Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk evp-osasto

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hartzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Warhawk evp-osasto

Hops, olin itse vasta 21 aikaan kotona. Te jotka ette oo viä mun ystävälistalla lisätkää itsenne ;) helpottaa kummasti. Mä varmaan tänään vielä noin 24 aikaan laitan servun päälle.
servu Pappa salasana KFP 12 mahtuu. Ainakin mä oon siä ja mun yks kaveri joka osti tänää PS3 itselleen (kuhan se vain ehtii ladata pelin) ;)

Edit servun käynnistys myöhästyy jokusen minuutin jonkun tanssiohjelman ansiosta euroviisutanssit tjsp.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Warhawk evp-osasto

Olen jo laittanut noita servuja pystyyn myös junnujen pelattavaksi, mutta voisin kyllä laittaa myös meidän vanhusten oman servun pystyyn. Täytyy nyt vaan tarkistaan milloin, sillä tämä viikko on hiukan kiireinen. Ilmoittelen paremmin, mutta kertokaa toki mitä pelimuotoja(zone voisi olla aikuisväestön kera oikein hauskaa) ja millaisia karttoja. Loppuviikosta pitäisi olla 100/100mb yhteys joten 34 pelaajaa mahtuu varmasti.

Jäätävää pitää muille servua pystyssä, eikä itse ehdi pelata. Eikö tässä vanhuuden vaivoineen anna jo tarpeeksi tasoitusta muille:D
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

Onkos pappa pelejä suunnitteilla? Ämerikkalaisten teinien jauhanta alkaa tulla jo korvista.
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

joo alkaa tuo lentelykin sujua, servuille vaan ei tahdo warhavkissa päästä, täyttä joka paikassa, vakiservu passulla olis rautaa
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

Liekkö pappapelejä tiedossa?

Allekirjoittanut pelailee yleensä näin viikolla Big Brotherin tullessa TV:stä.
Emäntä tapittaa BB:tä, niin saa pelata kaikessa rauhassa :rolleyes:
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

Saatasko peliä tänään aikaiseksi esim tunnin päästä 2145 tms?
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

Rixa sanoi:
Saatasko peliä tänään aikaiseksi esim tunnin päästä 2145 tms?

Taitaa olla liian aikaista ainakin minulle.. pitänee ruveta säästämään toiseen littutelkkariin, ja samalla uuteen asuntoon, että saa herrain viihdehuoneen erikseen :rolleyes:
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

hartzu sanoi:
Taitaa olla liian aikaista ainakin minulle.. pitänee ruveta säästämään toiseen littutelkkariin, ja samalla uuteen asuntoon, että saa herrain viihdehuoneen erikseen :rolleyes:

Jees, varmaan parempia kattoa vähän pidemmällä varotusajalla, me papat ollaan kuitenkin hitaasti syttyviä. Katsomme paremmalla ajalla ja ehkä ens kerralla 2h varotusajalla ;)
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

pitäisikö sopia joku vakiopäivä viikossa jolloin pelattaisiin porukalla sotahaukkaa?
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

Hyvä ajatus, joku viikonpäivä ja aika, ehdotuksia vaan, mulle sopii iltaisin mikä aika vaan
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

Tuo aikaisemmin ehdotettu ja myös käytetty arki-iltojen 21.15 olisi OMASTA mielestäni hyvä aika. Jää alkuilta vapaaksi ja loppuillasta ehtii vielä 1.5-2 tunniksi pelailemaan.
Mikähän päivä olisi hyvä?

Nyt tosin tuli mieleen ,että tuohon aikaan tulee tv:stä monta ohjelmaa. Esim.Pako, Jericho ja Lost. Mitäs mieltä muut ovat?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Warhawk evp-osasto

joku viikonpäivä vaan esim. Maanantai sillon ei tule oikein mitään töllöstä olisko klo 21.15 hyvä aika ?
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

Maanantai 21 maissa passaa ainakin meikäläiselle.
Onko kukaan tesmannut tuota Klaani toimintoa Warhawkissa?

Tuli vain mieleen, että jos tehtäisiin pappaklaani, niin olisi tuo peliseuran kaivelu vähän helpompaa..
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

claanin voi perustaa kuka vaan, ja kuttua siihen porukkaa, siellon kohta sen tekoon, frendilistan kautta sinne on helppo kutsua kavereita, ja muutenkin siellä näkyy frendilista
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

Oman pappa klaanin perustaminen kuulostaa hyvältä. Ehkäpä noita pappa servereitäkin tulisi pystyteltyä vähän useammin.
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

Tein klaanin KFIN Papat, laitoin kutsun kaikille jotka ovat tähän ketjuun jotain kirjoittaneet paria poikkeusta lukuunottamatta.

Tunnuksia Sulo Natunen, Kojo_FI, Janus_Fin ei tuo warhawkin klaaniin kutsu hyväksynyt.
Välilyöntiä ei voinut laittaa joten Natusta ei varmaan löytynyt sen takia. Sitä en tiedä mikä nuiden _ nimien kanssa oli, mutta ei tuntunut löytyvän.
Onko ideoita mikä tuossa voisi olla vikana?
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

MapaX sanoi:
Kojo_FI, Janus_Fin ei tuo warhawkin klaaniin kutsu hyväksynyt.
Välilyöntiä ei voinut laittaa joten Natusta ei varmaan löytynyt sen takia. Sitä en tiedä mikä nuiden _ nimien kanssa oli, mutta ei tuntunut löytyvän.
Onko ideoita mikä tuossa voisi olla vikana?

Kojolla ei ole kyseistä peliä. Janus voi olla ettei ole käynyt verkossa, tai on toisessa klaanissa.
 
Ylös Bottom