Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

War Rock (ilmainen nettiräiskintä)

Koala

New Member
Counter Strike/socom(1&2) nälkäisille ilmainen korvike pc:eelle http://www.warrock.net/download.php. War Rock tarjoaa myös moodin jossa pelataan Battlefield 2 tyylisesti isoilla mapeilla tankkien ja helikopteriden kera, mutta toteutus on näissä vehkeissä niin huono, että se kannattaa jättää suosiolla väliin. Valitse siis pelin sisällä Close Quarters Battle ja ala mättämään. Huoneita tehdään samalla lailla kuin Socomeissa ja passunkin voi asettaa. Pelaamalla saat pisteitä joilla voit vuokrata parempia aseita.

Pelissä on turhia graafisia kikkoja, jotka vaikeuttavat vain pelaamista, joten säädä asetukset näin:

Options->Fx:

Shaders on
Water effect on
Rain off
Motion blur off
Bloom glare off
Star glare off
After image off
Camera image on
Depht of perception off

Toki muillakin asetuksilla voi pelata, mutta nämä olen todennut hyväksi.
 
Vastaus: War Rock (ilmainen nettiräiskintä)

Kerros vähän lisää pelistä; on varmaan FPS, ja onko millanen grafiikka ja montako kenttää? :)
 
Vastaus: War Rock (ilmainen nettiräiskintä)

FPS- pelihän tuo näyttää olevan. Screenshottejen perusteella näytti iha coolilta vaikka ei tuo grafiikka mitään kovinkaan ihmeellistä olekkaan. Mutta jos nyt ilmaseksi saa niin voihan sitä ainakin kokeilla tässä joululoman tiimellyksessä :)
 
Vastaus: War Rock (ilmainen nettiräiskintä)

Foxi sanoi:
Kerros vähän lisää pelistä; on varmaan FPS, ja onko millanen grafiikka ja montako kenttää? :)
FPS on juu. Close Quarter Combatissa Ainoastaan kuperkeikan aikana on kolmannesta persoonaasta(toki muissa modeissa ajoneuvoissa). Max 8 vs 8. Tällä hetkellä löytyy 5 mappia(lisää varmasti tulossa uusissa päivityksissä). Toinen joukkue koittaa laittaa pommin jompaan kumpaan kahteen eri mahdolliseen paikkaan ja toisen joukkueen täytyy estää pommin laitto/purkaa pommi. Pommin voi asettaa kuka tahansa hyökkäävästä joukkueesta(eli kaikilla on pommi mapin alussa). Vaikka peli onkin FPS ja kolmannen persoonan taktista elementtiä ei hyödynnetä on mappisuunnittelussa panostettu siihen, ettei homma mene putkessa reaktioräiskinnäksi vaan mapeissa on paljon mahdollisuuksia kiertää vihollisen selustaan. Aseet on tarkkoja niin snipuissa kuin rynkyissäkin, joten Socom kolmosen tapaista Pray and Spray ilmiötä ei pääse syntymään. Pelissä ei ole pelin sisäistä äänikommunikaatiojärjestelmää. Toki voi käyttää kommunikoimiseen vaikka Ventriloa tai Teamspeakkia. Grafiikat on kohtuu kevyet ja toimivat.
 
Vastaus: War Rock (ilmainen nettiräiskintä)

Noniin, ladattu on. Sitten nimiä kehiin; foxi100
 
Vastaus: War Rock (ilmainen nettiräiskintä)

Mitkähän mahtaa olla laitevaatimukset...?

Tällä hetkellä kun pelkkä vanha kannettava, joten tuskin pääsee tuota hirveesti ryskäämään!

EDIT: (löysinkin jo itse ;o)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: War Rock (ilmainen nettiräiskintä)

Yllättävän hyvä peli oli. Odotin ilmaiselta nettiräiskinnältä jotain luokatonta tusinapaskaa, mutta ihan kivahan tuo oli kun muutama peliä pelasin. Pyörikin ihan sutjakasti kaikki asetukset täysillä kolme vuotta vanhalla PC:lläni, eli turhan raskas peli ei ole. Pelaan (jos tuota nyt intoutuu useamminkin pelaamaan) ihan samalla nickillä kuin olen täälläkin.

Mistä hemmetistä tuossa pelissä muuten juostaan? Pelissä näkee muiden pelaajien usein juoksevan kovempaa mutta en kyllä sieltä controls -valikosta löytänyt juoksua/sprinttiä mistään.
 
Vastaus: War Rock (ilmainen nettiräiskintä)

Lloope sanoi:
Mistä hemmetistä tuossa pelissä muuten juostaan? Pelissä näkee muiden pelaajien usein juoksevan kovempaa mutta en kyllä sieltä controls -valikosta löytänyt juoksua/sprinttiä mistään.
Tuossa on ohjeet vielä vähän huonot, ja pelissäkin näkee monesti kun porukka on vähän pihalla. Näpäytä kahdesti eteenpäin(W) niin se juoksee. Kuollessa paina ö niin saat asevalikon päälle/pois. Pommi asetetaan ja puretaan f näppäintä pohjassa pitämällä.

Nickini pelissä: vautsivau
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: War Rock (ilmainen nettiräiskintä)

Ongelmia rekisteröinnissä. Valittaa että nickname pitää olla 6-10 kirjainta pitkä, se on mutta ei anna rekisteröityä.


Miten muuten pystyy vaihtamaan oman tunnuksen tänne konsolifiniin? Kun on niin huono :eek:
 
Vastaus: War Rock (ilmainen nettiräiskintä)

bf-man sanoi:
Ongelmia rekisteröinnissä. Valittaa että nickname pitää olla 6-10 kirjainta pitkä, se on mutta ei anna rekisteröityä.
Siinä pitää olla kaikki kirjaimet pieniä kirjaimia.
 
Vastaus: War Rock (ilmainen nettiräiskintä)

TubezFIN sanoi:
Siinä pitää olla kaikki kirjaimet pieniä kirjaimia.


On mulla nekin ookoo. Valittaa myös että profanity not allowed. Mitähän meinaa?


Edit: Mulla on firefox käytössä. Johtuukohan siitä?
 
Vastaus: War Rock (ilmainen nettiräiskintä)

bf-man sanoi:
On mulla nekin ookoo. Valittaa myös että profanity not allowed. Mitähän meinaa?


Edit: Mulla on firefox käytössä. Johtuukohan siitä?

Kokeile explorerilla. :cool:
 
Vastaus: War Rock (ilmainen nettiräiskintä)

bf-man sanoi:
On mulla nekin ookoo. Valittaa myös että profanity not allowed. Mitähän meinaa?
Virheilmoituksesta voisi päätellä että nickisi on tuon systeemin mielestä jotenkin epäkelpo. Profanity = pilkkaus, herjaus, yms. Koita toista nickiä.

On muuten tullut peliä pelattua aikalailla tämän päivän ja eilisen aikana. En tohtinut aluksi noita isompia taisteluja koittaa aloitusviestin haukkujen jälkeen, mutta nyt aloin niitäkin pelaamaan ja ihan jees ainakin osa kentistä on. Maan ja veden päällä meneviä ajokkeja on vielä suhteellisen sujuvaa ohjata, mutta lentokoneiden toteutus on kyllä kamala. Eli niin kauan kuin ei koske lentäviin härveleihin, nuo isommat taistelut ovat minusta melkeinpä hauskempia kuin Close quarter battlet. Muutenkin tulee kyllä yleensä mentyä jalan noissa isommissakin mapeissa.

Tuolta Fx -valikosta en muuten saanut säädettyä mitään muuta kohtaa kuin "shaders". Muut namiskat eivät reagoi mitenkään vaikka kuinka yrittää painaa. Peli pyörii täydellisen hyvin kaikki grafiikka-asetukset tapissa joten ajattelin jos noita erikoistehosteitakin olisi koittanut laittaa päälle.
 
Vastaus: War Rock (ilmainen nettiräiskintä)

Lloope sanoi:
Tuolta Fx -valikosta en muuten saanut säädettyä mitään muuta kohtaa kuin "shaders". Muut namiskat eivät reagoi mitenkään vaikka kuinka yrittää painaa. Peli pyörii täydellisen hyvin kaikki grafiikka-asetukset tapissa joten ajattelin jos noita erikoistehosteitakin olisi koittanut laittaa päälle.
Connectaa eka ja sitten mene fx valikkoon, jos ei toimi niin käytä shaders on of niin kauan että muut kohdat alkaa toimia. Koska peli on vielä vähän vaiheessa, tuo fx kohta pitää käydä joka kerta laittaa kuntoon kun pelin käynnistää.
 
Vastaus: War Rock (ilmainen nettiräiskintä)

Jeah, kiitti avusta. Kaikki toimii nyt niinkuin pitääkin :)

Paljon oli lakia siinä alimmassa pelimuodossa, en muista nimeä. Hyvä peli tosin on. :D Me like. Nimi on jooseppi siinä pelissä.
 
Vastaus: War Rock (ilmainen nettiräiskintä)

Ehkä joskus liikaa CS:ssää pelanneena, en kykene innostumaan mistään muusta samankaltaisesta pelistä. Vaikka CS:ssää nykyään pidetäänkin aikamoisena teinipellepelinä, ei sen voittanutta oikeastaan olekaan. En tosin enää sitä pelaa, vaikka joskus mielessäni käykin se taas ostaa. Se tosin olisi terveydelle haitallista...:p

Todella vähän olen ehtinyt War Rockia testailemaan, mutta ei se lämmittänyt. Tietysti, jokainen meistä on jossain vaiheessa nyyppä, mutta tämän pelin perseilijät kävivät vähän ottamaan päähän. "Oh dear god, kick that noob out..." ja muuta. Pilaa kuvaa entisestään. Mutta harvinaisen turhaa tekstiä olen saanut aikaan. Täytyy pelata hieman lissää, ennen kuin täysin tämän voin lytätä.
 
Ylös Bottom