Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Watch Dogs

Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Mielestäni olisi parempi, jos tuolla hakkeroitumisella saisi viholliset näkymään esim. minimapissa. Jotenkin hölmöä, että ne hohtavat seinien läpi koko ajan.
Far Cry 3, AC4, Watch Dogs ja muistaakseni myös The Division. Kaikissa sama juttu. Ubisoft antaa liikaa helpotusta. Eihän niitä tietenkään pakko ole käyttää, mutta silti jotenkin tyhmää.

Far Cry 3:sessa on itse asiassa pakko käyttää. Yritin olla käyttämättä sitä kameraa mutta peli merkkaa viholliset myös kun tähtää aseella niitä eli se siitä. Onneksi joissain peleissä tuo hoituu skillsien kautta jolloin sen skillsin voi vaan jättää ottamatta jos ei halua tuota toimintoa. Toivotaan että toi ei yleisty niin että on aina automaattisesti joka pelissä pällä.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Mielestäni olisi parempi, jos tuolla hakkeroitumisella saisi viholliset näkymään esim. minimapissa. Jotenkin hölmöä, että ne hohtavat seinien läpi koko ajan.
Far Cry 3, AC4, Watch Dogs ja muistaakseni myös The Division. Kaikissa sama juttu. Ubisoft antaa liikaa helpotusta. Eihän niitä tietenkään pakko ole käyttää, mutta silti jotenkin tyhmää.

On niitä kai muitakin pelejä, jos simulaatiota haluaa. Nämä Ubin pelit nyt on tunnetusti ollut tällaisia hauskoja pelattavia pelejä, jotka eivät ole niin "hardcorea" ja jotta kaikkien on helppo päästä peliin mukaan.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

On niitä kai muitakin pelejä, jos simulaatiota haluaa. Nämä Ubin pelit nyt on tunnetusti ollut tällaisia hauskoja pelattavia pelejä, jotka eivät ole niin "hardcorea" ja jotta kaikkien on helppo päästä peliin mukaan.

Juu, voihan nämä jättää pelaamatta, mutta kun kaikki mainitsemani on pirun hyviä pelejä, jos tuota ärsytyksen aihetta ei oteta mukaan :-)
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Juu, voihan nämä jättää pelaamatta, mutta kun kaikki mainitsemani on pirun hyviä pelejä, jos tuota ärsytyksen aihetta ei oteta mukaan :-)

Muutenkin voisi puolihuumorilla sanoa, että Ubi kehittää jotain "ultimatepeliä", ja nämä kaikki muut pelit ovat vain testejä, joilla testataan mistä pelaajat tykkäävät. Ubihan on tiettävästi testannut jo pitkään pienemmillä free-2-play -peleillä pelattavuutta ja ammentavat sieltä ideoita isompiin peleihin. Mutta kuten sanoitte, niin Assassins Creedeissä, Far Cry -pelisarjassa, Tom Clancy's -peleissä yms. on paljon yhteneväisyyksiä. Haluisin nähdä mikä on Ubin "the Game" ;)
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Haluisin nähdä mikä on Ubin "the Game"
Eikö Ubi hypettänyt ACIV:n julkaisun lähestyessä pelin olevan ranskalaisyhtiön kunnianhimoisen projekti ts. the game. Uskottava väite, kun ottaa huomioon, kuinka monta studiota oli ympätty projektiin*. Se on sitten eri asia lunastiko Black Flag hypetystä.

*
Ubisoft Montreal
Ubisoft Annecy
Ubisoft Bucharest
Ubisoft Kiev
Ubisoft Milan
Ubisoft Montpellier
Ubisoft Quebec
Ubisoft Singapore
Ubisoft Sofia
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Jim Sterling on julkaissut hyvän tiivisteen Watch Dogsin synnyttämästä kohusta:

http://www.escapistmagazine.com/videos/view/jimquisition/8876-A-Vertical-Slice-Of-Steaming-Bullshots


Koko hulabalahan lähti käyntiin, koska Watch Dogsia kohtaan oltiin luotu tarkoituksella (tai tarkoituksettomasti) The Next Gen fiilis, E3 -julkaisupätkällä.

Sisältö ja viihdearvo voivat edelleen olla watch dogsissa kunnossa(ellei sitten jollekin pelin loistokkuus määräydy nimenomaan polygonien määrän mukaan). Mielenkiinnolla odottelen toukokuussa nettiin putkahtavia arvosteluja.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Tiedä sitten kuinka hyvä vertaus, mutta pelit ovat hieman kuin naisia. Kyllähän sitä pettyy jos luvataan kaunista, fiksua ja mukavaa tyttöä treffiseuraksi, mutta loppujen lopuksi paljastuu, ettei se nyt niin kaunis ollutkaan. Ainahan se jää harmittamaan, jos jotain luvattua (tai vähemmän luvattua esim. Annettu mielikuva jostain) jää saamatta. Ei se asiasta kelvotonta tee, mutta tiedätte kyllä tunteen. Ja jokainenhan itse priorisoi, mikä on ominaisuuksista se tärkein tällä hetkellä.

Itse odotin (tai edelleen odotan, eihän tässä vielä mitään ole lukkoon lyöty) pelin grafiikkoilta paljoa ja olisin antanut osan tylsästä pelattavuudesta anteeksi, jos peli olisi jaksanut visuaalisesti miellyttää. Näillä tiedoilla tosin täytyy lukea pari arvostelua ennen pelin hankkimista.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Näillä tiedoilla tosin täytyy lukea pari arvostelua ennen pelin hankkimista.

Täytyy myöntää, että olin itsekin hyvin pettynyt nähdessäni pelin nykyisen ulkoasun.

Pakostakin tällainen pistää miettimään, että miten paljon Watch Dogsin eteen ollaankaan loppujen lopuksi nähty vaivaa.
Vähän ikävällä tavalla luotiin kuluttajan mielen syövereihin karkin kiiltäviä odotuksia.

Vielä tosin on mahdollista, että PC -versio sisältää kaikki herkut ja konsolien kohdalla ollaan päädytty "mega kompromissiin".
Voin vain kuvitella sitä ragen määrää, jos joku on mennyt päivittämään näytönohjaimensa sen perusteella, miltä WD näytti julkkarissaan ja sitten koko helahoito osoittautuu lopulta... Ei niin hirveän mairittelevan näköiseksi teokseksi.


Oli miten oli. Sokko-ostoksena tätä ei pysty oikein hankkimaan. Odottelen ihan suosiolla siihen asti, kunnes WD:stä on valunut kunnollinen määrä gameplay -materiaalia, josta sitten voi todeta pelin joko olevan hauskaa tai tylsää ajanvietettä. Kehnommat grafiikat voi aina antaa anteeksi, mikäli itse peli on riemullista shittiä.

PS. Hauska yksityiskohta vuodelta 2013:
http://www.videogamer.com/ps4/watch...wn_since_reveal_creative_director_claims.html

Watch Dogs' visuals have not been scaled down since the game's reveal at E3 2012, creative director Jonathan Morin has told VideoGamer.com, claiming that if anything, they've actually improved.

"There's no scale down in quality, especially the next-gen versions," Morin said, discussing some of the negative reaction to recent trailers with us at Eurogamer Expo this afternoon.

"It's pretty much the opposite. What we showed at E3 2012 in a lot of respects was less good. I think it's in the details. So no, there's no scale down."


Olin ihan unohtanut, että yksi WD:stä isoimmin vastuussa oleva henkilö sanoi viime vuonna kuluttajille suunnatun lopputuotteen näyttävän samalta, ja itse asiassa jopa paremmalta, kuin 2012 E3 -julkkarissa esitelty "gameplay" -Demo matsku.


We shall see.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Jim Sterling teki tästä aiheesta ihan hyvän jakson tapansa mukaan: http://www.escapistmagazine.com/vid...os&utm_medium=index_carousel&utm_campaign=all

Sterlingin mukaan ongelma ei niinkään ole se etteikö peli näyttäisi nytkin ihan hyvälle, vaan ongelma on se että alkuperäinen traileri näytti vaan paljon paremmalta (niinkuin taisin itsekin sanoa). Sen lisäksi Sterlingin mielestä se on ongelmallista, että peliä hypetettiin ekaksi todelliseksi nextgen-peliksi jonka grafiikat on myös sen mukaiset ja huikeat sun muuta, mutta nyt Ubilta tuleva viesti on että ei ne grafiikat niin paljoa merkkaa vaan se kaikki muu. Tästä on helppoa olla samaa mieltä, tämä oli yksi ensimmäisiä pelejä joita näytettiin jotka oikeasti näytti seuraavan generaation pelille ja sille mille pelien IMO PS4:llä ja X1:llä pitäisikin näyttää. Mutta ilmeisesti oli tullut haukattua liian iso pala nieltäväksi, ja downgradea jouduttiin tekemään niin paljon, että pelaajat sen selvästi huomasivat.

Little_Big-MAD, jos sä luulet että näytönohjaimien päivittäjät on pettyneitä, niin mietippä niitä jotka on ostanut nextgen-konsolin tän pelin takia, ne ne vasta pettyneitä onkin ;-) PC:llä tehokas näyttis ei mene koskaan hukkaan ja siitä on hyötyä heti tuhansiin peleihin, nextgen-konsolit vasta odottelee killer appejaan...
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Little_Big-MAD, jos sä luulet että näytönohjaimien päivittäjät on pettyneitä, niin mietippä niitä jotka on ostanut nextgen-konsolin tän pelin takia

I agree 100%!

Uskon jopa, että suurin osa meneillä olevasta ragetuksesta tulee niiltä, jotka päivittivät konsolinsa, toivoen saavansa(vähintään) GTA5 tasoisen "kaaos simulaattorin". Ja nyt kun näitä kahta vertaa keskenään, GTA5 näyttäisi vievän pidemmän korren ulkoasusta puhuttaessa, joka lähinnä nostaa esiin kysymyksen: Mitä hemmettiä ubisoftin puljulla ollaan oikein touhuttu, kun Last Gen -konsoliversio kilpailevan puljun tuotoksesta(muun muassa autot) näyttää lähes yhtä hienoilta, kuin vuonna 2012 esitelty Watch_dogs -demo?
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

No kyllä se GTA pätki siihen malliin, että välillä oli peli ilo todella kaukana, ja tämä näyttää kyllä paremmalta.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

ja tämä näyttää kyllä paremmalta.

Kokonaisuus voi olla näin. Itse lähinnä kohdistin vertailuni nimen omaan autoihin.

Kyllä nykyisellä konsoliraudalla vähintäänkin tulisi päästä GTA5 lukemille ja vieläpä ilman mitään nykimisiä.

Toivottavasti Watch Dogsin lopullisessa versiossa sentään kulkuvälineet ja suurin osa ympäristöstä on tuhottavissa.

Se se vasta olisikin hupaisa ylläri, kun yksikään kaara tai mopedi ei menetä toimintakuntoaan, törmäsi seiniin tai muihin esteisiin kuinka kovaa tahansa.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

No kyllä se GTA pätki siihen malliin, että välillä oli peli ilo todella kaukana, ja tämä näyttää kyllä paremmalta.

Itsellä GTA ei pätkinyt lainkaan, pelasin toki sitä boksilla, ehkä sun pleikka on hajoamassa?

Mutta joo, itsellä ketutus osaksi kumpuaa siitä että tuon Watch Dogsin piti olla se -the next gen- kokemus, ja nyt se osoittautui (näillä tiedoin) heppoiseksi last gen -peliksi joka juuri ja juuri pystyy ehkä kamppailemaan GTA5:n kanssa, tosin luulen että GTA5 vie kyllä voiton jo pelkällä monipuolisuudellaan, siihen päälle vielä grafiikat niin ei ole PS3/Xbox360 pelaajilla mitään syytä lähteä Watch Dogsia ostamaan. Eikä PS4/Xbox1 pelaajillakaan ole oikestaan mitään syytä ostaa Watch Dogsia ainakaan julkaisussa, itse en ainakaan hanki. Ja jo Ubisoftin ylimielinen asenne saa mut pysymään poissa tuon pelin parista, kyllä Ubi on nyt pudottanut pallon pahemman kerran tuon kanssa. Mikäli Ubisoftin asenne on se että mahdollista asiakasta pidetään idioottina niin eivät he mun rahoja saa, hyvin yksinkertaista :)

Muutenkin, ubin peleissä tuntuu kaikissa olevan miltein samat pelimekaniset ominaisuudet, etsi torni/radiomasto/valvontatorni ja näet ympäröivän kartan ja tehtävät, ja sitten ne tehtävät on kaikki hyvin pinnallisia höpöhöpö juttuja. Milteinpä jokaisessa viimeaikaisessa Ubin pelissä on tullut kyllästyminen vastaan kun se sheisse vaan toistaa itseään niin paljon.

Ja voi pojat jos GTA5 tuleekin uusille konsoleille, se siitä Watch Dogsista niinku ihan oikeesti :D
 
Watch Dogs [Hype]

http://youtu.be/_fbYyMq4cGU

Kyllä tuo heittely ja räjähdyksissä 20 korville tippuminen oli jopa mulle todella karua katseltavaa, ilman että konsoli on hajoamassa.... Yleensä en huomaa mutta tuossa vei paikoitellen pahasti peli-iloa.

Edit: Gta ei todellakaan ollut "monipuolinen" vaan uskomattoman tylsä juonen ja sivutehtävien ympärillä. Jo pelkät trailerit WD:stä on olleet monipuolisempia. Eri juttu sitten miten saatu toteutettua.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

http://youtu.be/_fbYyMq4cGU

Kyllä tuo heittely ja räjähdyksissä 20 korville tippuminen oli jopa mulle todella karua katseltavaa, ilman että konsoli on hajoamassa.... Yleensä en huomaa mutta tuossa vei paikoitellen pahasti peli-iloa.

Ehkä mä en sit vaan kiinnittänyt huomiota koska mua ei henk.koht missään vaiheessa häirinnyt.

Hah WD:n trailerit olleet monipuolisempia kuin koko GTA5:n paketti...? Suuuuure :D LOL
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Kyllä itsellekin Watch Dogsin "maailma" vaikutti huomattavasti kiinnostavammalta. Nyt tosin tarvitsen täysin uuden(ja tällä kertaa mieluiten rehellisen) parikymmentä minuuttisen gameplay -demon(ilman juonispoilereita... Tai noh, juoni nyt vaikuttaa olevan sitä peruskauraa, jonka loppuratkaisukin on otettu todennäköisesti jostain puhki kuluneesta hollywood -elokuvasta), jotta pystyn vakuuttumaan, että tämä peli on ostamisen arvoinen.

Ubisoftin sijaan taidan joutua luottamaan youtube -käyttäjien ahkeruuteen tehdä kunnon näytepätkä pelin tarjoamasta viihteestä, kun pelaaja vain haluaa hillua kaupungilla ja jättää "tarinan" eteenpäin viennin tauolle.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Jim Sterling teki tästä aiheesta ihan hyvän jakson tapansa mukaan: http://www.escapistmagazine.com/vid...os&utm_medium=index_carousel&utm_campaign=all

Täysin samaa mieltä Sterlingin kanssa.

Täytyy myöntää, että olin itsekin hyvin pettynyt nähdessäni pelin nykyisen ulkoasun.
...

Oli miten oli. Sokko-ostoksena tätä ei pysty oikein hankkimaan. Odottelen ihan suosiolla siihen asti, kunnes WD:stä on valunut kunnollinen määrä gameplay -materiaalia, josta sitten voi todeta pelin joko olevan hauskaa tai tylsää ajanvietettä. Kehnommat grafiikat voi aina antaa anteeksi, mikäli itse peli on riemullista shittiä.

PS. Hauska yksityiskohta vuodelta 2013:
http://www.videogamer.com/ps4/watch...wn_since_reveal_creative_director_claims.html

Olin ihan unohtanut, että yksi WD:stä isoimmin vastuussa oleva henkilö sanoi viime vuonna kuluttajille suunnatun lopputuotteen näyttävän samalta, ja itse asiassa jopa paremmalta, kuin 2012 E3 -julkkarissa esitelty "gameplay" -Demo matsku.

Watch Dogs' visuals have not been scaled down since the game's reveal at E3 2012, creative director Jonathan Morin has told VideoGamer.com, claiming that if anything, they've actually improved."There's no scale down in quality, especially the next-gen versions," Morin said, discussing some of the negative reaction to recent trailers with us at Eurogamer Expo this afternoon. "It's pretty much the opposite. What we showed at E3 2012 in a lot of respects was less good. I think it's in the details. So no, there's no scale down."

Tämä on jo törkeää.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Hypeä ja ennakkotilausten määräähän tuollaisilla tänne nyt lainatuilla kommenteilla nostetaan ja tekijät varmaankin uskovat, että merkittävä osa ei kuitenkaan eroa huomaa tai asiasta välitä. Noh, kyllähän esimerkiksi Naughty Dogin edustajakin lupasi vihollisten AI:n The Last of Usissa vain parantuneen aluksi mainostetusta ja näytetystä, mutta todellisuudessa AI:ta olikin karsittu rajulla kädellä. Toki tässä Watch Dogsin tapauksessa tuo lupausten vastaisesti karsittu ominaisuus on ehkäpä se kyseisestä pelistä yleisölle juuri eniten mieleen jäänyt kiitos uuden sukupolven tuomien odotusten. Paljon potentiaaliahan tässä pelissä on, mutta kyllä itsellänikin ainakin odotukset, jotka eivät nyt tunnetusti järisyttävän suuret alustakaan saakka olleet kiitos Ubisoftin aiempien näyttöjen, jonkin verran laskivat tämän grafiikkasekoilun myötä.

Kaikkea julkaistua materiaalia en ole läheskään Watch Dogsista nähnyt, joten olisi mielenkiintoista kuulla esimerkkejä tuosta GTA V:n ylittävästä monipuolisuudesta, joka nähdystä materiaalista käy ilmi.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Ei sentään ihan Colonial Marines downgradaukseen olla päästy ulkoasun puolesta, vaikka siinä projektissa nyt meni kaikki päin helvettiä muutenkin. Parempi valaistus tekisi jo ihmeitä. Mielenkiinnolla odotan miltä se lopullinen pc-versio tulee näyttämään.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Uusimman Eurogamerin artikkelin mukaan Watch Dogs kierrättää samaa kaavaa pelin maailman tutkimisesta kuin aikaisemmissa firman tuotoksissa on ollut AC1:stä lähtien. Eli kartta on jaettu suurinpiirtein 7-8 alueeseen jossa jokaisessa alueessa on control point, jonka selvittämisestä aukeaa kartalle kaikki sivutehtävät yms. Samaa oli AC1:stä (tornit) Blackflagiin (tornit plus merilinnakkeet), FarCry3:ssa oli tämä..

Eikö toi kenenkään muun mielestä ole typerää? Miksei Ubisoftilla osata kehittää uusia systeemejä vaan pysytään siinä samassa skeidassa pelistä toiseen, luulisi jo saavan arvosteluissa runtua tälläinen touhu.

FarCry 3 toi oli jo niin puuduttavaa puolessa välin peliä, ja Black Flagissa sitä ei juurikaan enää edes jaksanut tehdä.
 
Ylös Bottom