Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Warhawk

Saako Warhawkissa arvon noustessa jotain uusia aseita ja välineitä, vähän niin kuin CoD4:ssa? Asuja saa sotilaille ja Warhawkeille eri värejä, mutta eikö muuta?
Ei muuta. Jos joku väittää saaneensa uusia aseita, valehtelee.
 
Vastaus: Warhawk

Luinpa yhen jutun että seuraavan boosterin nimi on Operation Broken mirror ja uutena kulkuneuvona APC, mikä toimii spawni paikkana ja ammus/ase varastona.
Tulee myös ilmainen päivitys jossa tulee lisää pelimuotoja.
 
Vastaus: Warhawk

APC tiedot: Spawni piste, asevarustaja (ei tietoa että antaako kaikki aseet), "kupla" joka suojaa vihollisen tulituksilta ja pommeilta (jalkaväkeä varten), pystyy jyrämään kaikki kulkuneuvot turbolla paitsi tankit. Tais siellä myös olla mainittuna että EMP lamautin on mukana myös. 6 ihmistä kyydissä samalla lailla kuin tankissakin. Eli luukusta ulos ja ammutaan omilla aseilla.
 
Vastaus: Warhawk

helou! parisen viikkoa oon omistanu PS3:sen. ja just oon hankkinut warhawkin, johon kaipaisin suomalaista peliseuraa. miksei myös resistanceen, pyöriihän sekin vielä välillä koneessa. eli lisäilkää mut ystäväluetteloonne. ID on xJALMAx
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Warhawk

Yks tapa saada suomalaisia pelaamaan on tehdä oma peli, jonka nimeksi laittaa esim. hauki = ?. Sekä laittaa peliin salasanan, joka on sitten "kala". :)
 
Vastaus: Warhawk

heips! mites ton kersantti arvon sais, tarvitavat pisteet kyllä on. mutta vielä ilmeisesti pitäis saahan warhawk rekrytointi ansiomerkki. olen yrittäny suorittaa niitä sen ansiomerkin tavoitteita, mutta ei mitään? eli kertokaa mitkä ne tavotteet ovat siihen, en oo ilmeisesti kaikkia ymmärtänyt oikein. kiitos!
 
Vastaus: Warhawk

heips! mites ton kersantti arvon sais, tarvitavat pisteet kyllä on. mutta vielä ilmeisesti pitäis saahan warhawk rekrytointi ansiomerkki. olen yrittäny suorittaa niitä sen ansiomerkin tavoitteita, mutta ei mitään? eli kertokaa mitkä ne tavotteet ovat siihen, en oo ilmeisesti kaikkia ymmärtänyt oikein. kiitos!
pitää suorittaa warhawkilla ne tapot sun muut ja nimenomaan warhawkilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Warhawk

Tuli itsekin tämä ladattua, vaikka pieni pelko olikin, että nettiyhteys (vaihteeksi!) temppuilisi, enkä saisi peliä toimimaan. Kuitenkin kaikkien odotusten vastaisesti peli kuitenkin toimi. Ja toistaseksi olen tyytyväinen hankintaani. En tosin ole vielä pahemmin kerinnyt peliä pelaamaan, mitä nyt muutamia mappeja, mutta on ollut kyllä ihan viihdyttävää. Itselleni tuli ehkä pienoisena yllätyksenä tuo lentämisen "helppous", joka tuntuu olevan huomattavasti muita vastaavia pelejä alottelija ystävällisempi (vertaa Battlefield 2 hävittäjät). Pienenä miinuksena täytyy sanoa, että ohjaus, varsinkaan tähtääminen tuntuu olevan vähän heikommin toteutettu. Kokoajan on sellainen tunne pelatessa, että jokin on "pielessä". Tosin tämäkin voi olla vain tottumiskysymys. Mutta näin ensimielipiteet on, että ei varmastikaan tullut heitettyä rahoja hukkaan, vaan tulee kyllä jatkossakin pelattua.
 
Vastaus: Warhawk

Tuli itsekin tämä ladattua, vaikka pieni pelko olikin, että nettiyhteys (vaihteeksi!) temppuilisi, enkä saisi peliä toimimaan. Kuitenkin kaikkien odotusten vastaisesti peli kuitenkin toimi. Ja toistaseksi olen tyytyväinen hankintaani. En tosin ole vielä pahemmin kerinnyt peliä pelaamaan, mitä nyt muutamia mappeja, mutta on ollut kyllä ihan viihdyttävää. Itselleni tuli ehkä pienoisena yllätyksenä tuo lentämisen "helppous", joka tuntuu olevan huomattavasti muita vastaavia pelejä alottelija ystävällisempi (vertaa Battlefield 2 hävittäjät). Pienenä miinuksena täytyy sanoa, että ohjaus, varsinkaan tähtääminen tuntuu olevan vähän heikommin toteutettu. Kokoajan on sellainen tunne pelatessa, että jokin on "pielessä". Tosin tämäkin voi olla vain tottumiskysymys. Mutta näin ensimielipiteet on, että ei varmastikaan tullut heitettyä rahoja hukkaan, vaan tulee kyllä jatkossakin pelattua.
itselläni oli alkuun kans kovat ennakkoluulot mutta nyt on yli 100 pelattuja tunteja takana eikä kyllästytä vielä yhtää.
:)
 
Vastaus: Warhawk

Tuli itsekin tämä ladattua, vaikka pieni pelko olikin, että nettiyhteys (vaihteeksi!) temppuilisi, enkä saisi peliä toimimaan. Kuitenkin kaikkien odotusten vastaisesti peli kuitenkin toimi. Ja toistaseksi olen tyytyväinen hankintaani. En tosin ole vielä pahemmin kerinnyt peliä pelaamaan, mitä nyt muutamia mappeja, mutta on ollut kyllä ihan viihdyttävää. Itselleni tuli ehkä pienoisena yllätyksenä tuo lentämisen "helppous", joka tuntuu olevan huomattavasti muita vastaavia pelejä alottelija ystävällisempi (vertaa Battlefield 2 hävittäjät). Pienenä miinuksena täytyy sanoa, että ohjaus, varsinkaan tähtääminen tuntuu olevan vähän heikommin toteutettu. Kokoajan on sellainen tunne pelatessa, että jokin on "pielessä". Tosin tämäkin voi olla vain tottumiskysymys. Mutta näin ensimielipiteet on, että ei varmastikaan tullut heitettyä rahoja hukkaan, vaan tulee kyllä jatkossakin pelattua.

Pelistä saa selvästi irti kun kaverin kanssa pelaa jaetulla kuvaruudulla netissä pyörien. Itse palaan peliin enimmäkselleen sen vuoksi.
 
Vastaus: Warhawk

Olipas mukava palata tämän pelin äärelle useamman kuukauden tauon jälkeen. Warhawkissa on vielä terä tallessa, sillä harvoin törmää näin jouhevan hienosti pyörivään verkkopeliin. Lentotaistelut antaa yhä vieläkin elämyksiä. Kannattaa ehdottomasti hankkia, vaikka julkaisusta onkin jo aikaa, sillä verkkopelaajia ja dedikoituja (32 pelaajan) sekä pelaajien hostaamia servuja löytyy.
 
Vastaus: Warhawk

Eilen kokeilin peliä pitkästä aikaa ja voi jumaliste ku olin vastaantulija.
Sotahaukka majaillu kovolla jo jonkun aikaa, mutta muut pelit on vaan pyyhältäny ohi.
No tuona aikana on sit hyvät pelaajat vaan parantunu :)

Tuonoiniin, kuinka voisin törmätä Suomipelaajiin?

(...ja jos siltä tuntuu, ni lisätkää toki kamuihin. Kamulista on aika tyhjä atm)
 
Vastaus: Warhawk

Eilen kokeilin peliä pitkästä aikaa ja voi jumaliste ku olin vastaantulija.
Sotahaukka majaillu kovolla jo jonkun aikaa, mutta muut pelit on vaan pyyhältäny ohi.
No tuona aikana on sit hyvät pelaajat vaan parantunu :)

Tuonoiniin, kuinka voisin törmätä Suomipelaajiin?

(...ja jos siltä tuntuu, ni lisätkää toki kamuihin. Kamulista on aika tyhjä atm)

Tuolla aikasempaa ehdoteltiin, että tekemällä esim. serverin joka on salasanalla suojattu ja pistää nimeksi, että Haukka= ja siten salasana olisi sitten Lintu.

Itse nyt tätä pari päivää pelannut ja ihan hyvin mielestäni päässyt sisälle. Jonkin verran palkintojakin jo tullut ja mielestäni olen ihan hyvin pärjännyt matseissa. Yleensä siinä TOP5 pisteissä.

Mutta jos peliseuraa joskus kaipailee, niin minutkin voi lisätä kaverilistalle, viestiin vaan sitten, että warhawk, niin tietää kenestä on kyse :)
 
Vastaus: Warhawk

kyllä todellakin hyvältä näyttää! olikos tähän tulossa lisäpaketti joskus? jos joku tietää niin kertoo. :D
Operation: Broken Mirror -lisäpaketti on melkein valmis, mutta julkaisupäivää ei ole vielä ilmoitettu.
 
Vastaus: Warhawk

Ostin storesta vasta männäviikolla ja täytyy sanoa, että tässä on mukavan monipuolinen peli. Lisäksi vaikeusaste ei ole liian kova alussakaan... Toivottavasti jengi innostuu taas lisäosan ja päivityksen jälkeen uudestaan pelaamaan.
 
Ylös Bottom