Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
KenSu sanoi:Juu, Mario Kart 64 tarjolla.
EDIT: Ja pari erää jo pelattuna.
zakk sanoi:Cool, pitää käydä ostamassa heti duunin jälkeen!
anttti sanoi:Onko tässä Mario Kartissa nyt nykypäivänä pelattavaa sen 1000 pisteen edestä? En ole alkuperäistä N64-versiota koskaan edes koittanut, ainoa kokemukseni Mario Karteista on GBA.n versio (jota kyllä tuli tahkottua ihan urakalla).
Kun se kuitenkin maksaa sen kympin, ja hyvällä säkällä GC-version Mario Kartista löytää käytettynä jostain sillä parilla kympillä...
onko toi kuinka huono verrattuna esim double dashiin?Hex sanoi:On se ihan ok, mutta kuitenkin sarjan huonommasta päästä.
Minä pistäisin suunnilleen samaan nippuun, mutta en DD:tä jaksanut pelata juuri ollenkaan, joten joku muu osaa varmaan sanoa paremmin.Eternal sanoi:onko toi kuinka huono verrattuna esim double dashiin?
HyväHex sanoi:Minä pistäisin suunnilleen samaan nippuun, mutta en DD:tä jaksanut pelata juuri ollenkaan, joten joku muu osaa varmaan sanoa paremmin.
Nayru sanoi:Mikä olisi hyvä Turbografx-peli VC:ssä?
kaba sanoi:Vinkkinä luottokortin tai Sampo-pankin Electronin kanssa säätäville: kannattaa vaihtaa pisteitä ostettaessa koneen maaksi Australia, sillä näin 1000 pistettä kustantaa 9,09. Pieni säästö, mutta kätevä, jos pelejä meinaa ostella enemmänkin.
Nayru sanoi:Mikä olisi hyvä Turbografx-peli VC:ssä?
ovatko noi pelit mimmosia?Hex sanoi:Hemmetin hauskan Bombermanin lisäksi Dungeon Explorer ja Motoroader tukee maksimissaan viittä pelaajaa. Kaikki nuo ovat Turbografx-pelejä. Kaikkien muiden pelien pelaajamäärä on max 2.
Eternal sanoi:ja paljonko turbografx-pelit maksavat oikein? 500wiipoints?
Timotei sanoi:Google? Mut, 600 pistettä maksaa nuo. Tsiikaa täältä.
Muuten, mistä näitä pisteitä kantsis hankkia? Nordean Visa Electronhan ei toiminut siellä Wiin omassa channelissa. Pitääkö mun mennä kaupasta ostamaan ylihinnalla?