Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wavebird kaupoissa!

tae

New Member
.. tai ainakin parissa nettikaupassa. Hinta näyttää olevan siinä kuudenkymmenen uron tietämissä, joten onkohan kukaan vielä kerennyt napata Eurooppalaista versiota kotiinsa ja tietääkö kukaan halvempaa suomalaista kauppaa? Ja vielä oli kolmaskin kysymys, nimittäin kuinka pitkä takuu ohjaimen kera annetaan?
 
Saan testikappaleen huomenna käsiini, heitän tänne myös sitten dataa miltä tuntuu. Pitäisikö oikein artikkeli tehdä? CubeFinin adminporukka? DC-juttuja kun ei enää pysty tekemään...
 
Se on ihan normaali perusohjain poislukien letku ja tärinät. Voiko siitä sanoa enempää? :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba
Se on ihan normaali perusohjain poislukien letku ja tärinät. Voiko siitä sanoa enempää? :)
Niinno, kyllähän hieman pitää valvoa kuka niitä raporttejaan Cubepuolelle pääsee tekemään. Muuten voisi mennä maine.
Tiedättekös muuten kuka niitä leffa- ja peliarvosteluja tekee Leffa-lehteen?

Kyllä minua ainakin kiinnostaisi juttu Wavebirdistä, vaikkakin se olisi erikonsolifanboyn tekemä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba
Se on ihan normaali perusohjain poislukien letku ja tärinät. Voiko siitä sanoa enempää? :)

Voisi esimerkiksi kertoa, miten langattomuus käytännössä toimii, onko toiminnassa havaittavissa mitään eroa langalliseen (eli onko yhtä tarkka, tuleeko katkoksia kuinka helposti, kuinka kaukaa Wavebird ottaa signaalin ja pitääkö olla esteetön yhteys Cubeen jne.)?
 
No jos kiinnostusta täällä riittää, niin mikä jottei. Eiköhän tuosta sitten tule juttua muutaman päivän sisällä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Ei sitten sanota. Hankkikaa oma ja kokeilkaa.
Mutta etkös sä tee tosta WaveBirdistä ja SW:Clonewarsista muutenkin jutun siihen lehteen, niin se kai ei olis suurikaan vaiva näyttää sitä täällä?
Mutta ei väkisin jos ei CubeFINiin kelpaa. Ostetaan sitten lehti, ja luetaan sieltä.
 
Viimeiseen pariin-kolmeen kuukauteen en ole yksinpelissä tavan ohjaimiin koskenutkaan. Ei tarvitse konetta nostella että saisi johdot yltämään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Mutta etkös sä tee tosta WaveBirdistä ja SW:Clonewarsista muutenkin jutun siihen lehteen, niin se kai ei olis suurikaan vaiva näyttää sitä täällä?

Teen, mutta en minä niitä tänne enää tyrkytä. DCfin admintool pitäisi lähteä kohta taas toimintaan, joten panostan sinne sitten. CubeFinin "oma" porukka näköjään hoitaa jo noi Waven ja Clonen jutut tänne pikapuoliin. Hyvä, että heillä riittää energiaa ylläpitoon.

Mutta ei väkisin jos ei CubeFINiin kelpaa. Ostetaan sitten lehti, ja luetaan sieltä.

Wavebirdin juttu on tosin aika lyhyttä luettavaa:

Se on ihan normaali perusohjain poislukien letku ja tärinät.

:D
 
Kannattaako Wavebirdiä ostaa? nintendonewsissä se kehuttiin maasta taivaisiin, mutta semmoseen mainoksen irvikuvaan ei aina kannata luottaa. Kertokaa te jotka omistatte rehellinen mielipiteenne ja että onko se parempi kuin nintendon peruspadi?

Muuten olisin jo kyseisen ohjaimen ostanut, mutta kun siitä puuttuu tärinä ja se maksaa pienen omaisuuden!!!
 
Sigustani voit päätellä.

Joulukuun puolessa välissä tulevasta Leffa-lehdestä voit lukea kunnon artikkelin. Tänne ei kelvannut.
 
Jos on ohjainta ostamassa niin suosittelen Wave Birdia. Sen jälkeen et tavallista ohjainta tule käyttämään. Tärinöiden puutetta ei huomaa.
 
Ihan hyvä

Ei tuo Wavebird eroa kyllä kooltaan ja painoltaan paljoakaan peruscubeohjaimesta, mitä olen omaani testaillut. Häiriöitä ei minulla ole ollut kertaakaan, tosin en ole yrittänyt pelata mistään vessasta, vaan ihan vaan olohuoneen sohvalta. Jos 60 egee on taskussa liikaa, niin on hyvä ostos. En oikeastaan keksi mitään pahaa sanottavaa.
 
Mun mielestä ainakin Timesplitters 2:ssa tärinät tuovat paljon lisää pelin tunnelmaan. Tykkitornilla kun pistää kunnolla menee niin sen myös tuntee kun ohjain tärisee oikein kunnolla.. heh..

toisaalta, kun itse omistan 4 tavallista GC-ohjainta, olen tässä mietiskellyt paljonkohan joutuisin maksamaan väliä (todennäköisesti liikaa) jos haluaisin 4 Wavebirdiä tilalle. Ois meinaan aika viileetä ku ois konsoli ja neljä langatonta ohjainta.. :cool:
 
Wavebird ei kuulemma käytä infrapunaa vaan jotain radioaaltoja (?) Mikä on hyvä. Ohjainta ei kokoajan tarvitse osoittaa GC:n päin, eikä sekään kuulemma haittaa vaikka siinä olisikin jotain tavaraa välissä. GC:n perusohjaimen johto on niin säälittävän lyhyt, että WB on melkein pakko-ostos. Rahastusta.
 
MULLA ON WAWEBIRD!!!!!

Minäpä tuon nyt ostin ja täytyy sanoa etten aivan ilosta hyppinyt testauksen jälkeen, mielestäni normaali ohjain on hieman parempi, tärinöiden ansiosta huomasin myös pientä eroa ohjain tikuissa, mutta jos on johdoista haittaa niin suosittelen Wawebirdiä onhan se periaatteessa ihan näppärä vehe, vaikka maksaakin pienen omaisuuden.
 
Ylös Bottom