Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Warhawk [Hype]

Mukana on näköjään myös mahdollisuus LAN-peleihin eli miittiviihde on taattu. :)
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Oliver sanoi:
Mukana on näköjään myös mahdollisuus LAN-peleihin eli miittiviihde on taattu. :)

Ja kun yhdellä on ostettu peli(levy), pääsevät muut lanittajat mukaan pelkällä demolla.
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

J2 sanoi:
Ok! Mulla pitäs olla 2M ja nettinopeusmittari http://www.msoynet.fi/speed.htm näyttää aina 1,8-1,9 M joten ehkä saan tehtyä jopa 12-16 hengen servuja.

No tuo testi näyttää mulla nyt 1,7

Mulla tuossa yhteydessä tökkii toinen suunta, eli 512 kbit/s

Mites sulla Oliver näyttää peli. Mikä yhteys ja mitä peli tarjoaa servun kooksi?
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

J2 sanoi:
Eli hyvästi 12-16 hengen omat servut. No, laatu korvaa määrän.

Ei se nyt saletti ole. Taitaa riippua myös hivenen yhteyden tarjoajasta. Ja taitaa eri modeemeissakin olla eroja+muureissa jne. Kokeilemalla voi vasta varmaksi sanoa.
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

XShava sanoi:
Ei se nyt saletti ole. Taitaa riippua myös hivenen yhteyden tarjoajasta. Ja taitaa eri modeemeissakin olla eroja+muureissa jne. Kokeilemalla voi vasta varmaksi sanoa.
No se nähdään viimeistään sitten syyskuussa kuin isoja servuja voi(n) tehdä. Epäilen että betakin antaa osansa asiaan.
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Ehkäpä tätä peliä tulee tahkottua enemmän kuin Vegasia joka ol pienoinen pettymys mulle R:FoM fiilistelyiden jälkeen. Tässä ainakin vaikuttaisi olevan hyvin mielenkiintoinen ja toimiva sydeemi.

*Odottaa hetkeä kun Nisu tipahtaa taivaalta 88" flakkiin* (onkohan tossa pelissä ees 88 flakkia). Vai losautanko Nisun Stingerillä vuoren seinään...

hmm

Vai räjäytänkö itseni, kuten tuli eräitä kertoja rpg:lla tehtyä R:Fomissa ;)
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Rixa sanoi:
*Odottaa hetkeä kun Nisu tipahtaa taivaalta 88" flakkiin* (onkohan tossa pelissä ees 88 flakkia). Vai losautanko Nisun Stingerillä vuoren seinään...

Ajattelin respahukkeroida yläilmoista, aika yllättävällä tavalla, josta ei vielä tässä vaiheessa tämän enempää :D
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

XShava sanoi:
Mites sulla Oliver näyttää peli. Mikä yhteys ja mitä peli tarjoaa servun kooksi?
10M/1M on yhteys ja 16 pelaajan servua tarjoaa.

EDIT: MSOYNET: 8452.84 kbit/s
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

J2 sanoi:
Epäilen että betakin antaa osansa asiaan.

Jos nyt et enään epäilisi ja mikä ihmeen beta???

No kuitenkin. Kyseessä arvosteluversio(Tänään saapunut), joka vastaa jo myyntiversion tasoa.

Ja hyvähän se vaan on, että peli tsekkaa yhteydet. Niin ei saa tehtyä liian isoja servuja siihen nähden mitä yhteys kykenee hoitamaan. Oikeastaan kaikissa peleissä pitäisi näin olla.
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Oliver sanoi:
10M/1M on yhteys ja 16 pelaajan servua tarjoaa.
Niin pienen noin nopealla yhteydellä? No, toivotaan että täältä ostaa tän pelin ainoastaan 16 pelaajaa :D Tai no, mulle mikittömälle kyllä kelpaa ainakin osittain muunkin maan servut, paitsi jos ostan hedukan ennen tätä...
Ihmetyttää että mikähän siinä nettiyhteyttä sitten kuormittaa, kun Ressussa onnistu 40 pelaajan lagittomat servut perusyhteydelläkin muistaakseni.
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

XShava sanoi:
Jos nyt et enään epäilisi ja mikä ihmeen beta???

No kuitenkin. Kyseessä arvosteluversio(Tänään saapunut), joka vastaa jo myyntiversion tasoa.
Luulin että pelaat tän betaa kun oot betatestaaja(?) ja peli ei ole kaupoissa. Miten muuten saat pelejen arvosteluversioita?
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

J2 sanoi:
Luulin että pelaat tän betaa kun oot betatestaaja(?) ja peli ei ole kaupoissa. Miten muuten saat pelejen arvosteluversioita?

XShava
KonsoliFIN, Webmaster

Mitenköhän :confused: Toki webbiisäntänä oleminen ei olekkaan ihan helppoa ja yssinkertaista ;)
 
Ylös Bottom