Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk evp-osasto

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hartzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Warhawk evp-osasto

MapaX sanoi:
Tein klaanin KFIN Papat, laitoin kutsun kaikille jotka ovat tähän ketjuun jotain kirjoittaneet paria poikkeusta lukuunottamatta.
Kiitoksia kutsusta ja mukana ollaan.
Taidettiin muutama päivä sitten kurmuuttaa kahdestaan (KFIN Papoista) euroopan eläviä ranked servolla. Muutama pappa kun olisi ollut vielä mukana niin homma olisi ollut niin sanotiusti hallussa :D
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

Mura sanoi:
Kiitoksia kutsusta ja mukana ollaan.
Taidettiin muutama päivä sitten kurmuuttaa kahdestaan (KFIN Papoista) euroopan eläviä ranked servolla. Muutama pappa kun olisi ollut vielä mukana niin homma olisi ollut niin sanotiusti hallussa :D

Kyllähän tuolla top 3:ssa oltiin aika pysyvästi :)
Saataskohan sitä tälle illalle tarpeeksi pappoja kunnon taistoon?

Halokin tuli pelattua jo läpi, joten sekään ei ole haitolla.
warhawkin moninpeli on ainakin omasta mielestä parempi kuin Halossa..
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

minä tuun illalla ainakin, pankaa servu ja passu tänne jos tuloo peliä, tuo korvamikkikin näkyy olevan verkkokaupasta tulossa:)
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

Ihmettelin kun kattelin frendien rankkeja kuin mun on niin paska, kavereilla on tapot suurinpiirtein yksi yhteen joillakin parempia, mietin kuin mulla on kuolemia puolet enemmän kun tappoja, vika löyty kun muistelin että olen antanu esikouluikäsen pojankossin pelailla sitä noin kymmenen tuntia..poika osaa nääs hyppiä veteen ja tehdä itsareita, kerran näkyi jopa ammuskelevan omiakin siihen malliin että nakkasivat servulta. nyt poika ei pelaa enää warhawkia verkossa nääs..arvatkaas onko huutoo...hehe

MapaX viittitkö pistää mulle sen claanikutsun uusiks kun se näkyy senkin säätäneen.
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

Jeh, Warhawk ollu jo pöydällä kohta viikon mutta ei ole ehtiny kokeileen kun pikkasen kontrolleja paikallisesti. Jospa pääsis huomenna tositoimiin. Saa lähettää kutsun, jotta löydän perille ;)
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

Onkos pelipäiväksi vakiintunut maanantai klo 21 jälkeen? Kannattaa varmaan käydä tutkimassa myös muina päivinä samoihin aikoihin!? :confused:
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

Niin, onkos näitä peli-iltoja saatu järjestymään? En ole vielä ehtinyt opetella Warhawkia sen enempää, kun 3 kuolemaa jossain yleisellä serverillä. Täytynee katsella iltaisin josko näkyy pappa- tai muuta suomiserveriä. Mieluummin ota turpaani suomalaiselta ;)
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

Frendeihin vaan nimi ja samalle servulle, Muran kans eilen hyvät mätöt vaikka pikkasen tulikin pataan :)
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

Juu, harmi että ei voinut vaihtaa samalle puolelle. Olisi voinut taktikoidakin Ramboilun sijaan :D
Mutta tosiaan missäs vällyjen alla muut papat on? Ylös ja sohvalle taistelemaan!
Itse olen yleensä parhaiten taisteluissa mukana siinä klo 20-02 aikavälillä.

Eikä tuo hirveästi haittaa vaikka ei omaa servua ole pystyssä, ryysätään vaikka jollekin viralliselle servulle. Ja sieläkin mielestäni ihan ok puhua suomalaisille suomea ja muille vaikka englanniksi.
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

Täällä ollut haukan lennätys, kuten muukin pelailu, vähemmällä viime viikkoina milloin minkäkin tekosyyn varjolla :rolleyes: Pitäisi taas aktivoitua, itselle realistiset peliajat sijoittuvat tuonne myöhäisempään iltaan eli 21 eteenpäin.
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

Trippe117 sanoi:
Frendeihin vaan nimi ja samalle servulle, Muran kans eilen hyvät mätöt vaikka pikkasen tulikin pataan :)

DL:sin Warhawkin eilen joten olen hieman ulkona eli
selittäkääs wanhukselle miten tää toimii, saanko kutsun
johonkin klaaniin (Papat?) vai poiminko tästä (tai muiden pelien)
ketjuista nicceja ja lisäilen niitä frendilistaani ja toivon että
pääsisin samaan paikkaan?

Onko tänään WH-vääntöä 21-?

-VVTK-
PSN FinNiKaMa
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

VVTK sanoi:
DL:sin Warhawkin eilen joten olen hieman ulkona eli
selittäkääs wanhukselle miten tää toimii, saanko kutsun
johonkin klaaniin (Papat?) vai poiminko tästä (tai muiden pelien)
ketjuista nicceja ja lisäilen niitä frendilistaani ja toivon että
pääsisin samaan paikkaan?

Onko tänään WH-vääntöä 21-?

-VVTK-
PSN FinNiKaMa

Frendilistalle lisäys toimii ihan hyvin, mutta laitan iltasella tulemaan kutsun tuohon pappaklaaniin, niin saat kerralla näkyviin useamman nimen..
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

MapaX sanoi:
Tein klaanin KFIN Papat, laitoin kutsun kaikille jotka ovat tähän ketjuun jotain kirjoittaneet paria poikkeusta lukuunottamatta.
Minutkin voi pappaklaaniin lisäillä, kun tuntuu tämä Warhawkki sujuvan ihan kohtuullisesti.
Meinataankos oikein ottaa matsiakin?
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

Blackdawn sanoi:
Minutkin voi pappaklaaniin lisäillä, kun tuntuu tämä Warhawkki sujuvan ihan kohtuullisesti.
Meinataankos oikein ottaa matsiakin?

Lisään iltasella listalle.
Saatasko me tänään porukkaa kasaan tuossa 21 maissa?
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

Peelakos tätä vielä kukaan?

Tuli juuri hommattua PS3 ja mm Warhawk. mutta aika hiljaista tuo porukka, joten seura olisi mukavaa.

Onko pappa-klaani vielä olemassa? (Kutsu ois kiva)
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

Peelakos tätä vielä kukaan?

Tuli juuri hommattua PS3 ja mm Warhawk. mutta aika hiljaista tuo porukka, joten seura olisi mukavaa.

Onko pappa-klaani vielä olemassa? (Kutsu ois kiva)

Itse innostuin tästä uusien boosterpackien tullessa, Warhawk-PSN: Nikama.
 
Vastaus: Warhawk evp-osasto

Peelakos tätä vielä kukaan?

Tuli juuri hommattua PS3 ja mm Warhawk. mutta aika hiljaista tuo porukka, joten seura olisi mukavaa.

Onko pappa-klaani vielä olemassa? (Kutsu ois kiva)

Itse hakkaan sotahaukkaa ihan raivolla (tai ainakin pappamaisella raivolla, joka ei välttämättä ole tulkittavissa kovin raivoisaksi raivoksi teinien näkökulmasta). Täytyy sanoa, että mulle toi peli on uponnut kuin kuuma veitsi voihin. PSN user name löytyy tuolta alempaa.
 
Ylös Bottom