Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mitenhän toi perma death mode periaatteessa toimii, luoko peli loputtomasti uusia hahmoja joita voi käyttää.
Näköjään myös omaan luottopelikauppaani eli Gigantti on päivittynyt hintansa asianmukaiseen 49.95e (ennen oli ovh. 59.95e), ilmeisesti lukeneet edellisen postaukseni![]()
Mulla kalahtaa korvaan aina tuo englannin englanti. Useinkaan siitä epäselvästä möngerryksestä ei saa mitään selvää ja se ärsyttää minua heti. Ehkä tulee joskus ps5 ostettua.
Tänään pitäisi tulla Rewikat ulos alkaen 14.00 ku review embargo päättyy, mielenkiinnolla odotan minkälaiset scoret peli tulee saamaan jos pitäisi veikata niin uskoisin et overal score asettuu sinne 80-83 luokkaan.
Tänään pitäisi tulla Rewikat ulos alkaen 14.00 ku review embargo päättyy, mielenkiinnolla odotan minkälaiset scoret peli tulee saamaan jos pitäisi veikata niin uskoisin et overal score asettuu sinne 80-83 luokkaan.
Kyllä minä haluan lähemmäs 90 arvosanaa jotta lähtee heti ostoon, alle sen niin sitten joskus koska muita kiinnostavia pelejä on niin paljon.
Itseasiassa open criticin mukaan embargo loppuu klo 13. Täällä kanssa veikkailen jotain 84 keskiarvoa tuolle. Previkat on kyllä ainakin ollut todella positiivisia lähestulkoon kaikki.![]()
Tyytyväinen arvosanaan, jos ollaan suunnilleen samoissa kuin aiemminkin eli 80 pinnassa.
Ootteko muuten aatellu, että melko harvassa on nykyään YLI 90 arvosanan keskiarvolla olevat open world pelit? Onko tässä sukupolvessa muita, kun RDR2 ja Forza Horizon 4(voiko tätä laskea tähän edes)? Sori off-topic mutta tulipahan vaan mieleen tuosta Hideon kommentista.![]()