vuoden peli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yoshi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
SFA ei loppujen lopuksi ollut mikään mullistava, niin kuin Raren pelit yleensä ovat :(
Vuoden pelin tittelistä taistelivat siis raivoisasti Smash Bros ja Eternal Darkness, ja voittajaksi selviytyi...

Eternal Darkness: Sanity's Requiem!!!!

Ei peläyttävä (niinkuin kaikki *böö*-tyyliset tsompinlahtauspelit), vaan erittäin ahdistava (tai pelottava, niin kuin jotkut sanovat). Upea toteutus, upea tarina, upea tunnelma, UPEA!!! Grafiikka on melkein PC-tasoista scheissea, mutta se ei pelin tunnelmaa haittaa pätkääkään. Tappavan nautinnollinen pelikokemus.

Tällä hetkellä olen sitä mieltä, että Rocky on oman pelikokoelmani parhain (Rocky+Timesplitters2+Mario Sunshine), mutta voi olla että mielipiteeni muuttuu kunhan vaan pukki tuo Tähtiketun Seikkailut. Saas nähärä.:)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Cubefinin uutisissa kerrottiin siitä vuodenpeli jutusta, jota kävin itsekkin äskön äänestämässä, niin pistäkääpä omaa mielipidettä ruutuun, et mikä on teiän mielest: vuoden peli, lisälaite, pelivalmistaja jne...

GameCubella ainakin vuoden peliksi arvioisin Super Mario Sunshinen.. näin ainakin siitä syystä, kun Metroid ja Zelda eivät ole vielä tänne Eurooppaan ehtineet. Toinen suosikkini oli Eternal Darkness, Resident Evil hyvänä kolmosena.

Pelivalmistajana olisi sitten varmaan Nintendo. ;)

Mainioin lisälaite on tämän vuoden puolella Wavebird, mutta Xbox Live tulee varmaankin ensi vuonna viemään tämän tittelin.

- Esa

Nyt kun on kuluneen vuoden pelit pelattu voin ilmoittaa että mielestäni vuoden 2002 paras GameCube-peli oli/on Super Smash Bros. Melee.
Starfox Adventures, Super Mario Sunshine sekä Star Wars: Rogue Leader: Rogue Squadron II eivät missään nimessä jääneet kauaksi taakse, mutta moninpeli viimeistään ratkaisi asian SSBM:n eduksi. Nyt odotellaankin sitten mitä tarjottavaa uudella vuodella on...

Jaa-ah... SSBM:stä, NHL 2k3:sta, Resident evilistä, Metroid primestä ja Rogue leaderistä on todella paha valita. Kaikki ovat erinomaisia pelejä. Ykköstä on miltei mahdoton valita joten sanon ne kaikki.

Mulle GC:n pelitarjonnan parhaat pelit olivat aika yllättäviä. Pidin ja pidän edelleen Wave Race: Blue Storm pelistä (tätä tulee pelattua vieläkin ainakin joka viikko), samoin Kelly Slater's Pro Surfer on mielestäni parhaita pelejä pitkään aikaan. Ei näitä yleisesti vuoden peleiksi ehkä voi sanoa, mutta mulle tärkeimmät gc-pelit.

Yleisesti varmasti Mario Sunshine ansaitsee vuoden pelin tittelin.

Joku mainitsi Super Monkey Ballin ja siitä tulikin mieleen, että miten mä en ole sitä vielä muistanut ostaa!

Ylös Bottom