Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wavebirdejä halvalla - taas (£9.99)

Pirulainen. Nooh, sainpas sentään WaveBirdin ja FreekStylen (ohjaimia löytyy, mutta moninpelejä ei :)), täytyy kyllä joskus harkita tuota TS2:sta.
 
Tuli tilattua vaivaiset kolme Lainelintua :D. Harmittaa vain tuo "Out of stock" -tila, toivottavasti niitä tulee kohta takaisin kaupanhyllyille.

Nyt sitten vaan on ongelmana, mihin saan myytyä vanhat Cube-ohjaimet. Kohta niitä lojuu neljä nurkissa turhana.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis
Tuli tilattua vaivaiset kolme Lainelintua :D. Harmittaa vain tuo "Out of stock" -tila, toivottavasti niitä tulee kohta takaisin kaupanhyllyille.

Nyt sitten vaan on ongelmana, mihin saan myytyä vanhat Cube-ohjaimet. Kohta niitä lojuu neljä nurkissa turhana.

Itselleni tuli tuossa päivällä "shipped" -maili, mites on sun LaileLintu paketin kanssa (Lähinnä mielenkiinnosta kyselen)?
 
Eilen illalla tilasin, mutta tänään Statuksessa luki "awaiting stock", eli onkohan mulla mahdollisuus vielä saada ne tuolla 9,99£ hinnalla?
 
Tässähän oikein hypitään ilosta. Nimittäin ostin viikko sitten 2 Wavebirdiä Dvdboxofficesta hintaan 33/kpl. Maksoin siis 36 enemmän kuin mitä nyt olisi maksanut. Ei voi ehkä enempää olla minun tuuriani. Arvatkaa harmittaako.
 
vähän OT mutta:

osaatteko sanoa millasessa paketissa play.com toimittaa noi WB-ohjaimet? :D

--
niko
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sepeh
Eilen illalla tilasin, mutta tänään Statuksessa luki "awaiting stock", eli onkohan mulla mahdollisuus vielä saada ne tuolla 9,99£ hinnalla?
Samoin täälläkin päässä. Pelkään pahinta... :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Samoin täälläkin päässä. Pelkään pahinta... :(

Minulla on myös edelleen "Awaiting Stock" -tila.

BBS:ssä oli yksi tapaus liittyen Wavebirdeihin, jossa Hobby Hall ilmoitti asiakkaalle, että heiltä Lainelinnut olivat loppu. Asiakas oli jo netin välityksellä kuitenkin ehtinyt tilata ohjaimen sitä ennen ja näin kauppa oli jo näin lupautunut myymään Wavebirdin.

Hobby Hall yritti vain ilmoittaa, että ohjaimia ei olisi enää saatavilla, mutta asiakas ilmoitti asiasta Kuluttajasuojavirastoon, ja sai tätä kautta ohjaimensa.

Näin ainakin Suomessa asia hoitui. En ole varma onko Jerseyn saarilta tehdyissä ostoksissa yhtä hyvä kuluttajasuoja.
 
Tilasin joulukuussa Playstä alennushintaan kaksi peliä, mutta sain myös ilmoituksen "Awaiting Stock". Sain kuitenkin pelit alennettuun hintaan, vaikka tarjous ehti loppua ennen kuin pelejä tuli lisää varastoon. (^_^)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Tilasin joulukuussa Playstä alennushintaan kaksi peliä, mutta sain myös ilmoituksen "Awaiting Stock". Sain kuitenkin pelit alennettuun hintaan, vaikka tarjous ehti loppua ennen kuin pelejä tuli lisää varastoon. (^_^)

Juu tätä on minulle myös käynyt. On myös peli kerran hukkunut ja tarjous sitten loppunut, mutta ilmoitin pelin kohtalosta ja alennettuun hintaan tuli ilman hämminkiä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis
Minulla on myös edelleen "Awaiting Stock" -tila.

BBS:ssä oli yksi tapaus liittyen Wavebirdeihin, jossa Hobby Hall ilmoitti asiakkaalle, että heiltä Lainelinnut olivat loppu. Asiakas oli jo netin välityksellä kuitenkin ehtinyt tilata ohjaimen sitä ennen ja näin kauppa oli jo näin lupautunut myymään Wavebirdin.

Hobby Hall yritti vain ilmoittaa, että ohjaimia ei olisi enää saatavilla, mutta asiakas ilmoitti asiasta Kuluttajasuojavirastoon, ja sai tätä kautta ohjaimensa.

Näin ainakin Suomessa asia hoitui. En ole varma onko Jerseyn saarilta tehdyissä ostoksissa yhtä hyvä kuluttajasuoja.

Koska myyjä (Hobby Hall) ei ollut mainoksessaan ilmoittanut:"Niin kauan kuin tavaraa riittää." ja LaineLintuja oli normaalisti saatavissa maahantuojalta, oli heidän toimitettava tavara kaikille tilauksen tehneille kyseiseen hintaan, koska tilaus on sitova sopimus. Hobby Hallilla oli varmaankin ajatuksena tyhjentää varastonsa persnetolla, mutta joutuivatkin ostamaan vielä lisäerän maahantuojalta. Ei varmaankaan hirveä tappio HH:n kokoiselle lafkalle, mutta jokin pikkufirma saattaisi olla helisemässä.
 
Nyt tulee lunta tupaan :( Play.com lähetti sähköpostiin tällaisen kirjeen:

"Dear Customer,

Thank you for your recent order for 'WaveBird Wireless Controller'. However,
due to the the level of demand for this product we are unable to supply you
with this product at present. We have cancelled your order for this item and
you can rest assured that your credit card has not been charged.

Regards

Play.com"


Onko muille käynyt samalla tavalla? Entä onko Suomesta käsin mahdollisuuksia tehdä tuosta valitusta tai kannattaako se edes?
 
Ylös Bottom