Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhammer

Mage

Member
Pelataanko täällä yleensä tätä loistavaa peliä?
Jos pelataan niin mitä ja millä (Fantasy Battle, Warhammer 40K:ta, Mordheimia ja niin edelleen)?

Pelailen nyt 40K:ta (Necrons), aloittelin tässä viimeviikolla pelailemaan (taas) Fantasy Battlea (Tomb Kings) ja Mordheimia on tullu jo pelailtua jonkin aikaa (Undead)
On vähän nämä kuolleet päässy voitolle noissa armeijoissa, minkä minä sille voin että ne helppo maalata ja niillä on hienot mallit ja saa vähän vaihtelua ainaisiin Mariini, Empire, Ihmis-armeijoihin... :rolleyes:
 
olen pelannut battlea viimeksi vuosina kivikausi. uudet säännöt eivät myöskään lämmitä sydäntä. skaveneilla joka tapauksessa pelasin.

40k on sekin jäänyt. se ei onneksi alkanut missään vaiheessa pahemmin ärsyttää. sääntöuudistuksetkin tuntuivat järkeviltä. ok, super-eldarit ja muut kotkotukset olivat liikaa, mutta muuten pakka pysyi kasassa. aivan viimeisimmistä lisäyksistä mulla ei ole mitään hajua. necron kuulostaa ihan vieraalta.

laatikoista löytyy joka tapauksessa vielä kiloittain maalaamattomia ja avaamattomissa pakkauksissa olevia battle- ja epic-figuja.
 
Tulihan tuotakin joskus kokeiltua. Lizardmenejä keräilin, mutta armeijani on vieläkin hieman vajaavainen. Ehkä suurin este Warhammer harrastukselleni oli myös raha, sitä kun ei kasva puissa ja yhdellä figuurin hinnalla saa vaikkapa kilon perunoita!
 
Pelaan Wh40k:ta ja armeija on Space Wolves.

Pelailen aina silloin tällöin(=säkällä kerran kuussa) opiskelu kun tuntuu vievän kaiken ajan (kyllähän tietsikalle ja cubelle aikaa löytyy).
 
ennen muinoin sai blisterissä viisi figua hintaan 25 fim. tätä nykyä yhdestä normaalikokoisesta hahmosta saa kai pulittaa kuutisen euroa? gw:n kama maksaa nykyään enemmän kuin kokaiini.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan harro
olen pelannut battlea viimeksi vuosina kivikausi. uudet säännöt eivät myöskään lämmitä sydäntä. skaveneilla joka tapauksessa pelasin.

40k on sekin jäänyt. se ei onneksi alkanut missään vaiheessa pahemmin ärsyttää. sääntöuudistuksetkin tuntuivat järkeviltä. ok, super-eldarit ja muut kotkotukset olivat liikaa, mutta muuten pakka pysyi kasassa. aivan viimeisimmistä lisäyksistä mulla ei ole mitään hajua. necron kuulostaa ihan vieraalta.

laatikoista löytyy joka tapauksessa vielä kiloittain maalaamattomia ja avaamattomissa pakkauksissa olevia battle- ja epic-figuja.

No nuo Necronit tulivat vasta joku pari kuukautta sitten markkinoille, joten uusia ovat.
Mitä sulta löytyy, siis lähinnä tosta battlesta. Oisko mitään myytävää?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan harro
ennen muinoin sai blisterissä viisi figua hintaan 25 fim. tätä nykyä yhdestä normaalikokoisesta hahmosta saa kai pulittaa kuutisen euroa? gw:n kama maksaa nykyään enemmän kuin kokaiini.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
...Ja aiheuttaa samassa määrin riippuvuutta.

Totta törisette :)
 
Mulla ob TAUta aika pieni army eka keräsin spacemarineit(ultramarineit) sitte tyraneid ja sit tauta.:D
 
Ylös Bottom