Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warframe

Vastaus: Warframe

Laitetaas pienen pientä nostoa ketjuun. Jokunen aika sitten myös PS4 sai Update 15, jossa suurin lisäys oli Archwingit. Eli kyseisillä vehkeillä pääsee harrastamaan pienimuotoista avaruustaistelua. Lyhykäisyydessään Archwing on jetpack, jonka saadakseen pitää suorittaa muutaman tehtävän mittainen quest. Myös tietenkin craftaus vie aikaa.

Itse tullut vielä vähän kyseistä pelimuotoa testattua, mutta ensivaikutelma oli ihan kelvollinen. Avaruudessa ei tietenkään voi perustussareilla tai meleil huiskia, vaan Archwingillä on oma pyssy sekä miekka.

Ja hyvänä tietopankkina wikin lisäksi löytyy Warframen omat foorumit.

Pahottelut tarkempien linkkien puutteesta, mutta warframe.com on pelin pääsivu.
 
Vastaus: Warframe

Onko tosiaan niin, että viimeisin viesti on kirjoitettu 2014? :D

Tuli ladattua tämä about kolme viikkoa sitten, kun ei ollut oikein mitään muuta pelattavaa. Tämähän on aivan pirun hyvä peli minun mielestäni. Tätä on tullut nyt väännettyä päivittäin 3-4 pelaajan tiimillä. Täytyy sanoa, että tässähän on tosi paljon tekemistä. Todella monipuolinen peli, planeettoja taitaa löytyä yli 20 kpl (en tiedä tarkkaa määrää) ja kentät ovat todella laajoja.

Aseisiin, warframeen yms. laitettava korttisysteemi toimii hienosti. Järkyttävä määrä mahdollisuuksia tehdä hahmosta juuri sellainen kun itse haluaa.

Yllätyin kyllä positiivisesti tästä pelistä! :)
 
Vastaus: Warframe

Niinpä, erittäin hyvä peli, ja voi olla ettei moni oikein edes tiedä että tälläinen peli on olemassa. Kyseessähän on siis free to play, scifi-ninja cooppipeli, joka näyttää ihan helvetin hyvältä f2p-peliksi. Aseita löytyy jos jonkinlaista, suuressa osassa on melee-aseet nyrkkiraudoista jäätäviin kahdenkäden raskaisiin miekkoihin.

Paljon erilaisia "hahmoja" warframien muodossa joilla jokaisella omat erikoiskyvyt, eri hahmobuildeja voi tehdä Walkerin mainitsemilla taitokorteilla, sama pätee aseisiin ja lemmikkeihin, kaikkea voi tuunata erilaisilla korteilla jolloin kaikki hahmot on tyystin erilaisia, ja coopatessa tukevat toisiaan aika hyvin.

Jonkinlaista tarinaa löytyy, hillitön määrä pelattavaa ja tehtävää, hyvä peli kaiken kaikkiaan. Alkuun ehkä vähän sekava kun tulee aika paljon infoa kerralla mutta hetken päästä on päässyt jo peliin sisään aika hyvin.

Pelissähän on mikromaksuja, voi rahalla ostaa aseita yms. Mutta lähes tulkoon kaiken saa myös ihan pelaamalla ja itse craftaamalla, rahamiehet voivat ostaa itselleen aseet heti mutta siinä on tunnelmaa kun on itse nähnyt vaivaa esim uuden miekan rakentamiseen. Cooppina sillä ei ole merkitystä ostaako joku kamat vai rakentaa pelaamalla, pay to win tämä ei siis ole ja mikromaksut ovat täysin vapaaehtoisia. Ja lopulta se itse tavaroiden teko on kohtuu vaivatonta ja helppoa, se vie vain aikaa hivenen, mutta kiirekkös tuossa, minkään tavaran odottelu kun ei ole mitenkään sellainen este että se estäisi pelaamisen.

Tässä kolmen viikon aikana on kertynyt jo hirveä läjä varusteita ja uusia warframe-hahmoja ja yhtään rahaa ei ole mennyt.

Scifi cooppailusta kiinnostuneiden kannattaa antaa pelille mahdollisuus, mun mielestä tämä pieksee Destinyn aika monessa osa-alueessa, ja kun peliä pelaa pikkaisen enemmän huomaa mistä Bungie on ideansa ammentanut..
 
Vastaus: Warframe

kyllä kyseessä on omasta mielestäni erittäin hyvä peli. Aikoinaan tuli pelattua tätä paljonkin ja mastery rank 16 tais paukkua( ja lotus kukka paitoja löytyy parikin kappaletta kun yksi yö pienessä mehussa sain idean.). Nyt en ole pelannut pitkiin aikoihin kunnolla. Muutaman kerran käynyt kaveria jeesaamassa ja uutta sälää on tullut mukaan todella paljon. Tuntui taas aivan uudelta peliltä.

Yksinkin on kiva pyöriä ja tehdä tehtäviä yms. Mutta porukalla pyöriessä pelin suola nousee aivan uusille leveleille. Niin sanottua "end game" sisätö vaatiikin jo hyvän porukan ja kamat. 4 Hengen köörillä T4 survivalissa oli pirun hauskaa pyöriä. Hyviä muistoja jäi. Tunnin kohdalla alkaa meinaan tulemaan jo vähän tukalampaa :D Julkaisevat myös uutta sälää ihan kivalla tahdilla. Kyllästymisen jälkeen kun palaa takaisin, niin on paljon kaikkea uutta ja ihmeellistä. Ehkäpä itsekkin tulee palattua tämän pelin pariin jossain vaiheessa.

Suosittelen lämpimästi kokeilemaan jos vähäänkään kiinnostaa tämän tyyliset pelit. Mikä parasta peli on täysin ilmainen.
 
Vastaus: Warframe

Itsekin yhdy samaan kuoroon. Viimeiset 3kk on tullut planeettojen väliä lenneltyä ja MR12 ois nyt plakkarissa. Alkuun olin pelissä ihan hukassa ja pelailu menikin läppäri sylissä istuessa ja samalla Warframen wikiä lukiessa :D Mut siitäpä se pikkuhiljaa avautui ja vei mennessään.
Peli on sen verta loistava, että pitihän sitä pelintekijöille kiitosta antaa rahallisessa muodossa. Riittääpähän intoa tuottaa lisää pelattavaa mitä tuleekin hyvällä tahdilla koko ajan.
 
Vastaus: Warframe

Sekavahan tää peli on ensi alkuun,kun ei mitään oikein kerrota. Mutta kokeneempia kiusatessa,saa(yleensä) hyviä vinkkejä ja ohjeita.

Destinyyn tätä moni vertaa ja paljon samaa noissa kyllä on. Isoin ero on ehkä tuo 3 persoonan kuvakulma ja se millä nopeudella noi freimit liikkuu ympäri mappia.
Tuossa klipissä "vähän" viritetty Loki
 
Viimeksi muokattu:
Vastaus: Warframe

Kertokaas pöljälle mistä pääsee loggaa pelistä ulos ilman että pistän koko pelin suoraan kiinni tohon PSN valikkoon :rolleyes: viimeksi kun oon peliä pelannut niin ei muistaakseni ollut edes tota omaa avaruusalustakaan jne.

PS. aika vähälle huomiollehan peli on kyllä jäänyt, mut näyttää tuo nyt jonnin verran olevan porukkaa linjoilla, joskin ei muistaakseni pelin julkasunkaan aikoihin mitään kauheeta ryntäystä peliin ollut. Pelissähän on syvyyttä vaikka muille jakaa, myöskin tässä ajassa kun viimeksi oon peliä pelannut niin on tullu aika paljon lisää/muutoksia.
 
Vastaus: Warframe

Kertokaas pöljälle mistä pääsee loggaa pelistä ulos ilman että pistän koko pelin suoraan kiinni tohon PSN valikkoon :rolleyes: viimeksi kun oon peliä pelannut niin ei muistaakseni ollut edes tota omaa avaruusalustakaan jne.

PS. aika vähälle huomiollehan peli on kyllä jäänyt, mut näyttää tuo nyt jonnin verran olevan porukkaa linjoilla, joskin ei muistaakseni pelin julkasunkaan aikoihin mitään kauheeta ryntäystä peliin ollut. Pelissähän on syvyyttä vaikka muille jakaa, myöskin tässä ajassa kun viimeksi oon peliä pelannut niin on tullu aika paljon lisää/muutoksia.
Täällä kans oon samaa miettiny, päätyny aina sitten vaan sulkemaan koko sovelluksen :D ihan uudeksi oli peli muuttunut tässä vajaassa parissa vuodessa mitä oli itsellä taukoa. Aika paljon saa kyllä wikistä kattella että mitä sitä pitäisi tehdä. Ilmeisesti mahdollisimman nopeaa pitäisi saada kaikki planeetat auki että saa materiaaleja uusiin varusteisiin? Letkeää pelailua isoja julkaisuja odotellessa :)
 
Vastaus: Warframe

Täällä kans oon samaa miettiny, päätyny aina sitten vaan sulkemaan koko sovelluksen :D ihan uudeksi oli peli muuttunut tässä vajaassa parissa vuodessa mitä oli itsellä taukoa. Aika paljon saa kyllä wikistä kattella että mitä sitä pitäisi tehdä. Ilmeisesti mahdollisimman nopeaa pitäisi saada kaikki planeetat auki että saa materiaaleja uusiin varusteisiin? Letkeää pelailua isoja julkaisuja odotellessa :)


Tosiaan planeettoja auki että saa eri resursseja aseisiin tai mitä nyt ikinä craftaakaan. Oli näemmä muuttunut peli myös siinä että peliin oli tullu tietty järjestys, foundryn sain auki eilen, vaikka jo aseita rakentelin siillon kun peliä viimeksi pelailin ja jotain tarinan tynkääkin pelissä etenee. Aseen tossa laitoin "uuniin" joskin on valmis vasta 24h päästä.
 
Vastaus: Warframe

On muuten tähän saakka paras ilmaisena oleva peli mitä olen pelannut.

Näköjään aloitin sen isoimman uudistuksen jälkeen, kun joissakin vähänkin vanhemmissa vinkkivideoissa näyttää niin erilaiselta kaikki. Kovaa tahtia uusia päivityksiä tullut lyhyessä ajassa. Kuori näyttää nätiltä ja tekemistä riittää. Tai no jos jaksaa grindailla. PvP ei ole vielä kiinnostanut.

Warframe wikia ollut paras ystävä tämän matkan varrella ja sieltä saanut kaiken tarvittavan tiedon. Mukava välillä auttaa toisia pelin chatissa, jotka eivät tiedä sieltä katsoa.

Kaikki planeetat avattu sekä niiden missionit tehty ja eilisen Second Dreamn jälkeen myös kaikki questit, eli tarinatehtävät. Paitsi uusin niistä, Sands of Inaros, jälleen uusi warframe.
Itse olen vasta MR 8. Pitää uusia aseita jaksaa kehitellä, että pääsee siitä nousemaan.

Kaiken saa ilmaiseksi, jos osaa myydä komponentteja platinumin toivossa. Mutta harvakseltaan osuva 75% alennus saa minut tukemaan tekijöitä ilomielin.

Monilta osin tulee mieleen Mass Effect 3 moninpeli, koska en ole Destinya pelannut, niin osaa sen kohdalla sanoa mitään. En myöskään Haloa ole pelannut mutta muutaman klipin perusteella vertaan sitä enemmän Destinyyn. Kokeneemmat ovat ehkä eri mieltä kokonaisuuden kannalta.
 
Vastaus: Warframe

Oisko aika tehdä nosto ja alkaa hypettämään. Tennoconilla viikonloppuna julkaistiin aika kovaa tietoa mitä ois tulevaisuudessa luvassa.

[video=youtube;CuKYFVoK73A]https://www.youtube.com/watch?v=CuKYFVoK73A[/video]

Ja PC:lle jo ilmestynyt Chains of Harrow update joka tulee varmaan konsoleille noin 2-3viikon sisällä.

[video=youtube;ugcyqiH_MV4]https://www.youtube.com/watch?v=ugcyqiH_MV4[/video]
 
Vastaus: Warframe

Vieläkös tätä joku Xbox puolella pelailee. Itsekkin tuli nyt vasta tätä peliä alettua kokeilemaan ja peliseurahan ei tietenkään pahitteeksi olisi jolta vinkkejäkin tippuisi. : D
 
Jos haluaa pelata käsikonsoli versiota tästä pelistä niin Warframe on ihan pätevä käännös. 420p 30 FPS mutta näyttää samalta suurinpiirtein kuin muilla alustoilla.

 
Miten ihmeessä on mahdollista ettei täällä(kään) oo warframesta tän enempää keskustelua??? Ite pelannu kyseistä mestariteosta nyt 1,5 vuotta ps4 ja about 3kk pelannut myös pcllä.

Youtubesta tuli katsottua skill up:in arvostelu ja erityisesti iski tajuntaan se mitä totesi: tätä lähemmäksi thirdperson diabloa ei pääse. Tän jälkeen peli samantien lataukseen eikä oo paljon kaduttanut, on myös freetoplay. :D Lisäksi paljon angryjoen contenttia seuranneena tullut häneltäkin paljon positiivista palautetta pelistä ja taitaa joe ollakkin nykysin yksi warframen "virallisista" yhteistyökumppaneista.

Vähän aikaa sitten tuli jo toinen iso avoin pelialue fortuna(mitä en itse kunnolla oo päässyt ees alottamaan) ja tän vuoden aikana ei vissiin tuu samanlaista uudistusta mutta niin pirusti kaikkea muuta. Pitää arvostaa esim sitä että nyt keskitytään parantamaan jo olemassa olevia juttuja ja uusille pelaajille pelin alotus pitäs kohta olla paljon smoothimpi. Nyt maaliskuun aikana tulee plains of eidolon(se eka iso avoin pelialue) remaster missä koko mesta saa grafiikka/tyyli efekti päivityksen, paremmat tavat hakea uusia tehtäviä, uusia tehtäviä jne. Se mikä itellä pitää tässä mielenkiinnon yllä on tuo tahti millä peliä päivitetään ja parannellaan, tuntuu että tekijät on itekkin innoissaan tuotteesta eikä rahankiilto silmissä tarjoa olematonta sisältöä.

Itse pistin ps4 alustalla oman suomiklaanin pystyyn ja jäsenistä ei olis haittaa, kohta klaanihallissa kaikki hyödykkeet tarjolla. Voi laittaa pelissä tai vaikka täällä viestiä. :D Ps4 nicki: tmsocragzzi

Pakko tähän loppuun pistää vielä linkki tuohon skill up:in arvosteluun jos ei joku sitä oo vielä sattunut katsomaan:
 
Tänään on luvassa PS5-versio.



New Features:

ENHANCED POWER AND FIDELITY IN THE NEXT GENERATION

Taking full advantage of the power of next-gen consoles, Warframe will run at up to 4K resolution and 60fps. Drastically improved loading times will zip players into the action as fast as possible, creating a seamless experience from player-filled towns to massive Open Worlds.

The all new Enhanced Renderer introduces dynamic lighting in unprecedented ways to Warframe. From the neon underbelly of Fortuna, to our newest landscape on the Infested moon of Deimos… there’s no better place to see the stunning differences. The light from the sun now casts long shadows through the trees, foliage creates dynamic shadows as players stalk through it, and the reflections of the dense Cetus market can be seen across each Warframe as they stroll through.

A game-wide texture remaster adds new levels of detail and enhanced color throughout the experience and reduces the space Warframewill take up on players’ hard drive!

SQUAD UP WITH CROSS-GENERATION PLAY
This new hardware generation delivers on the promise of cooperative team-play by giving squads around the world one of their most desired features: cross-generation play!

For PS4 and PS5 owners, this means Tenno can move seamlessly between platforms, playing with teammates regardless if they’re on PS4 or PS5. Gamers’ profiles and progress will be saved and will follow them as they move onto PS5.

Look for details on Xbox One Series X cross-generation play in the future on Warframe.com.

ACTIVITIES, NEXT-GEN CONTROLS & MORE ON PLAYSTATION 5
The next generation of Warframe takes advantage of many of the new and unique features of Sony’s PlayStation 5.

Progress Activities will show you exactly how close you are to earning a Trophy, while Challenge Activities will get you right into the action with no need to load the game. The first will be a Sanctuary Onslaught Challenge, with more to come!

At launch using the PS5’s Adaptive Triggers, players will experience the impact of every shot fired with each trigger pull, bringing a new level of immersion and thrill to your actions without comprising the tight, fast, fluid and responsive controls that you can only get in Warframe.

In the future, as Digital Extremes explores Sony’s advanced Haptic technology, it aims to further immerse the player with unique vibration patterns that match in-game environments: from feeling the cold snow crunch under your feet on Venus in contrast to the soft-footing of a dusty Mars settlement!

PS+ PACK EXCLUSIVE: DUALSENSE INSPIRED SYANDANA (AND MORE)
PS5 and PS4 owners can celebrate the next generation by downloading the free, exclusive Warframe®: PlayStation Plus Booster Pack (an approximately $30 value) to get started. This exclusive pack contains a new Sedai Obsidian Syandana — a design inspired by the new DualSense Controller — an Experience Booster, in-game Currency Booster, Credits and Premium Credits.

 
Ylös Bottom