Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

west & Pexi / VF4 priva keskustelut !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pexi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Pexi

New Member
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan west
yleistä homotusta (virallinen käsite).

Ja ennen kuin joku sanoo mitään, niin huomautetaan viellä että olen ihan sekä vf4 että tekken-guru.

Jos kukaan haluaa hastaa niin minut löytää kampin pelikaanista melkein päivittäin :), sieltähän ne suomen parhaat Vf\tekken -pelaajat löytyvät.

West, ootkos muuten "Jukka"-niminen jätkä, alias "homotus"-käsitteen isä;)

Mil hahmol pelaat VF4 kampis? jos et oo Jukka-niminen jätkä, niin ollaanko koskaan pelattu toisiamme vastaan? Voitaisiin ottaa joskus matsit:cool:

PS Meikä pelaa eniten Vanessalla Kampis^^
PSS "Homotus" oli alunperin VF:stä.

Viimeksi muokannut moderaattori:
En ole Jukka, mutta olenhan häntä vastaan pelannut. Olen se ruotsinkielinen peelo jos tiedät :) pelaan Kagea/Akiraa ja joskus Lionia.

En ole Jukka, mutta olenhan häntä vastaan pelannut. Olen se ruotsinkielinen peelo jos tiedät :) pelaan Kagea/Akiraa ja joskus Lionia.
LOL! sä oot se peelo;) no ei ihan...sä kai tiiät kuka mä oon:D
PS en mä oo koskaan nähny sun pelaavan Akiralla...

ootkos harjoitellu tarpeeksi? voitaisiin ottaa matsit kotikoneella, ei Kampis, oon täl hetkel persauki:D
Voitaisiin joskus järjestää "VF-turpaantulijaiset"...
Laukkanen, Juhana, Shuni-jätkä ja sen broidi vois tulla kehii... Ei Jukka, se vaan homottaa:rolleyes:

Kyl mä nyt tunnistan, oonhan mä piessyt sua, muistatko Kampis "Free Play Day"-päivää? Vanessa-jätkä^^

no vaikkapa... sästyy ainakin rahaa. En ole ehtinyt kuolukiireiltä harjoitella joten saan varmaan turpiin, mutta ainakin mulla on särmä tikku ;)

siis se silmälasipäinen heppu?

no vaikkapa... sästyy ainakin rahaa. En ole ehtinyt kuolukiireiltä harjoitella joten saan varmaan turpiin, mutta ainakin mulla on särmä tikku ;)

siis se silmälasipäinen heppu?
JUU:D
sitäpaitsi et oo viel guru VF:ssä;)

PS osaatko modifioida DC tikkua?

prkl.. no en ehkä, mutta tarpeeksi lähellä ;). Ainakin jos ottaa huomioon kuinka vähän pelaajia edes on niin mun kirjassa jokainen joka menee hastamaan (eikä ota heti köniin)on jonkin sortin guru :)

Mä muuten ostin Dreamcast-tikun ja rakensin siitä PS-tikun

(millä tavoin modifikoida?)

Ps Ja tekkenissä mä pieksen sut :)

prkl.. no en ehkä, mutta tarpeeksi lähellä. Ainakin jos ottaa huomioon kuinka vähän pelaajia edes on niin mun kirjassa jokainen joka menee hastamaan (eikä ota heti köniin)on jonkin sortin guru

Mä muuten ostin Dreamcast-tikun ja rakensin siitä PS-tikun

(millä tavoin modifikoida?)

Ps Ja tekkenissä mä pieksen sut :)
Vau! voisit tehdä mulle tollasen zydeemin, DC-tikku->PS yhteensopiva.

Niinpä, se on totta et piekset mua iha kuusnolla Tekkenis, mut VF:s et, ei vielä;)
LOL! oon pelannu elämäni aikana T4 kaks kertaa, yks arkade ja yks PS2:D

argh.. no tunnissa menee mutta tarvitaan ainakin DC-tikku, PS-padi (oikeanlainen), Multi-mittari sekä sähköjuotin + tinaa. Ja helppoa se ei missään tapauksessa ollut.

Se on muuten nyt täysin PS tikku, eikä se siis toimi enää DC:ssa ilman konvertteria. (a 50 euroo).

(ei haittaa koska DC:tikun saa 25. eurolla jos tietää mistä)

Ja tekken3/TTT olet kyllä pelannut tarpeeksi :)

PS. en mielelläni mene rikkomaan toisten tikkuja

joo

argh.. no tunnissa menee mutta tarvitaan ainakin DC-tikku, PS-padi, Multi-mittari sekä sähköjuotin + tinaa. Ja helppoa se ei missään tapauksessa ollut.

Se on muuten nyt täysin PS tikku, eikä se siis toimi enää DC:ssä(ilman konvertteria. a 50 euroo).

(ei haittaa koska DC:tikun saa 25. eurolla jos tietää mistä)

Ja tekken3/TTT olet kyllä pelannut tarpeeksi
Täs yritän neuvotella et kaveri möisi mul ton DC-tikun:p
Jos tiiät mistä saa tikut, niin kerro ihmees!
öhöm...Jinin taakse/nelosella pärjää aika pitkälle:D

Järjestetään se turpaantulijaiset lähi-aikoina:)

Nimimerkillä, voisiko vähempää kiinnostaa.

Viestienne erottelu oli vihje. Eli sähköpostit ja BBS:n priva viestit on keksitty. Kun keskustellaan kaksin asiasta, joka nyt ei hirveesti voisi muita kiinnostaa. Ei millään pahalla, mutta privalla hoituu paremmin, ilman että muilla käyttäjillä luetetaan tälläisiä keskusteluja.

Vai onko mielipiteeni väärä ?

Milloin matsataan? Laukkasen mailin tiiän.....Juhanan kaa nou hätää! hmm...Tommin kaa olisi kivaa pelata, se pyörii itikses nykyään. Kai sä tunnistat sen, sellanen kalju.
Jos näät ton Shuni-jätkän, yritä saada sen tiedot....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Nimimerkillä, voisiko vähempää kiinnostaa.

Viestienne erottelu oli vihje. Eli sähköpostit ja BBS:n priva viestit on keksitty. Kun keskustellaan kaksin asiasta, joka nyt ei hirveesti voisi muita kiinnostaa. Ei millään pahalla, mutta privalla hoituu paremmin, ilman että muilla käyttäjillä luetetaan tälläisiä keskusteluja.

Vai onko mielipiteeni väärä ?
Sori, unohdin et tollasii on keksitty^^

Ylös Bottom