Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

VMU:n paristot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Burana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Burana

Member
Hankin käytetyn VMU:n ja tokihan siitä oli paristot lopussa. Onko kellään kokemusta missä hintahaitarissa kyseiset paristot liikkuvat? Ja toisekseen kannattaako niitä edes ostaa eli onko VMU:sta mitään extrahyötyä pattereiden kera? Ilmeisesti muistikortti syö kaksi nappiparistoa?

Kun noi mun VMU:n patterit loppu niin kerran ostin uudet, mutta kun nekin loppu jätin uuden kokonaan ostamatta. Ainoo haitta (minipelien puuttumisen lisäksi) on että VMU piippaa kun käynnistää koneen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Burana
...Ilmeisesti muistikortti syö kaksi nappiparistoa?

Tarkoitat varmaan sellaisia isoja nappiparistoja. Sellaisia, joita löytyy joistakin litteistä pikku-laskimista. Sellaisia se syö.

Mielestäni ne on turhan kalliita. Ostin kerran ja hintaa taisi tulla yhtäänsä joku 5 e. En kertaakaan minipelejä kokeillut ja nyt on taas paristot tyhjänä. eh.

Kerran löysin sivun, jossa oli ohjeet yhdistää muistikortti ja perussormiparistoja. Sellasen työn ku jaksais tehä nii vois niitä VMU-pelejäki pelailla. Valitettavasti en ny muista osotetta, mutta kuvalliset ohjeet sielä oli ja kaikki.

Halvimmillaan olen löytänyt kyseiset paristot paikallisesta halpahallista 1,50 euroa /kpl. Pariston tyyppihän CR2032, jos on se tarra sattunut irtoamaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
Ainoo haitta (minipelien puuttumisen lisäksi) on että VMU piippaa kun käynnistää koneen.

Tuotako se piippaus tarkoittaa? Mä luulin että se on vaan joku merkkiääni. ilmeisesti Loke myi kortin jossa oli jo patterit lopussa.

Ylös Bottom