Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Viva Piñata: Apuja

Vastaus: Viva Piñata: Apuja

Ostat tai teet purkin hunajaa, sitten kutsut kylästä sen Tinker tyypin, vasen alakulma. Otat siltä sen kultaisen lipun, ja valitset hunajan. Tyyppi tulee muuttamaan hunajan lääkkeeksi.
 
Vastaus: Viva Piñata: Apuja

No tuolla ketjussa jo kyselinkin, mutta otetaan tässä uusiksi. Mistä johtuu elukan "kunnon" sairastuminen? Lähellä ei ole mitään myrkyllistä tai muutakaan, mutta aina kun tohtori parantaa se, niin se sairastuu uudestaan. 4-6 kertaa parantaa elukan, mutta niin ihanan kallista.

Ja toinen. Mikä on paras tapa saada Water Lily kukkia? Olen koittanut antaa kasvaa loppuun. Taputella jossain välissä ja pätkiä puskaa turpaankin, mutta yleensä kukat vaan katoavat.
 
Vastaus: Viva Piñata: Apuja

Jahas nyt rupeaa peli olemaan selätetty. 1 saavutus vajaa. Kyllä tuota on tullut jo sen verran pelattuakin, että välillä tekee jo mieli päästä ampumaan ihmisiä tai heinäsirkkoja :p

Eli sen verran kysymystä, että näkeekö pelattua aikaa mistään? Eli siis paljonko on viettänyt aikaa kyseisen pelin parissa (siis ihan oikeaa aikaa).
 
Vastaus: Viva Piñata: Apuja

nothing sanoi:
Eli sen verran kysymystä, että näkeekö pelattua aikaa mistään? Eli siis paljonko on viettänyt aikaa kyseisen pelin parissa (siis ihan oikeaa aikaa).

Pelin sisäiset päivät löytyy:
Menu > Journal > Player Awards > Player Status > 'Game Time Elapsed'

ja 50h achievementin saa kun on pelannut 250 päivää.
 
Vastaus: Viva Piñata: Apuja

Osaako joku sanoa, saako pelissä ajan kulumista mitenkään hidastettua. Mielellään pelaisi vähän rauhallisemmalla temmolla, elukoita ihastellen :)
 
Vastaus: Viva Piñata: Apuja

Scatterbrain XO sanoi:
Osaako joku sanoa, saako pelissä ajan kulumista mitenkään hidastettua. Mielellään pelaisi vähän rauhallisemmalla temmolla, elukoita ihastellen :)

Tuo ei tietääkseni onnistu, mutta kun alkusähellys on ohi tuntuu tahti kyllä ihan sopivalta.
 
Vastaus: Viva Piñata: Apuja

Miten tossa saa kasvatettua sen "halloween" kurpitsan, eli sen mikä pitää syöttää sille sour lepakolle?
 
Vastaus: Viva Piñata: Apuja

Abismal sanoi:
Miten tossa saa kasvatettua sen "halloween" kurpitsan, eli sen mikä pitää syöttää sille sour lepakolle?

Muistaakseni sinun tulee vain kasvattaa tavallinen kurpitsa ja kutsua Tinker muuttamaan se.
 
Vastaus: Viva Piñata: Apuja

Mitenkäs ton Pigxien saa aikaseks. Jossain guidessa luki, että on paritettava Swanana ja Rashberry, mutta en kyllä saanu niitä romanceeraamaa...?

Edit. No nyt onnistu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Viva Piñata: Apuja

Herojuana sanoi:
Mitenkäs ton Pigxien saa aikaseks. Jossain guidessa luki, että on paritettava Swanana ja Rashberry, mutta en kyllä saanu niitä romanceeraamaa...?

Edit. No nyt onnistu

No mä en kyllä oo saanu sitä aikaseks! oon yrittäny syöttää rashberrylle 10 tafflya niinku se leafos neuvo! :mad:

P.S. voitko kertoo mulle miten sen pixien saa? :confused:

__________________
XO gamertag: jessenic123
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Viva Piñata: Apuja

jessenic sanoi:
No mä en kyllä oo saanu sitä aikaseks! oon yrittäny syöttää rashberrylle 10 tafflya niinku se leafos neuvo! :mad:

P.S. voitko kertoo mulle miten sen pixien saa? :confused:

Tafflyjen syöttäminen on vain huhu, joka ei pidä paikkaansa. Anna kummallekin romance candyt ja tee Mystery (Pigxie) house jossa ne sitten romancee. En nyt muista tarvitsivatko kummatki varmasti omat kämppänsäkin, mutta itselläni ne oli tehtynä varmuuden vuoksi, eli kokeile ensin pelkällä Pigxie Housella, jos ei romance syty, rakenna kummallekin omat kämpät.
 
Vastaus: Viva Piñata: Apuja

Joo kiitos! Onnistu se pigxie ja ois vielä kysymys: miten muita kuin valkeita flutterschotteja saa (ainakin ilmestymään)?

EDIT: pistäkää joku linkki mistä näkee miten saa salaisia archivementteja ja miten sitä fertilizeriä tehdään taflyllä?
 
Vastaus: Viva Piñata: Apuja

jessenic sanoi:
Joo kiitos! Onnistu se pigxie ja ois vielä kysymys: miten muita kuin valkeita flutterschotteja saa (ainakin ilmestymään)?

EDIT: pistäkää joku linkki mistä näkee miten saa salaisia archivementteja ja miten sitä fertilizeriä tehdään taflyllä?

Syöttämällä oikeita eineksiä saa Whitet muutettua muiksi.

Osoita Tafly jonkin kasvin luokse, joka vaatii sillä hetkellä fertilizeriä, ja Tafly tekee jipponsa.

Tässä on kaikille Piñatan kasvattajille hyvä saitti.
 
Vastaus: Viva Piñata: Apuja

Mietin tässä, että jos jonkun elukan Visit requirementseissa lukee esim. että "Have 500 square pinometers of grass (50%)" niin pitääkö sen olla tasan se 50% vai 50% tai enemmän?
 
Vastaus: Viva Piñata: Apuja

Miten saa Master Romanceja?
Pitääkö niitä otuksia romanceta yli 3 kertaa vai mitenkä?
 
Vastaus: Viva Piñata: Apuja

7 kpl samaan aikaan tarhassa. Pistä vaikka metsästäjä töihin, ei ole väliä miten elukat hankit. Kunhan niitä on vaan 7 kpl samaan aikaan.
 
Ylös Bottom