Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vuoden 2017 odotetuimmat julkaisut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aphex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Vuoden 2017 odotetuimmat julkaisut

Miten en yllättynyt, että olin tähän mennessä ainut joka odottaa Shenmue 3:sta? :Pp

Miten en yllättynyt, että olin tähän mennessä ainut joka odottaa Shenmue 3:sta? :Pp

Oi et todellakaan ollut. Itselle kyseessä vuoden, jospa joka vuosikymmenen odotetuin peli. Ei voi oikein vieläkään tajuta, että jatkoa ollaan todellakin saamassa. Elämme hulluja aikoja. Tosin julkaisuhan venähtää ihan taatusti ensi vuoteen. Ei haittaa, onhan tuota odoteltu :D

Ei voi oikein vieläkään tajuta, että jatkoa ollaan todellakin saamassa. Elämme hulluja aikoja.

Kyllä, itselläkin on Shenmue 3:n suhteen hieman epätodellinen fiilis. PS3 Pro:n ostamisen myötä Shenmue nousi odotetuimmaksi pelijulkaisuksi, tuli se sitten tänä tai ensi vuonna, tai sitten viiden vuoden päästä. :)

Etsin pelitulva ketjua mutta tämä on parempi. Kasaan jonkinnäköistä listaa kun suunnittelen peliostoksia. En osta kaikkia listalla olioita, mutta ne on huomioitu.

1. Gravity Rush 2 - 18.1.
  2. Night in the Woods - 28.2. [ OSTETTU JA LÄPI ]
  3. Horizon - 1.3.
  4. Zelda Breath of the Wild - 3.3.
  5. Snake Pass - 29.3. [ OSTETTU JA LÄPI ]
  6. Yooka-Laylee - 11.4.
  7. Gnog - 2.5.
  8. Rime - 26.5.
  9. Yonder - 18.7.
  10. Ever Oasis - ???
  11. Pikmin - ???

Kyllä täälläkin odotellaan kuola valuen, mutta hiukan epäilen sen ilmestyvän täksi vuodeksi. Toivottavasti huhut ensimmäisen ja toisen osan remasteroinnista pitävät paikkansa ja saa vielä kokea uudestaan ne ennen kolmatta osaa.

Itselleni tähän mennessä odotetuimmat pelit ovatkin jo ilmestyneet, viimeisimpänä Persona 5, sitä ennen Horizon Zero Dawn. Nyt tosiaan tuo Shenmue 3 (tosin epäilen ilmestymistä vielä tänä vuonna), Cyberpunk 2077 (tuskin tulee tänä vuonna), Call of Cthulhu, Vampyr sekä uusin South Park. Nämä kun vielä tulevat, niin voin sanoa olevani ihan tyytyväinen pelivalikoimaan.

Ylös Bottom