Voita Silent Hill 2: Inner Fears + Xbox-tavaraa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Slaisser
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Tässä pieni kysymys joka saa kaikki sen lukiat ajattelemaan "voi hitto mikä dorka!" :). Eli...tuohon osoitteeseen kilpailu@xboxfin.com:n saa lähetettyä vastauksen hotmail.com:ista...?:rolleyes:

Kyllä saa lähettää myös Hotmailista, mutta tuplia on turha yrittää eri osoitteista.

lähetättekö voittajalle jonkin kaltaisen email-viestin vai pitääks voittajan tulla raahautuu tänne sivuilla kattomaan?

Jipii! mä voitin! en oo ikinä voittanu kilpailuista mitään mutta nyt siihen tuli muutos! Milloin suunnilleen peli saapuu? ja tuleeko postilaatikkoon vai lähinmpään postiin?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Allu
Jipii! mä voitin! en oo ikinä voittanu kilpailuista mitään mutta nyt siihen tuli muutos! Milloin suunnilleen peli saapuu? ja tuleeko postilaatikkoon vai lähinmpään postiin?

Toivotaan että AtasPC lähettää sen pelin mahd. nopeaa. Itse pistän nuo Xbox-oheistuotteet postiin tällä viikolla. (ja sulle Allu tulee sitten kaksi lähetystä eli peli AtasPC:ltä ja sitten se oheistuote multa, joten älä säikähdä jos kaikki ei ole samassa paketissa)

Niin ja pelit koteloineen ovat sen kokoisia että ne menevät kyllä kirjelähetyksenä eli kyllä sen pelin pitäisi postilaatikkoon tipahtaa.

Jos ataspc:ltä tulee peli myöhässä niin otan vastuun itselleni, koska pääsin lähettämään osoitteesi vasta keskiviikkona.

Mallikelpoisesti hoiditte palkintojen lähetykset pojat. Peli saapui jo torstaina postilaatikkoon ja avainnauha tuli perjantaina. Kiitoksia.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom