Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Warhawk

Tarkoitin että jos kaverini tekee pelatessaan jonkin trophyn arvoisen suorituksen, niin tuleekon minulle trophyjä?
Ei tule. Sun tarvii tehdä ne itse.

Tähän on tosi helppo hankkia Trophyja: tee oma serveri salasanalla ja kutsu kaveri kylään tai sitten pelaa yksin kahdella ohjaimella.

Sitten vain Trophyja tekemään :D Näin mäkin olen saanut 57% Trophyista ;)
 
Vastaus: Warhawk

Tähän on tosi helppo hankkia Trophyja: tee oma serveri salasanalla ja kutsu kaveri kylään tai sitten pelaa yksin kahdella ohjaimella.

Sitten vain Trophyja tekemään :D Näin mäkin olen saanut 57% Trophyista ;)

Hmph, just tällaset temppuilut pilaa koko trophy-systeemin online-pelien osalta. Mitä iloa niistä on, jos niiden tekemiseen ei ole joutunut näkemään lainkaan vaivaa?

Mun tän hetkiset 43% Warhawk -trophyista on hankittu puhtaasti pelaamalla. Niitä hetkiä on ainakin mukavaa muistella, kun kyseisiä trophyja sai kerättyä. Ja saahan siitä aivan pirun hyvän olon itselleen, kun esim. noita rakettireppusniputuksia saa tehtyä kunnon pelien aikana. ;)
 
Vastaus: Warhawk

Oli sen verran asiatonta juttua tuossa kolmen viestin verran, että käytin moderaattorin taikapoistonappulaa. Olkaahan ihmisiksi, joulukin on taas tulossa. :)
 
Vastaus: Warhawk

Auttakaahan vähän rookieta mäessä:

1. Saako yhdellä tunnuksella ladattua lisäsisältöä käytettyä kahdella pleikalla, jos molemmilla pelaajilla on oma levykopio pelistä?

2. Mitä edellytyksiä on, että pystyy pelaamaan nettipeliä jaetulla ruudulla?

Kiitos etukäteen.
 
Vastaus: Warhawk

Auttakaahan vähän rookieta mäessä:

1. Saako yhdellä tunnuksella ladattua lisäsisältöä käytettyä kahdella pleikalla, jos molemmilla pelaajilla on oma levykopio pelistä?

2. Mitä edellytyksiä on, että pystyy pelaamaan nettipeliä jaetulla ruudulla?

Kiitos etukäteen.

1. Pitäisi onnistua, kunhan lisäsisällön ladannutta käyttäjää ei poisteta.

2. Serverillä, jolla pelaat pitää olla sallittuna jaetunruudun pelaajat, jollet itse tee serveriä, jossa tuo on sallittua. Lisäksi kun serverillä on jaetunruudun pelaajat sallittuna on serveri automaattisesti unranked.
 
Vastaus: Warhawk

1. Saako yhdellä tunnuksella ladattua lisäsisältöä käytettyä kahdella pleikalla, jos molemmilla pelaajilla on oma levykopio pelistä?
.

1. Pitäisi onnistua, kunhan lisäsisällön ladannutta käyttäjää ei poisteta.
Varmistan vielä tuon oshihiron lauseen.

Kokeiltu on ja hyvin toimii :rolleyes: Toimii myös nykyään, jos on ladannut PS Storesta ko. pelin. Sony näköjään muutti niitä sääntöjä pari kuukautta sitten.
 
Vastaus: Warhawk

Ja millaisia uudistuksia toivoisitte tähän peliin?

Tähän oli alunperin tulossa myös yksinpeli, jota ehdittiin ilmeisesti aika pitkälle jo tekemään. Jos saisi sen mukaan seuraavaan osaan. Muuten kyllä aika valmis konsepti jo tälläisenään, no ehkä pelaajamääriä voisi tuplata sinne 60 per servu :)
 
Vastaus: Warhawk

Platina on aika mahdotonta saada tästä ilman että muut pelaajat auttaa
esim jo 30 joukkuepisteen saaminen pelistä on varmaan enemmänkin tuurista kiinni.
Ne jotka on noi mitallien sotilasarvojen sun muiden vaatimukset keksineet eivät ole kai kovin paljoa huomioineet pelien luonnetta. Ystävälistalla useammallakin on tämä peli eikä kukaan ole lähelläkään mitään kenraalin arvoja se jo kertoo että rima on asetettu liian korkealle.
Jos jollain oliskin pelistä platina niin vahvasti epäilen että se on hankittu sopu pelillä.
 
Vastaus: Warhawk

Platina on aika mahdotonta saada tästä ilman että muut pelaajat auttaa
esim jo 30 joukkuepisteen saaminen pelistä on varmaan enemmänkin tuurista kiinni.

En ole pitkään aikaan peliä pelannut, mutta jotenkin mulla on sellainen muistikuva, että tuo 30 joukkuepistettä ei loppusessaan ole edes paljoa. Puolen tunnin sessioissa kun tekee oikeanlaisia tekoja, niin ne pisteet saa hommattua ilman boostausta.

Muutenkin kyrsii kaikissa peleissä nämä nettipelisaavutukset, kun kukaan ei tunnu hommaavan niitä rehdillä pelillä muutenkaan. Turhan helposti mennään sieltä mistä aita on matalin.
 
Vastaus: Warhawk

Platina on aika mahdotonta saada tästä ilman että muut pelaajat auttaa
esim jo 30 joukkuepisteen saaminen pelistä on varmaan enemmänkin tuurista kiinni.
Ne jotka on noi mitallien sotilasarvojen sun muiden vaatimukset keksineet eivät ole kai kovin paljoa huomioineet pelien luonnetta. Ystävälistalla useammallakin on tämä peli eikä kukaan ole lähelläkään mitään kenraalin arvoja se jo kertoo että rima on asetettu liian korkealle.
Jos jollain oliskin pelistä platina niin vahvasti epäilen että se on hankittu sopu pelillä.

En nyt ole pelannut tätä paljoa mutta kyllä tuon kenraalin saa ihan helposti kunhan vaan jaksaa panostaa, 1000 pistettä päivässä niin menee 275 päivää että saa sen arvon. Itse haluaisin päästä Komentaja ränkille jotta saan yli 70 % tropheista (pyöreesti 67000 pistettä tällä hetkellä). Päivitysten myötä pisteiden saanti on helpottunut esim. jos voittaa niin saa 50 ekstra pistettä yhden ribbonin avulla. Ja tuohon 30 tiimipistettä on vaikea saada niin täyttä potaskaa, yritäppä saada ennemmin 50 combat pistettä kuin 50 tiimipistettä. Jossakin muualla oli esitetty idea spawni beaconista joka loppuu 5-6 spawnin jälkeen, erittäin hyvä idea. Mutta DM ja TDM mitallit on per******. Kerran melkein sain TDM mitalin mutta aika loppu, jäi 2 pistettä vajaaksi kun menin mokasemaan tankilla, ketutti helkkaristi. Tämä on oiva peli, kestää paremmin ikää kuin CoD 4, sen vuoksi tämä on tällä hetkellä paras Online räiskintä tällä hetkellä.
 
Vastaus: Warhawk

Oon ajatellu pelin ostoa niin kysyisin onko noista "booster pakeista" paljon hupia? eli onko pelaajia vai pelaako kaikki alkuperästä =o
 
Vastaus: Warhawk

Oon ajatellu pelin ostoa niin kysyisin onko noista "booster pakeista" paljon hupia? eli onko pelaajia vai pelaako kaikki alkuperästä =o

En oo huomannu, et ois montaa servua joissa ois pelaajia ja pyöris nuo lisä paketit. Tosin itellä ei oo noita lisäpaketteja. Huippu hupia varsinkin jos pelaa kavereiden kaa samalla laitteella! pelaajiakin löytyy tarpeeks paljo, että aina pääsee täyteen peliin.
 
Vastaus: Warhawk

Imuroin Demon kun tarvis jotain pelejä keksiä ensi viikonlopun peli-iltaa varten, ajattelin että tässä saattas olla potentiaalia sellaseen toimintaan? Jaetun ruudun arcadderäiskyttelyä ilman mitään suurempaa aivojen rasittamista. Nojoo todellakin oli potentiaalia, Visa vingahti puolen tunnin testaamisen jälkeen ja olen aikeissa investoida myös siihen lisäripakettiin. Kyllä siellä niitä lisärijuttujakin näköjään pelataan, koska eka peli johon koitin ängetä oli just sellanen johon en perusversiolla päässyt.

Harmin paikka kun kukaan ei ollut aiemmin kertonu, että tämä on noinkin asiallinen? Kyllä tota ihan keskenäänkin varmaan tulee pelattua, onlinepeli päällä tyyliin tyyliin jossain minuutissa Pleikkarin käynnistyshetkestä ilman mitään jahkailua. Todella helppo sen suhteen lähestyä siis.
 
Vastaus: Warhawk

Yleensä peliketjun pituudesta voi jo aika hyvin päätellä, kuinka suosittu/hyvä peli. ;) Ja Metacriticistä olisi selvinnyt, että Warhawkin pistekeskiarvo on 84.

Joo, no siis se oli vähän niinku vitsi. Mutta tosiaan toi spämmäyksen määrä ei ole kovin luotettava indikaattori kun oma maku eroaa hirveesti massan vastaavasta. Esim. CODista perkkeineen ja liimatähtäimineen aiheuttaa mulle vaan lähinnä näppylöitä, vaikka se monen mielestä on ihan jeesuspeli. Samoin toi Metacritic ei todistetusti merkkaa kans meikäläisen maku huomioon ottaen mitään, usein menee ihan päinvastoin...tämä on korostunut varsinkin viime aikoina. Omat suosikit varsinkin Xboxilla on hakattu arvosteluissa järjestelmällisesti maanrakoon. Ja sama toisinpäin, omasta mielestä jätepelit saa jotain 90+ ja papukaija merkkejä.

Kyllä mä tälle joskus aiemmin "perusgoogletuksen" suoritin ja videot kattelin, mutta samanlailla kun Socomissa niin peli antaa videoiden perusteelta ihan vääränlaisen (huonomman) kuvan.

Kun pääsi puikkoihin niin se oli ihan eri homma, se vaan tuntu välittömästi aika lupaavalta. Onneksi tuli tuo demo storeen, ihme homma kun vasta nyt tuli? Musta jotenkin tuntuu, että mä en ole ainoa keneltä oli mennä tuo peli kokonaan ohi? Varsinkin jos on vasta viime aikoina alkanut pelaan Pleikalla (niinku mä) niin ei välttis ihan huomaa, että millanen helmi on kyseessä...kun se suurin buumi on jo mennyt ohi. Onneksi kuitenkaan ei peliseurapula vaivaa tms, eli hyvin pystyy hyppään kyytiin myös näin jälkijunassa.
 
Vastaus: Warhawk

Eniten pelataan noita OD ja BM lisäreitä, vähiten tuota FS tosin virallisia servuja katellessa. Kannattaa kaikki kuitenkin hankkia. OD=Omega Dawn, BM=Broken Mirror ja FS=Fallen Star.
 
Ylös Bottom