Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olisi ihan mukava jokin save state -tyylinen tallennus noihin peleihin. Live Arcadessakin semmoinen oli ainakin Soniceissa. Eipä oikein nykyään ehdi/jaksa yhdellä istumalta vääntää jotain Super Marioa läpi.
Ei tarvitsekaan pelata kerralla läpi. Peli tallentuu kun poistut pelistä, voit jatkaa siitä mihin jäit kun seuraavan kerran jatkat peliä. N64 peleissä se ei toimi mutta niissä tallennusmahdollisuus löytyykin jo defaulttina.
Niin, mutta tuo tallennus mikä nykyään on on surkea. Esim. tänään vaimo halus pelata Marioa ja siinähän se mun tallennettu peli sitten meni.
Niin, mutta tuo tallennus mikä nykyään on on surkea. Esim. tänään vaimo halus pelata Marioa ja siinähän se mun tallennettu peli sitten meni.
Tuohan on vain hyvä juttu, sillä ei noita pelejä ole tarkoitettu pelattavaksi siten, että voit saman kohdan ladata aina uudestaan.
Olikos niitä save-slotteja kolme vai neljä, jos sen kertatallennuksen saisi tehtyä Worldissa aina jokaisen slotin sisään, niin teilläkin pelaaminen onnistuisi paremmin - updatea odotellessa . GBA-versioissa tallennussysteemillä voi tallentaa joka kentän välissä (luonnollisesti käsikonsoleissa tämä on tärkeää).
Jep jep, joissakin peleissä oli tuo paristomuisti. Aika monessa kuitenkaan ei, esim. SMB3. Worldista tuo tosiaan löytyy, mutta sitä en ajatellut hankkia.
mites sitten muistikorttikikkailu, jos siirtää muistikortille, niin tuleeko save mukana (who knows) = tallettaa muistikortille ja lataa sieltä session aluksi koneelle.
Ja miten nuo snes pelit toimii GC ohjaimella?
Gunstar Heroes, pieksee Contrat mennen tullen.
Huh huh huh, ehkä huonoudessa. Pelattavuus, pelisuunnittelu, tyyli, musiikit, animehömppä vastaan scifitoiminta, GH häviää Contralle ihan kaikessa.