Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk peliseura

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiegraf
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Wiegraf

New Member
Ajattelin tehdä tänne nyt uuden threadin kaikille warhawk pelaajille jonka kautta löytäisi helpommin suomalaista peliseuraa. Esim itselläni on vähän ihmisiä friendlistilläni, sekin vähän cod 3 pelaajia enkä itse enään omista kyseistä peliä niin... Anyway sen sijaan että kävisin etsimässä warhawk pelaajien ps3 tunnuksia ps3-verkkotunnukset threadista tai warhawk peli threadista niin tänne voisi kasata yksinkertaisesti listan warhawk pelaajista niin nopeentuisi tuo homma hiukan...

Koska itse olen vain silloin tällöin täällä forumilla toivoisin että joku joka on enemmän täällä viitsisi tehdä ja päivitellä sitä listaa sitä mukaan...

Minut löytää ja warhawk pelaajat voivat lisätä Wiegraf nimellä. :o

WARHAWK PELAAJALISTA

Wiegraf
Miqail
Muntuzzz
Phren
Marquez
Ilzu
Jhoony
MrPeko
Yasuro82
Zetor
Foxix
Sir_Linque
xxTommiRxx
Axxu
Arthe
Jahbaz
SamuelM6
CronoX
Tommo82
Tf_doom
BoneCollector
Rixa
Samsu
Eliminaattori
Mihailov
Legge
ZekeDope
A-k78
ppu_FIN
paablo
Muke78
Beisist
Ramo_FIN
InfernalFIN
Trollbutcher

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Warhawk peliseura

Täällä olen, ja koko viikonlopun varmaan pelailen, kunhan saavat palvelimet taas toimimaan

Juu täältä löytyy myös potentiaalinen WH:n pelaaja.

Marquez -nimellä tunnetaan ilmojen teillä. (ja muutenkin netissä)

Aloitan jahka ehdin, mutta epäilemättä silloin innolla. Tykinruuaksi sopivaa massaa.
Sulo Natunen

Wiegraf sanoi:
WARHAWK PELAAJALISTA

Marquez-

Muuten jees mut, mulla ei ole tuota viivaa tossa perässä. :P Ajattelin että ois kieliopillisesti oikein jos sen siihen laittais.:rolleyes:

Umpappaa, ja mä oon Muntuzzz. En Muntu. Kato toi PSN tuosta nimeni alta ;)

Listaa päivitelty, pahoittelen virheistä. Yli 40h valvonu putkeen niin... Suurin osa on jo tullut servuilla vastaan. :o

Ylös Bottom