Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk KonsoliFIN-serveri

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Löytyiskö suomipoppoota tänään pelailun merkeis?
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Tänään voisi pelailla. Hostaisikohan joku serveriä? Minulla riittää puhti vain 12 pelaajaan.
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Nyt on ranked-serveri nimellä KonsoliFIN. Ranked serveriin ei saa salasanaa, mutta tätähän Pako halusi. ;)

Kierrossa on kymmenen karttaa joukkue tappoa ja lipunryöstöä, sekä bonuksena yksi "kaikki vastaan kaikki tappo" siellä pikku linnoituksessa.

Mukaan mahtuu 16-pelaajaa ja aika täyttä näyttää jo olevan...

Ilmoitelkaa, jos haluatte saman setin unrankediksi ja "haukka=?"-nimellä + salasanalla. ;)
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Erroria pukkas aluks, Nyt tulee unable to join game. Nihkeetä :(
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Rixa sanoi:
Erroria pukkas aluks, Nyt tulee unable to join game. Nihkeetä :(
Mjoo, jostain syystä sillä on vain 15 pelaajaa vaikka mukaan mahtuisi 16 (Rankki-servulle ei hostaaja itse pääse pelaamaan). :confused:
On sinne ainakin Nisupulla, ShotcowS ja Eliminaattori päässyt riehumaan.
Pitäiskö pistää kickiä persaukselle joillekin? (Ne joilla on isoimmat pingit)
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Oliver sanoi:
Mjoo, jostain syystä sillä on vain 15 pelaajaa vaikka mukaan mahtuisi 16 (Rankki-servulle ei hostaaja itse pääse pelaamaan). :confused:
On sinne ainakin Nisupulla, ShotcowS ja Eliminaattori päässyt riehumaan.
Pitäiskö pistää kickiä persaukselle joillekin? (Ne joilla on isoimmat pingit)

Ilmota ku laitat, pelaan SCEEN servul atm

Edit jep testin silloin

Edit2: Joo kokeilen vähän väliä joinia siihen nyt :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Rixa sanoi:
Ilmota ku laitat, pelaan SCEEN servul atm
Aika vauhdilla tuo täyttyy heti. kun sieltä porukkaa pihalle heittää. Kumma kun ei päästä täyttä 16-pelaajaa.
Matsit kestää max 20 min. ja seuraava loppuu noin 22.13. Silloin voi olla saumaa päästä sisään, kun monet tuossa vaiheessa vaihtavat servua.

EDIT: Noh, vaikeahan se on noita matsien vaihtumisiakaan ennustaa, kun pisterajatkin ovat olenmassa. :rolleyes:
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Kiitos servusta! Oli mahtavat mittelot taas kaynnissa. Ei tahmaa missaan vaiheessa ja pingi oli 30-60 valillta. Jos mahdollista, niin mahdollisimman pitka mappikierto eri pelimuodoilla on aina plussaa :)

Tilastotkin paivittyivat illan peleista samantien ja rankki nousi.
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Nisupulla sanoi:
Jos mahdollista, niin mahdollisimman pitka mappikierto eri pelimuodoilla on aina plussaa :)
Juu, tuo kierron väsäämien on vaan aina pieni projekti. Onneksi noita saa myös muistiin.
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Jeh, itsehän en siis päässyt pelaamaa. Noh pääsin muutaman 10 yrityksen jälkene SCEEn servulle. Eliminaattori oli näemmä samalla servulla. Lähinnä tossa sapettaa se että on mukavampi puhua Suomea tuttujen kaa kuin jauhaa englantia tuntemattomien kanssa.

Edittiä senverran: Saataisiinkos tänää pystyyn servua jonkun toimesta, meikäläisen kaista mahdollistaa vain 12 hengen mittelöt.
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Minä pääsin jossain vaiheessa eilen sisään tuolle ranked-servulle. Eliminaattori pwnasi sielläkin. ;)
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Rixa sanoi:
Edittiä senverran: Saataisiinkos tänää pystyyn servua jonkun toimesta, meikäläisen kaista mahdollistaa vain 12 hengen mittelöt.

Joo, peliservua vaan pydeen! Tästä kun pakolliset, mutta vapaat aamutoimet on saatu suoritettua - voisi polkaista pelipäivän käyntiin :) Omat hartiat ei riitä kuin 12 pelaajalle..
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Mä voisin tossa 12.30 pistää servun pystyyn 12 henkee mahtuu. Laitanko ilman salasanaaa = ranked servun vai halutteko mielummin vain Suomipoppoota = ei rankedia + salasan?
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Rixa sanoi:
Mä voisin tossa 12.30 pistää servun pystyyn 12 henkee mahtuu. Laitanko ilman salasanaaa = ranked servun vai halutteko mielummin vain Suomipoppoota = ei rankedia + salasan?
Ranked servu olisi hyvä.
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Rixa sanoi:
Mä voisin tossa 12.30 pistää servun pystyyn 12 henkee mahtuu. Laitanko ilman salasanaaa = ranked servun vai halutteko mielummin vain Suomipoppoota = ei rankedia + salasan?

Tämä on juuri se päivän suuri kysymys, mihin on vaikea antaa omaa selvää näkökantaa kun haluaisi periaatteessa molemmat :confused:

Periaatteessa rankkiserveri saattaisi onnistua, jos kaikki Suomi-pelaajat tulisivat sinne heti alussa, ennenkuin noi muut ehtii täyttämään sen loppupäiväksi.. Hmm.
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Mieluummin salasanallinen suomiservu. Et sitäpaitsi pääsisi itse pelaamaan, jos laittaisit rankedin. Nehän ovat aina dedicated servereitä.
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Alotetaan salasanaservulla ja jos tuntuu jossainvaiheessa siltä että rankkimatsit kiinnosta siirrytään semmoseen. Yks keino rankkimatseissa ulkkisten karsimiseen on höpöttää suomea ja laittaa a) servun nimeks: Suomiservu tms.
b) Pistää lisätietona puhumme suomea tms.

Mutta 12.30

Lokki = ???

Koitan säätää mahd monipuolisen servun joten tossa saattaa mennä hetki ennenkuin on valmista :D.
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Rixa sanoi:
Alotetaan salasanaservulla ja jos tuntuu jossainvaiheessa siltä että rankkimatsit kiinnosta siirrytään semmoseen. Yks keino rankkimatseissa ulkkisten karsimiseen on höpöttää suomea ja laittaa a) servun nimeks: Suomiservu tms.
b) Pistää lisätietona puhumme suomea tms.

Mutta 12.30

Lokki = ???

Koitan säätää mahd monipuolisen servun joten tossa saattaa mennä hetki ennenkuin on valmista :D.

Hieno homma! Sanotaan nyt vielä kaikille mahdollisille uusille pelaajille, että rohkeasti vain mukaan ja salasana on todella se lintu :p
 
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Nisupulla sanoi:
Jos mahdollista, niin mahdollisimman pitka mappikierto eri pelimuodoilla on aina plussaa :)

Siis meinaatko että yhdessä mapissa 20min kierrokset?
 
Ylös Bottom