Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhammer: Battle March

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pawe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Pawe

Member
Perustetaan tällekin oma osionsa. Eli kyseessä on siis Namco Bandain julkaisema Warhammer maailmaan sijoittuva peli. Tämähän nähtiin PC:llä jo muodossa Mark of Chaos jokin aika sitten, RTS naksutteluna meni ihan hyvin, ok ääninäyttely ja muutenkin ihan jees pelattava. Tulee siis näköjään 360:lle PC:n lisäosan nimellä. Jos RTS kiinnostaa, niin tässä ois kuusi eri armeijaa ja maksimissaan 4 pelaajan Live pelit. Itse ainakin odottelen koska PC:llä en sitä itse omista. Tähän asti kumminkin kaikki muut RTS:t löytyy tolta boksilta. :rolleyes:

Vastaus: Warhammer: Battle March

Ainakin lupaavan tuntusia previkka kommentteja irtos ikänsä rts:siä pc:llä pelanneelta eign.comissa joten kyllä tää vois olla yllärihitti. Ei näitä liikaa kuitenkaan boxille ole

Vastaus: Warhammer: Battle March

Taistelumekaanikan sisäistämiseen menee hetki jos toinenkin, ainakin itsellä kesti sen muutaman tehtävän, ennen kuin sisäisti miten homma pelittää ja kuinka joukkoja ohjataan yms. Siinä nyt menee hetki, mutta ei kannata luovuttaa. Sankarit olen itse yleensä pitänyt yksikseen, sillä niiden kanssa voi tehdä kaikkea pikkukivaa härnäystä paljon sukkelammin ilman sitä ryhmää. Toisinaanhan nuo tuppaavat jäämään taka-alalle, kun keskittyy siihen oman armeijansa managerointiin ja käskyttämiseen, mutta itse koin paljon mielekkäämmäksi tuollaisen pelityylin. Itse panostin heroissa yleensä puolustustaitoihin, sillä ne ovat mielestäni kampanjassa paljon mielekkäämmät käyttää (konehan tässä välillä tuntuu jotenkin huijaavan lähinnä damagessa/uniteissa)... hyvät aseet tosin kannattaa sillekin valita, jos meinaat vetää duelia vastapuolen heron kanssa.

Taistelumekaanikan sisäistämiseen menee hetki jos toinenkin...
jep, kiitti neuvoista, pitää vaan pelata enemmän. Mulla on hakusessa xboxin strategiapelejä ja tämä tarttu matkaan. Ihan mukavalta vaikuttaa. Tykkään, kun ei tarvi huolehtia, kuin taistelusta.

Ylös Bottom