Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii Connection Ambassador Promotion

Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Jos joku uusi Wiin käyttäjä haluaa 500pst niin ottakaa yhteyttä YV:llä!
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Wii tökätty jouluna seinään joten ilmoitelkaa YV:llä jos saatahais niitä ilmaisia pisteitä :)
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Muutaman päivän wanha Wii löytyy. Pistäkäähän privaa, ni säädetään koodit kondikseen. ;)
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Kaverit haluais tehdä, niin onko siis näin että jos itse olet jo ollut tämä auttaja, niin et voi olla enää autettu (uusi netinkäyttäjä)? Meinaan kaverit haluaisivat molemmat ottaa tuhat pistettä...PS. jos jotain vahvistuslinkkiä vastaajalta löytyy niin laita ehdottomasti mukaan :D
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Kaverit haluais tehdä, niin onko siis näin että jos itse olet jo ollut tämä auttaja, niin et voi olla enää autettu (uusi netinkäyttäjä)? Meinaan kaverit haluaisivat molemmat ottaa tuhat pistettä...PS. jos jotain vahvistuslinkkiä vastaajalta löytyy niin laita ehdottomasti mukaan :D

Jos molemmilla kavereillas on uusi wii niin toisen kannattaa aluksi olla jonkun muun autettavana sitten olla itse tämän kaverin auttaja, pisteethän menis 1000 toiselle kaverille ja 500 toiselle : p Ja jos on uus wii ja haluaakin olla heti samantien auttaja eli ambassador niin silloi menettää tavallaan mahdollisuuden olla autettavana sen yhden ainoan mahdollisen kerran. Jos rupeaa ambassadoriksi niin et voi olla enää autettavana vaikka konsoli olisi miten uusi tahansa. : p
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Hei,
täälläkin olisi tuore wiin omistaja; musta wii saapui eilen. Laitahan yv:tä jos tahdot autella saamaan pongoja.

p.s. Ja samalla jos voisit kertoa mitä minun pitää tehdä asian eteen, esim tuo koodi pitäisi ilmeisesti kaivaa jostain?

EDIT. ja kiitos, apua saatu :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Täällä oisi "auttaja" tuohon Wiin Connection Ambassador juttuun ...

Wii-Numeroni : 2044 4380 3443 1611


Kiitos jo etukäteen :)
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Nostetaans aihetta takas ajankohtaiseksi, koska ei tiedä milloin tämä ambassador juttu tulee loppumaan. Panokset kovenee niin sanotusti :D

Itse aattelin ainakin 10 ambassador pistettä saada ja täten suostun antamaan omat 500pistettä niille jotka vaihtavat kanssani numeroita. Eli 1000pistettä tulisi sille kaverille joka vaihtaa mun kanssa numeroitaan. Voi vaikka valita sillä 500pisteellä jonkun pelin VCstä minkä lähetän samalla kun numeroita vaihdamme ambassador jutun kautta.

Ja se numeroni oli tää (1693 2466 1170 5793)

ps. tietty voi edelleen kysyä myös Wiin yhdistämisongelmien kanssa apua multa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Niin tarvisin kaverin tohon rekisteröintiin että jos haluat mun numerot niin ne on: 0910 0388 9066 7677.. jos vain haluat autaa mua...
http://www.konsolifin.net/bbs/images/smilies/smile.gif

Nostetaans aihetta takas ajankohtaiseksi, koska ei tiedä milloin tämä ambassador juttu tulee loppumaan. Panokset kovenee niin sanotusti :D

Itse aattelin ainakin 10 ambassador pistettä saada ja täten suostun antamaan omat 500pistettä niille jotka vaihtavat kanssani numeroita. Eli 1000pistettä tulisi sille kaverille joka vaihtaa mun kanssa numeroitaan. Voi vaikka valita sillä 500pisteellä jonkun pelin VCstä minkä lähetän samalla kun numeroita vaihdamme ambassador jutun kautta.

Ja se numeroni oli tää sama: (8459-5525-5185-7722)

ps. tietty voi edelleen kysyä myös Wiin yhdistämisongelmien kanssa apua multa.
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Huom, vaihdoin numeroni veljeni wii numeroon, joten tästä edes päin kerään pisteitä siihen eli tähän: 1693 2466 1170 5793
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Wii tuli hankittua eilen sitten lähinnä lapselle pelikoneeksi, mutta tuleehan sitä itsekin varmasti väännettyä jonkun verran. 360 konsoli on jo ollut pitkään ja moninpelaamista paljon tullut harrastettua Livessä, mutta Wii on siis kotona uusi tuttavuus ja kaikki siihen liittyvät hienoudet....ainakin vielä.

En ihan tarkkaan tätä juttua nyt hiffaa, mutta oma Wii siis on eilen liitetty verkkoon ensimmäisen kerran. Ilmaiset pisteet tottakai kiinnostaa jos joku haluaa tästä ottaa ohjat käsiinsä....ja neuvoa ym.
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

En ihan tarkkaan tätä juttua nyt hiffaa, mutta oma Wii siis on eilen liitetty verkkoon ensimmäisen kerran. Ilmaiset pisteet tottakai kiinnostaa jos joku haluaa tästä ottaa ohjat käsiinsä....ja neuvoa ym.

Laitoin yksityisviestiä :)
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Nostetaans aihetta takas ajankohtaiseksi, koska ei tiedä milloin tämä ambassador juttu tulee loppumaan. Panokset kovenee niin sanotusti :D

Itse aattelin ainakin 10 ambassador pistettä saada ja täten suostun antamaan omat 500pistettä niille jotka vaihtavat kanssani numeroita. Eli 1000pistettä tulisi sille kaverille joka vaihtaa mun kanssa numeroitaan. Voi vaikka valita sillä 500pisteellä jonkun pelin VCstä minkä lähetän samalla kun numeroita vaihdamme ambassador jutun kautta.

Ja se numeroni oli tää sama: (6390-3076-7220-7297)

ps. tietty voi edelleen kysyä myös Wiin yhdistämisongelmien kanssa apua multa.


mul ois tälläne uus.sähläilin jo jotain tän laitoin mun auttajaks 6390-3076-7220-7297 vissin sniper sun?
autatko mun numero ois 2231 4183 2842 7390.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom