuin jatkaa harjoittelemista. Kaikki muut lyönnit kyllä onnistuu halutessa.

Ylös Bottom