En edes yritä elvistellä että olen pelannut kaikkia pelaamisen arvoisia pelejä viime vuonna, mutta tässä sellainen lista peleistä mitkä viihdyttävät lujaa eivätkä takuulla petä. Olen btw jonkinlainen fanaatikko, joten en listaa pelejä "hyviksi", ennen kuin todella pidän niitä mahtavina koodinpätkinä. Nämä kolahtivat minuun lujaa viime vuonna, kiitokset kaverille jolta lainasin layoutin
Paras urheilupeli: Pro Evolution Soccer 2
Paras auto(ilu)peli: MSR (DC) (okei, olen vähän ajstani jäljessä...)
Paras seikkailupeli: Prince Of Persia (PS2)
Paras tasoloikkapeli: Castlevania: Aria OF Sorrow [GBA]
Paras toimintapeli: Vaikka tuo Vice City...
Paras FPS-räiskintä: Exhumed [PC] (pakko olla hyvä, edeltäjät TOP-kamaa)
Paras roolipeli: Golden Sun 2 (GBA)
Paras strategiapeli: Advance Wars 2 [GBA]
Paras tappelupeli: Virtua Fighter 4 Evolution [PS2]
Vuoden pettymys: Legacy of Kain joku... [PS2]
Vuoden yllättäjä: Prince of Persia [Xbox]
Vuoden pc-peli: Deer Hunter (uusin versio)
Vuoden GC-peli: Metroid Prime (kai, pelannut vähän)
Vuoden PS2-peli: Virtua Fighter 4 Evolution
Vuoden Xbox-peli: Halo (myöhässä, I know)
Vuoden GBA-peli: Advance Wars 2 ja Street Fighter Alpha 3
Vuoden N-Gage-peli: Yhtä olen pelannut, Pandemonium (AAARGH!)
Vuoden paras peli: Virtua Fighter 4 Evolution
Mikään muu peli ei tullut edes lähelle. Aivan ilmeisesti ehdokas kaikkien aikojen parhaaksi konsolipeliksi ja taistelupelien ukkoylijumala. Muilla peleillä yleensäkään ei ollut tänä vuonna yhtään mitään jakoa. Evo oli myös jo toista vuotta putkeen Japanin suosituin arkadipeli (kolikkopeli), mikä on itsessään ihan älytön saavutus, kun ottaa huomioon että siellä on arkadikoneita noin 15 kertaa enemmän kuin täällä limsa-automaatteja. Ainoina miinuksina tulee mainita kämmitty muistikorttisysteemi joka ei enää lue kahta korttia yhtäaikaa ja tuo aivoton hinta (paikoin 75!!!), koska jenkit saivat saman pelin lisätyllä anniversary editionilla 20 taalalla, mikä on pirunmoisen törkeää! Muuten kyseessä on täydellisyyttä hipova peliksi haukuttu taideteos, joka tulisi korottaa Mona Lisan rinnalle kulttuurisaavutuksena (kunnes mahdollisesti parempi jatko-osa putkahtaa esiin). Totally awesome piece of gaming excellence...