Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk KonsoliFIN-serveri

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Oliver

KonsoliFIN Alumni
Eli servun nimeksi tulee nyt KonsoliFIN ja salasanaksi haukka.

Laittelen sinne kiertoon muutaman kentän Team Death Matchinä. Peli lähtee käyntiin, kun kasassa on neljä hemmoa ja sekaan mahtuu 16.
Pistän erien pituudeksi 50 pistettä/20 minuuttia.

Itse en nyt ole mukana eli tämä on dedicated unranked server ja pyörii aamuun asti, mikäli pysyy pystyssä

EDIT: Niin, ja tähän ketjuun voi laittaa toiveita, jos haluaa muita pelimuotoja (pelkästään yhtä vai sekoitellaanko?), onko erien pisterajat ja erät kohdallaan yms. jne.
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Heheheh:D

Nooh, jotain pikku jippoja tuli opittua Beta-aikoina. Täällä on liikaa nyyppiä jos mä omistan pisteillä totaalisen väsyneenäkin - tapoissa on suht tasaista. 4 x Mvp kuudesta mahdollisesta. Lentämällä en oikein pärjää, mutta maajoukkoja tuolla WH:lla on mukava kiusata. Nuo kiikarit (ilmaisku) ovat ehdoton suosikki. Saaristossa kävi aivan sairas munkki, Aim-X pisti juuri afterburnerit päälle ja alus kieppui, mutta silti snipasin hänet ohjaamosta:p Nyt nukkumaan, huomenna illalla taas linjoille.
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Hyvät pelit oli taas eilen päivällä... illalla... yöllä... Tuli muutama tunti pelattua. :D Paljon tuli uusia friendejä ja toivottavasti tulee lisääkin. Suomi porukalla paljon hauskempaa, vielä kun saan bluetooth-kuulokkeen ensi viikon alussa.

Eliminaattori ei paljon viihtynyt ilmassa mutta maalla senkin paremmin. :p Toisaalta jos jumala olisi halunnut ihmisen lentävän olisi hän antanut tällä siivet... Minä viihdyin ilmassa...

Ihan asiallista menoa servulla, mitä nyt kerran yksi kaveri ammuskeli pilluhaukkoja hajalle omasta basesta ja toisessa mapissa sama kaveri ammuskeli miinani jotka huolella planttasin vihollisen basen warhawkien päälle... :confused:

Mites tuo klaani scene suomessa? Itseäni kun voisi kiinnostaa.
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Eli ekan viestin mukainen servu palvelee taas aamuyön kyöpeleitä.
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Eliminaattori sanoi:
Heheheh:D

Nooh, jotain pikku jippoja tuli opittua Beta-aikoina. Täällä on liikaa nyyppiä jos mä omistan pisteillä totaalisen väsyneenäkin - tapoissa on suht tasaista. 4 x Mvp kuudesta mahdollisesta. Lentämällä en oikein pärjää, mutta maajoukkoja tuolla WH:lla on mukava kiusata. Nuo kiikarit (ilmaisku) ovat ehdoton suosikki. Saaristossa kävi aivan sairas munkki, Aim-X pisti juuri afterburnerit päälle ja alus kieppui, mutta silti snipasin hänet ohjaamosta:p Nyt nukkumaan, huomenna illalla taas linjoille.

Tuli itsekin kohdattua arvon herra, tosin tuolla Hauki= servulla aiemmin. Kerran taisin saada napsaistua sut hengiltä, joten tasoero on aika huima. Mut tapoit, hmmm, aika monta kertaa.

Itsekkin hortoilen mieluumin tuolla maan pinnalla. Nyt kun Warhawk-pilotit eivät vielä osaa pitää sitä ECM-systeemiä päällä ja kaikki niillä haluaa kuitenkin lentää, niin tykkitorneissa camppaavillä on kissanpäivät. Ohjuspatteri on taistelukentän kunkku.

Vaikka nyyppä olenkin nettipeleissä, niin jotenkin ihmetyttää pelaajien taktikointi. Kentällä on todella hyviä tukikohtia, joita kukaan ei varasta itselleen, vaan porukka säntää sutena vihun päätukikohtaan. Lisäksi ns. solmukohdat unohdetaan, vaikka niissä voisi taistella toimivalla puollustustaktiikalla. Kun muutama tukikohta on vallattu ja vihu ajettu ahtaalle, kannattaisi ehdottomasti keskityä asemien varmistamiseen. Kuitenkin vanha sodankäynnin totuus on , että hyökkääjällä pitää olla kolminkertainen ylivoima hyvin varautunutt puollustajaa vastaan, mikäli aikovat voittaa.

Helvetin hauskaa on ollut kuitenkin. Itse pystyn pitämään toimivia 24-pelaajan servuja ja ensi viikolla netti muuttuu 100/100mb, joten 32(vai oliko se 34?)pelaajaa on itsestäänselvyys. Pistäkää infoa jos haluatte servun ja jos, niin millaisen?
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

spineshank sanoi:
Itse pystyn pitämään toimivia 24-pelaajan servuja ja ensi viikolla netti muuttuu 100/100mb, joten 32(vai oliko se 34?)pelaajaa on itsestäänselvyys.
No huhhuh, ei varmaan WH:n lataaminenkaan kauaa tuhise noilla speedeillä..:D
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

spineshank sanoi:
Itse pystyn pitämään toimivia 24-pelaajan servuja ja ensi viikolla netti muuttuu 100/100mb, joten 32(vai oliko se 34?)pelaajaa on itsestäänselvyys. Pistäkää infoa jos haluatte servun ja jos, niin millaisen?
24/7 32 pelaajan suomiservu tyylii hauki=? passulla ois poikaa :o
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Jumat, Natunen ehdottomasti hostaamaan! Saadaan hauki/lokki -servu täyteen suomalaisia. Eilen illalla ja yöllä taas ihan hyvät pelit, mutta tuppasi tosiaan menemään silkaksi juoksemiseksi alueelta alueelle, yhteenottoja tuli ainoastaan ilmassa ja lippujen luona jos satuttiin vihun kanssa samaan aikaan.

Tiedoksi muuten Warhawk-piloteille, veikkaan ettei tätä vielä kovin moni tiedä: Kun käytätte boostia (kolmio), niin näpäyttäkää sen ollessa päällä 2x R2, niin saatte turbon käyttöön reiluksi sekunniksi. Sitä voi käyttää noin kolme-neljä kertaa ennen kuin mittari tyhjenee - ja se latautuu itsestään odottamalla. Sillä on hyvä karistaa ohjukset ja sitten heittää vaikkapa vastatoimet ilmaan.

Niin, ja pitää vielä todeta, että Socomin ajoilta tietyt henkilöt ansioituivat usein kämppääjinä tai taktisesti hyvin pelaavina, ainakin omassa klaanissa...ja näköjään se sama totuus pätee tässäkin pelissä! Pääsi aika monta ärräpäätä, kun kuolin Rewolwerin kanssa monta kertaa Pakon (MrPeko) siltakämppiin - ja varsinkin niihin miinoihin, kun ei osaa vielä katsoa niitä maasta. Huuto oli sen mukainen, kun lopulta sain Pakon teurastettua Warhawkilla siihen tankkiin, kun ei ollut Hornettia enää ilmassa häiritsemässä. Yläpuolella mainituista solmukohdista tämä silta oli todella hyvä esimerkki - ja miten se pidetään hallussa.

Ai niin, ja minä en pelaa enää yhtään ilmataistelukenttää, jossa ZekeDope on toisella puolella. %#¤%"#!!!
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

spineshank sanoi:
Itse pystyn pitämään toimivia 24-pelaajan servuja ja ensi viikolla netti muuttuu 100/100mb, joten 32(vai oliko se 34?)pelaajaa on itsestäänselvyys. Pistäkää infoa jos haluatte servun ja jos, niin millaisen?
Aika moni olis aika kiitollinen jos pitäsit jotain kfin servua haukka -salasanalla. :)

Oliver, laitappa spineshankille titteliks "Virallinen KonsoliFIN Warhawk-servun ylläpitäjä" tai jotain vastaavaa.
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

ZekeDope sanoi:
Mitä mä ny oon tehny?? :)

Ahaa, en vain muistanut sinun kirjoitelleen joskus tänne...

Se eräs ilmataistelukenttä, jonka nimeä en muista...vai olisiko ollut "Tuhoutunut kaupunki". Kuolin sinuun seitsemän kertaa peräkkäin! Tupakkia olisi mennyt varmaan puoli askia putkeen jos polttaisin.

edit: parikymmentä konetta taivaalla ja aina kun tuli lukitus, niin miten voi olla...vaan on se, melkein kuin olisi lotonnut.
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Eliminaattori sanoi:
Ahaa, en vain muistanut sinun kirjoitelleen joskus tänne...

Se eräs ilmataistelukenttä, jonka nimeä en muista...vai olisiko ollut "Tuhoutunut kaupunki". Kuolin sinuun seitsemän kertaa peräkkäin! Tupakkia olisi mennyt varmaan puoli askia putkeen jos polttaisin.


Otetaan tänään uusiksi koitan saada 10 kertaa putkeen :D Kyll mullakin meni muutaman kerran hermot ku toi Wiegraf (ei muista tarkalleen nimeä) niin tappoi mutkin aika monesti putkeen. Kosto elää
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Pistän asiakkaalle parhaillaan viime viikon turvanauhojen sisältöä tutkittavaksi, mutta viimeistään aamulla siinä klo 5 laitan servun pystyyn. Saa olla sitten päällä ainakin vuorokauden putkeen. Itse en ehdi pelaamaan, kun vaimo tulee pitkältä työmatkalta ja patit varmaan lentää, muttei varmasti bittimuodossa.

Toiveita?

Laitanko tuolla Hauki/Lokki= linjalla nimen tai vastaavan. Pelimoodi varmaan vielä joukkue deathmatch. Katsotaan kun taso alkaa nousta ja porukka tottuu kenttiin noita Zone ja CTF-moodeja, vai?
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Eliminaattori sanoi:
Eilen illalla ja yöllä taas ihan hyvät pelit, mutta tuppasi tosiaan menemään silkaksi juoksemiseksi alueelta alueelle, yhteenottoja tuli ainoastaan ilmassa ja lippujen luona jos satuttiin vihun kanssa samaan aikaan.

Niinpäs sitä perkele satuit juuri samalle lipulle. Vielä kun itsellä oli vain pistooli. Kostan ;)
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Eliminaattori sanoi:
Tiedoksi muuten Warhawk-piloteille, veikkaan ettei tätä vielä kovin moni tiedä: Kun käytätte boostia (kolmio), niin näpäyttäkää sen ollessa päällä 2x R2, niin saatte turbon käyttöön reiluksi sekunniksi. Sitä voi käyttää noin kolme-neljä kertaa ennen kuin mittari tyhjenee - ja se latautuu itsestään odottamalla. Sillä on hyvä karistaa ohjukset ja sitten heittää vaikkapa vastatoimet ilmaan.

Ei tullut kyllä ajatelleeks, että sen boostin voi käyttää osissa. Oon aina jättäny R2:n pohjaan, niin se kuluttaa kaiken kerralla. Riittää aika pitkälle kun näpyttelee.
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Haukka=? -servu pystyssä ainakin klo 22.00 asti. Mukaan mahtuu 16.
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Piru ku oli mukavaa. Ikävää ku pitää lopettaa ja lähteä töihin..
 
Ylös Bottom