Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warppipe

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja achiim
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

achiim

Member
Asensin tuon uusimman version Warppipestä ja tekisi mieli kokeilla mokomaa. Tai itse asiassa tekisi nyt lähinnä mieli kokeilla, toimiiko se ylipäätään, olenko puhkonut firewallin oikein jne.

Muita kiinnostuneita? Warppipe-pelinä Mario Kart : DD? 0.4 Warppipessä esittäydyn samalla nimellä kuin täälläkin...

Itse olen tulossa pelaamaan 26 päivä , koska silloin saan laajakaistan :D olen siellä nimellä thrasher tai no tulen pelamaan jos saan sen mokoman ohjelman toimimaan....

siis pystyykö tuolla ottamaan johonkin harrestelija servuun yhteyden ja pelaamaan sitä kautta internetissä muita vastaan, vaikka peli ei tukisikaan kuin LAN mahdollisuutta?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan janner1987
ei pysty .. ohjelma vie ainoastaan Lan pelit nettiin...
Eli toisin sanoen Mario Kart : Double Dash, Kirby's Air Ride ja 1080 Avalanche ovat niitä pelejä, jotka Warppipelä pelittävät.

Vastaus: Warppipe

Yhdenillan sitä testailin, kunnes joku viisas tuli kertomaan että reitittimenkautta on ihan turhaa edes yrittää pelata. Vaatii kuulemma yhteyden tietokoneeseen joka on netissä ennenkun suostuu pelittämään. Vielä kun olisi se ristiinkytketty nettipiuha niin saisi tuon koneeseen yhdistettyä :(

Huomenna sitten kun kaupat on taas auki :) Jos peliseuraa kaipaat niin tule vaikka #nintendofin ircnetissä haastelemaan.. olen nimellä Jukka_-.

Ylös Bottom