Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Voice sydeemi ei toimi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mtmm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mtmm

New Member
Vaikka voice palikka on kiinni, vihreä valo palaa ja kuulokekin on laitettu kiinni, ei kuitenkaan koskaan mitään kuulu. Ovatko kaikki hiljaa, vai onko jokin vialla? Voice chattiin kun koittaa mennä, tulee Voice banned, eli mikäs perkele nyt on vialla? Ei paljoa ole voinut bannia hommata kun mikki on ekaa kertaa kii. Ei nyt kiinnosta sen enempää chattailla siellä, mutta voishan sitä kuunnella mitä muilla on sanottavaa, varsinkin cs:ssä.

Koetapa tehdä niin, että puhut jonkin Live-pelin äänivalikossa itse mikkiin ja kuuntelet kiertääkö ääni korvaläppään. Ainakin MotoGP 2:ssa (ja varmasti myös MotoGP 1:ssä) sekä Whackedin Live-demossa näin voi tehdä samassa valikossa, jossa voi itselleen laittaa voice maskin. Muita pelejä en ole kokeillut, mutta luulisi tämän toimivan muissakin. Jos ei heti ala kuulua, vemputa sitä volume-rullaa siinä sivussa vähän. Mikäli ääni ei kuulu, joku on rikki tai vialla.

Olikohan niin, että äänen voi säätää Liven asetuksista pois päältä, jos vaikka pienempi lapsi tulee pelaamaan (eihän kukaan vanhempi voi päästää nappulaansa pelaamaan jenkkien kanssa). Kannattaa varmaan tutkailla valikoita tällaisen option toivossa. Tuo "Voice Banned" viittaisi kyllä hieman sen suuntaiseen ongelmaan, että äänikommunikaatio on jostain asetuksista pistetty pois päältä.

Kokeile myös niin että laitat sen täysille. Älä pidä sitä kumminkaan silloin korvassa vaan kädessä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MK
Kokeile myös niin että laitat sen täysille. Älä pidä sitä kumminkaan silloin korvassa vaan kädessä.

Itse pidän mikkiä täysillä lähes aina. Suhteellisen huonossa balanssissa toi mikin volyymin säätö, kun kovimmallakaan ei välttämättä kuulu tarpeeksi hyvin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Itse pidän mikkiä täysillä lähes aina. Suhteellisen huonossa balanssissa toi mikin volyymin säätö, kun kovimmallakaan ei välttämättä kuulu tarpeeksi hyvin.

Johtuu varmaan siitä että mikki on liian kaukana.

Ylös Bottom