Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhammer 40.000: Fire Warrior moninpelinä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jore
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jore

Vanha hippi
Moi!

Pelaaja-lehdessä kehuttiin tämän pelin moninpeliä. Itse en ole löytänyt moninpeliräiskinnöistä ihan just sitä mieleistä sitten Red Factionin, korjaisikohan tämä peli asian? Siis kohtuullisen rivakkaa FPS-mättöä jaetulla ruudulla.

Kertokaapa peliä testaneet. Warhammer-fanit älkää antako lisäpisteitä vääristä syistä :D

Kehuttiin? jaa, mielestäni tämä peli on erittäin surkea. Moninpelissä ei ole "botteja" niin kuin esim. Timesplitterseissä. Ja Onlinekään ei peliä pelasta. En oikeen ymmärrä mitä tämän pelin tekijöiden päässä on liikkunut kun vastustajan naamaan saa tyhjentää kaksi lippaallista panoksia (n. 120 panosta tarkalleen) parin metrin päästä ja siltikään ei henki lähde. Ainoa keino on etsiä käsiinsä joko sniper rifle tai raketinheitin, koska ne tappavat sentään kerta laakilla.

Itse en tätä peliä suosittele kenellekkään. Erittäin tylsä ja surkea tekele. Itku meinaa päästä kun tästä täyden hinnan menin pulittamaan...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Karma
Kai sitä jossain muuallakin on kehuttu jos menit täydellä hinnalla ostamaan? :confused:

totta :) Netissä siitä puhuttiin ihan mukavia ja lehdissä sai ihan kohtuu hyviä arvosteluja. Mutta itse pelattuani voin todeta ettei ole peli ainakaan mun makuuni.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Moi!

Pelaaja-lehdessä kehuttiin tämän pelin moninpeliä. Itse en ole löytänyt moninpeliräiskinnöistä ihan just sitä mieleistä sitten Red Factionin, korjaisikohan tämä peli asian? Siis kohtuullisen rivakkaa FPS-mättöä jaetulla ruudulla.

Kertokaapa peliä testaneet. Warhammer-fanit älkää antako lisäpisteitä vääristä syistä :D

erillaisia warhammer peleja pelanneena taytyy sanoa etta tama on taytta p**kaa

Nyt olen pelannut pari tehtävää yksinpeliä, lähin vertailukohta eka Red Faction, tosin ilman hajoavaa ympäristöä :D Mutta siis aika suoraviivaista toimintaa, ei kyykkimistä, hiippailua eikä mitään muutakaan tomclancygenren ikävystyttäviä puolia. Kontrollit oppii kahdessa minuutissa, jopa Reload puuttuu! Kahden levelin jälkeen yksitoikkoisuus alkaa puuduttamaan aika pahasti, joten yksinpelin takia tätä ei kannata ostaa.

60 Hz laajakuva ja Dolby Surround aina kumminkin plussaa. Moninpelliä ja nettipeliä pitää testailla viikonloppuna. Mutta tähän saakka vaikuttaa lupaavalta.

EDIT: Dodii pari tuntia verkkomättöä takana, tämähän toimii kun junan vessa ainakin tuon pari tuntia. Jos tykkäät suoraviivaisesta ja vaistoammuntarefleksejä vaativista Online-mätöistä, kannattaa kokeilla :D Nähdään jollain servulla, nenuun tulee!

Jos tykkäät suoraviivaisesta ja vaistoammuntarefleksejä vaativista Online-mätöistä, kannattaa kokeilla :D Nähdään jollain servulla, nenuun tulee!

Pitää joku ilta tulla antamaan nenuun ;)

Huonona puolena Online -puolella pidän seuraavaa:
- Vain 4-karttaa
- Ei voi valita millaisia aseita ottaa mukaan
- Vain 8 -pelaajaa
- Näppäimistöä ei tueta chatissa
- Mikkiä ei tueta
- Mistään ei erota osuuko vihulaiseen vai ei.
- Pomppivia vastustajia esiintyy aika paljon.

huomasiko joku muukin että se Banzai! -ohjelman haasteiden kertoja on yhtenä ääninäyttelijänä tässä pelissä.
peliä en omista, näin vain Play:n arvostelun.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Pitää joku ilta tulla antamaan nenuun ;)

Huonona puolena Online -puolella pidän seuraavaa:
- Vain 4-karttaa
- Ei voi valita millaisia aseita ottaa mukaan
- Vain 8 -pelaajaa
- Näppäimistöä ei tueta chatissa
- Mikkiä ei tueta
- Mistään ei erota osuuko vihulaiseen vai ei.
- Pomppivia vastustajia esiintyy aika paljon.

Xshava, sä olet Socom-uskovainen :D En halua mikkiä enkä valita aseita, koska sellaisia pelejä on jo ihan liikaa (kiitos Tom Clancyn). 8 pelaajaa noin pienissä kartoissa on jo melkein liikaa, kuusi sopiva määrä. Pelinaikainen chatti näppikseltä olisi kyllä pop.

Karttojen vähyydessä on se hyvä puoli, että ne oppii yhdessä illassa eli oppimiskäyrä mieleekkkääseen nettipelaamiseen on todella matala. Lisäksit Team Deathmatchissa ja CTF:ssä on omat kartat, samoin Splitscreen modessa.

Osumien näkeminen vihulaisessa sekä ns. Splash-damagen näkymättömyys ovat kyllä tylsimmät puolet ja pomppivia vihuja on aivan liikaa. Myös omaa servua pyörittäessä uuden pelin käynnistys on turhan monimutkaista ("Registering with GameSpy Network..." kestää aina ikuisuuden, vaikka ei muuttaisi mitään asetuksia) eikä automaattista karttakiertoa saa päälle. Lisäksi pelin aikana ei näy, montako pelaajaa on mukana eli lähtivätkö kaikki kälppimään siinä vaiheessa kun Jore johtaa viiden minuutin pelin jälkeen kymmenellä fragilla :D

Lisäksi palvelimia on aika vähän, NAT/Palomuuri/ADSL-reititykset aiheuttavat ongelmia ja pelaajien taso on kauniisti sanottuna vaatimaton vs. PC-FPS:t.

Suurin plussa on hyvä ja vaihteleva asevalikoima ja niiden näppärä kontrolli. Kaikilla pyssyillä on omat hyvät/huonot puolet ja esim. kranuheitin on kerrankin tehty tarpeeksi hitaasti ladattavaksi. RailGun on osaavissa käsissä ehkä tehokkain ja mun lemppari.

Pelin FAQ
http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/fire_warrior.txt

Xshava, sä olet Socom-uskovainen :D

No joo, vannon kyllä yleensä enemmän TimeSplittersin nimeen kun Socomin. No tällä hetkellä tosin voi näin olla, kun FW oli pettymys minulle. Odotin enemmän.

Mutta silti kokonaisuus FW jää paremmalla puolelle, mutta parannettavaakin siis löytyy. Mutta ei tosiaankaan PS2:sen paras FPS -peli.

Sun Jore muuten kannattaa tutustua Hardware: Online Arenaan kun se ilmestyy. Mukavaa räiskintää, vaikka ajoneuvoilla mennäänkin. Niin ja löytyy myös Rail Gun ;)

Ylös Bottom