Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WIFI ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ralphie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ralphie

New Member
Ostin wifi patukan ja kone ottaa yhteyden ds:ään mutta ds ei saa noudettua ip osoitetta.Nintwdowifi.com sivulla luki :Ole hyvä ja tarkista reitittimesi DHCP-asetukset ja kokeile uudestaan.Pystyykö joku selittämään yksityiskohtaisemmin kuinka tuo tehdään.

Vastaus: WIFI ongelma

hmm itselläni taisi valittaa joskus samaista asiaa, joka selvisi kun laitoin palomuurin pois päältä, ja myös se vaikuttaa että ei saa pitää ds:ää liian lähellä palikkaa.

edit. onko kyseessä siis langaton modeemi vai wifi-connector???

Lainaan tätä ketjua kun ei pelaaminen oikein onnistu netissä. Mario karttia kun yritän pelata niin ruutuun tulee error code 84020 ja 94020 kävi kanssa kerran. Googletin hieman ja tuo taitaa tarkoittaa jotain nintendon serveri ongelmaa vai onko näin? Onko muilla esiintynyt tätä ongelmaa? :confused:

tuo 9 alkava on saattanut joskus tulla animal crossingia pelatessa ja tuo toinen on kyllä tullut todennäkösesti myös.Kyllä niitä ongelmia sillon tällän ilmaantuu mutta kokeilee pari kertaa yhdistää niin kyllä se siitä.

juu.. Prkl, en oo nyt yli kolmeen tuntiin päässy pelaamaan ku aina pukkaa tota 84020 erroria. Hämärää. Vielä eilen toimi täydellisesti enkä mitään asetuksia oo koneesta/ds:stä mennyt muuttamaan.

edit: Voisko joku koittaa toimiiko tuo wifi muilla normaalisti (luulen että toimii). :mad:

edit 2: nyt toimii.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Error Code: 52003
Tuollainen tulee, kun ds vahvistaa wi-fi yhteyttä.
IP:hen yhdistyksestä ja DHCP:stä se sanoi, mutta eikös nuo ole routereihin? Minulla on Wi-Fi palikka.
Mitenkä siis se yhteys jaetaan? Kun se auttoi Ralphieta.

Sain toimimaan. Otin uuden päivityksen ja asensin.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mitä tehdä ku en pääse säätämään asetuksia Registaration Tool ikkunassa...? Palomuuri ja virusturva ei oo ees päällä eikä siltikää toimi...Ruutu vaan on ihan valkosena...=(! Missä vika...?
Osaisko joku neuvoo ees jotain...?

Jebula sanoi:
Tuollainen tulee, kun ds vahvistaa wi-fi yhteyttä.
IP:hen yhdistyksestä ja DHCP:stä se sanoi, mutta eikös nuo ole routereihin? Minulla on Wi-Fi palikka.
Mitenkä siis se yhteys jaetaan? Kun se auttoi Ralphieta.

Sain toimimaan. Otin uuden päivityksen ja asensin.

Eli mulla on toi sama ongelma.

Olen asentanut uuden päivityksen ja jaoin netti yhteyden. mutta ei. :P
Olen kokeillut muutamia "temppuja" mitä tuolla www.nintendo.fi :n sivuilla on neuvottu tekemään
Ja ei toimi :(
elikkäs mikäs nyt neuvoksi?

Mullon kans vähän ongelmia Wi-fin kanssa,palomuuri ei halua päästää langatonta verkkoa läpi., vaikka annoin täydet oikeudet niille ohjemlmille mitä nintendosuomi sivun asennusohjeissa lukee. palomuuri on sygate firewall ja kokeilin myös comodoa mutta sama homma kummallakin. Wi-fi toimii kun palomuuri on kokonaan pois päältä mutta sitä ei kyllä kehtaa pitää poissa päältä jatkuvasti. auttakee!

Minullakin ollut sama tyylinen ongelma, kun minun Wifimax moduli ei antanut yhteyttä verkkoon.

Elipä jotta pystytte jakamaan verkkoyhteyttä toiseen niin avaa Verkkoyhteyden Ohjauspaneelista ja valitse Lähiverkkoyhteys ja klikkaa Ominaisuudet. Valitse sitten välilehdestä Lisäasetukset ja ruksi sieltä Internet jako toisiin verkkoihin kohtaan.

Katsoin juuri asetukset ja ne oli kuten sanoit, mutta silti ei toimi. Rekisteröinti ohjelma löytää sen, sanoo että käyttäjä on yhteydessä, sitten se lataa ja kohta sanoo että ei käyttäjiä yhteydessä. DS sanoo että error code 52003. Kokeilin kaverin koneella ja toimi moitteettomastri, eli ei ole kiinni itse mötikästä. mikä avuksi? Karttia pitäisi päästä pelaamaan

Osaisikos joku helppiä minua tuon WiFin asentamisessa. Tuossa kun asensin ne perusjutut ja käynnistin Animal Crossingin jotta tuo hökötys löytää kyllä USB-palikan mutta sitten se valittaa jostain IP-asetuksista., DS:n ruudulle tulee tälläinen ilmoitus Testing Connectionin jälkeen:

Unable to obtain IP Address. Confirm that the Nintendo Wi-Fi USB Connector is functioning properly. For help, visit www.nintendowifi.com

Nintendo neuvoo, että antaa palomuurin sallia jotain tiedostoja. Käytän Nortonin palomuuria jotenka sattuuko kukaan tietämään mitä tässä pitäisi tehdä? :D

Onko kellekkään ongelma 52203 tuttu? Laite saa yhteyden tuohon usb-kapulaan, mutta ei palvelimeen. :S Edes palomuurin päältä pois laittaminen ei auttanut. Ärsyttää aivan prkleesti tämä..

Toimiiko tämä Wifi connector windows VISTASSA kun luin paketin takaa että "only windows XP" tai jotenki sillain. Kukaan tietonen asiasta?

Sanrio sanoi:
Toimiiko tämä Wifi connector windows VISTASSA kun luin paketin takaa että "only windows XP" tai jotenki sillain. Kukaan tietonen asiasta?

Itse en ole Vistan kanssa sitä saanut toimimaan :(

No kysyin asiaa nintendon asiakastuesta ja vastauksena tuli, että se ei toimi vistalla, mutta päivitys on tekeillä ja, että päivityksen julkaisupäivää ei vielä tiedetä.

Minä olen nyt harkinnut tämän ostoa, ja mietin että saako tällä samalla Wiin nettiin? Minulla pärähti oma langaton tukiasema, ja ajattelin, että tämä varmasti korvaisi sen ihan hyvin, kun en tuota langatonta verkkoa käyttänyt muuhun kuin Wiihin ja DS:ään.

Jostain vain muistin lukeneeni, että toimisi molempiin.

Postaan nyt tänne tämän jos jollakulla on vielä ongelmia wi-fin kanssa. Laitoin mailia Nintendolle ja käskivät laittaa palomuurin hyväksymään seuraavien ohjelmien yhteydet:

* Nintendo Wi-Fi Connector USB (NintendoWFCReg.exe )
* Setup.exe (USB Connectorin asennustiedosto kun asennetaan USB
Connector)
* SoftAPInstDrv.bin
* mdriver.exe

Heti alkoi tämän jälken pelittämään.

No kun munsta mulla ei näy noista kun tuo nintendo wifi connector ja setup.exe. Ja ne on palomuuri hyväksynyt. Mutta ei toimi. Sama ongelma kun yllä. Olen pistänyt koko muurin matalaksi aina kun oon pelannut Wifissä.

Ylös Bottom