Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii Connection Ambassador Promotion

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a_Sniper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Nonniin ny pääs tää vaihtaminenki vauhtiin tässä otsakkeessa :D Harmi ku itselleni en saanu pisteitä kasvatettua, noh nopiat syövät hitaat. :D

Edit: Meni jo. Kiitokset Snaker :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Täällä olis yks wii joka ei ole ollut vielä lähellekään 30 päivää onlinessa. Eli joku kuka haluaa olla auttaja, pistääpä viestiä. Vain ekalle, tietty.. Kelpais itsellekin ne 500 pistettä :)

Mun Wiin numero siis 6034 5721 7407 6469

Laitoin privaa.

kuinkan paljon koodeja shakerilla on jo takataskus, jos saa kysyy? :)

Itseltäni löytyy 5, on hiema saanu nähdä vaivaa niiden löytymisen eteen :\

Sori, tuplavirhe :) Eli tarkoitin luonnollisesti ketjun aloittajaa a_Sniperia ja Snakerinkin
nimi meni väärin! haenpa tästä takkini jne..

a_Sniper: kaksi kuukautta ketjua ja viisi koodia, ei o kyl paljon mutta voittoa sekin vähä, toivottavasti joulu tuo tullessaan lisää.

Tuli sitten se Wii paketista ulos. Ensimmäinen privateitse pyytävä tekee kanssani tän ihme diilin. :) Hetki voi mennä, että pääsen sen nettii kirjauttamaan.

edit: Kiitos SOJ avustamisesta. Ansiostasi sain heti kättelyssä nostalgisen ja iki-ihanan SMB3:sen, jota tullut pentuna pelattua tunti jos toinenkin. :D

Kiitos SOJ avustamisesta. Ansiostasi sain heti kättelyssä nostalgisen ja iki-ihanan SMB3:sen, jota tullut pentuna pelattua tunti jos toinenkin. :D

Kiitokset vain itsellesi! Ensimmäistä kertaa toimin Ambassadorina, mutta yksinkertainen systeemihän tuo oli. Nyt sitten selailemaan mitä nappaisi pojoilla.

7675 0091 6298 0196 tässäpä mun wiin numeroo.. tänään isketty seinään..

Laitoin Migu privaviestiä tuleen sulle.

edit: jahas meniki jo :p

7675 0091 6298 0196 tässäpä mun wiin numeroo.. tänään isketty seinään..

Mikäköhän mulla ja migulla tökkii kun migu on lisännyt mut ambassadoriksi ja sittenku mä yritin migua lisätä niin tulee Error code:205672 The person you helped has not registered your Wii Number as their connction ambassador yet.

Koodit on moneen kertaan tarkistettu ja oikein kirjotettu. Ja sitten sieltä check registration status niin nään että **** **** **** 0196 eli migu on mut lisänny. Mii?:n kanssa eilen ei tässä prosessissa ollut mitään häikkää. :confused:

Mä voin kans auttaa uusia Wiin omistajia
Pistäkää YVllä omat numeronne mulle
7935 6669 7014 8365

otin polle yhteyttä tonne nintendoon ja katotaan näkevätkö sieltä onko tässä joku ongelma..

Ylös Bottom