Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk KonsoliFIN-serveri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Oliver sanoi:
Haukka=? jälleen pystyssä ja salasana on lintu.

Mukaan mahtuu 16 pelaajaa ja kierrossa on kymmenen karttaa eri pelimuodoissa.
Käynnissä taas, jos jotakuta kiinnostaa.

Minä ja miun pikkuveli ollaan odottelemassa pelaajia. Tulkaa mukaan. Saatetaan poistua jos kukaan ei tule n. 30 minutin kulutua.

Joo, hyvää matsia oli, vaikka pelaajia enintään 5. Sais vaan enemmän poriukkaa tonne pelaamaan.

Mäkin olin siellä noin 10 minuuttia.

taikuria vähän ownailin, kun ei muita ollut :D 1 vs. 1 lipunryöstyä :D

pziuz sanoi:
Koskas KFIN servu seuraavan kerran pystyssä? :)
Vanhalla kestää, mutta nyt se on taas pystyssä. ;)

Eli Haukka=? (lintu) ja mukaan mahtuu 16 pelaajaa. Kierrossa 10 eri karttaa.

Kylläpä oli hyvät matsit parin tunnin ajan. Porukkaakin oli ihan mukavasti. Tuli ite jopa voitettua muutama erä kun vielä selvinpäin olin... Nyt känni päälle ja scean sevuille riehumaan.

Mullakin oikeastaan eka kerta kun kunnolla pääsi suomiporukalla meuhkaamaan..! Hyvin oli porukkaa, ja hauskaa riitti! Kiitoksia hyvästä matsista osanottajille! :)

Näköjään servu tuolla vielä oli mutta pelaajia ei enää juurikaan. Mutta useammin olisi mukava nähdä ranked servu kun tuo unrankedissa pelaaminen ei hirveästi innosta (suomi seura kylläkin) niin varsinkin jos et itse oliver (tai kuka servun tekeekin) ehdi itse olla pelissä mukana niin ainakin väliajoin olisi kiva nähdä konsolifin ranked servu :)

Hmm tietääkseni ranked servuja ei voi ite tehdä vielä mutta 1.1 tai 1.2 patchissä tais tulla uudistus siihen että pelaajat voivat tehdä ranked asskicking servers...

Beermastah sanoi:
Hmm tietääkseni ranked servuja ei voi ite tehdä vielä mutta 1.1 tai 1.2 patchissä tais tulla uudistus siihen että pelaajat voivat tehdä ranked asskicking servers...

Kyllä pystyy kun laittaa servua tehdessään palvelinasetuksissa tyypiksi sijoituspeli mutta salasana ei servulle voi antaa joten ei se sitten ilmeisesti olekkaan hyvä idea :( ja tosiaan itse ei voi peliin osallista vaan toimia pelkkänä palvelimena.

Mun mielestä on hyvä vaan ettei ole ranked.. Pysyy pelaaminen hauskana, kun ei pelin pääpointti ole saada mahd.paljon pisteitä vaan, vaan piestä se vastustaja tai vastajoukkue..

Pysyy niin paljon rennompana se matsaaminen..eikä harmita jos humalapäissään ei niitä statseja nousemaan saakaan :)

Eilen oli tosiaan hienot pelit KonsoliFIN-serverillä. Kiitos siitä vaan kaikille! :)

Serverin asetukset olivat sikäli kohdallaan, ettei samaa mäppiä tai pelimuotoa toistettu liikaa vaan vaihtuvuutta löytyi. Jopa harvinainen, puhdas deathmatch tuntui taas hauskalta, liekö ajankohta ja siihen liittyvine virvokkeineen auttaneet asiaa :D

Pienen tauon jälkeen kun taas pääsi tätä pelaamaan, huomasi sen minkä ensimmäiselläkin kerralla - pelimoottori on loistava! Ilmassa ja maassa sattuu ja tapahtuu ja mitään lagia tai tökkimisiä ei ole. Ehkä näin sen pitäisikin aina olla, mutta vuosien saatossa on jo ehtinyt ehkä jopa hyväksymään tietyn hankaluuden verkkopeleissä. Ei enään tämän jälkeen.

Rankkaamaton Haukka=? -serveri nyt pystyssä. Salasana on lintu. :rolleyes:

Kierrossa taas kymmenen eri karttaa sekalaisilla pelimuodoilla.

Ja lentäjä-ässät antaa nyt sitten nyyppienkin kokeilla rauhassa siipiään, eiks je?

Ai niin, pystyssä ainakin puolille öin, mikäli yhteydet ja kone kestää. ;)

Ylös Bottom