Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii Connection Ambassador Promotion

Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Lisäilkäähän muaki 2321 8252 4245 5943 auttajaks : DD
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Laittakaas yv:tä jos haluatte auttaa. Vielä on pari päivää aikaa.
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Wii laitettu äsken nettiin ja ne 500 pointsia kiinnostaisi, en vaan tiedä miten ne saa. Yv kiitos
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

YV:tä laitettu :)

Vastasin, mutta jostain syystä viestiäni ei näy lähetetyissä viesteissä :confused: Jos sitä ei tullut sinulle niin ilmoitatko. En voi lähettää sähköpostia koska post count pitää olla yli 5
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Vastasin, mutta jostain syystä viestiäni ei näy lähetetyissä viesteissä :confused: Jos sitä ei tullut sinulle niin ilmoitatko. En voi lähettää sähköpostia koska post count pitää olla yli 5

Viesti saapui ja homma onnistui muutenkin nappiin. Pisteet nyt tilillä ja käytettävissä :)
Kiitos yhteistyöstä!
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Wii netissä ollut 18.3 lähtien, mutta mitenkäs tämä homma toimii? Mistä näen koneeni numeron?

E: Ei mitään, löytyikin jo: 0578 0228 8632 5842

privaa tulemaan uudet omistajat
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Nytte uudet omistajat kiireellä laittakaa mulle privaa!!!! ENÄÄ 2 PUUTTUU MASTER PLATINIUM TASOSTA = eli voin ladata kaikki virtual consolen pelit ilmaseks. voin lähettäää lahjana jonku pelinki jonka ite oon joskus ladannu siitä hyvästä että lisäätte mun numeron 2321 8252 4245 5943 sinne ambassador kohtaan ja lähetätte omanne mulle privana.
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Nytte uudet omistajat kiireellä laittakaa mulle privaa!!!! ENÄÄ 2 PUUTTUU MASTER PLATINIUM TASOSTA = eli voin ladata kaikki virtual consolen pelit ilmaseks. voin lähettäää lahjana jonku pelinki jonka ite oon joskus ladannu siitä hyvästä että lisäätte mun numeron 2321 8252 4245 5943 sinne ambassador kohtaan ja lähetätte omanne mulle privana.

Vieläkö tämä tarjous on voimassa ensiviikolla? Itse olen 90% varmuudella ostamassa wiin ensiviikon lopulla ja varmaan saan koneenkin nettiin kytkettyä tällä wifi linkillä jonka ostin DS:lle joskus aikoinaan.
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Vieläkö tämä tarjous on voimassa ensiviikolla? Itse olen 90% varmuudella ostamassa wiin ensiviikon lopulla ja varmaan saan koneenkin nettiin kytkettyä tällä wifi linkillä jonka ostin DS:lle joskus aikoinaan.

Samaa pähkäilee Pappakin?
Hommasin tuollaisen USB/LAN mötikän ja ajattelin testata parin viikon ikäisellä Wiillä sen toimintaa tänään tai huomenna?
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

a_Sniper !!

Laitoin sulle pari yv:tä. Eli diili kiinni, jos vaan tarjous on viel voimassa.


edit: olen nyt laittanut numerosi suosittelijaksi ja jään odottelemaan pojoja :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Täällähin uuden Wiin omistaja. Ekana YV:tä pistäneelle lähtee suositukset ja koneen numero :D

edit: Elikkä numero meni jo cybereddielle, joka kerkesi ensimmäisenä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Tääläkin olisi yksi uusi Wii kytkettynä. Laittakaahan yksityisviestillä koneen numeroa. Nopein voittakoon

edit: Tinkeelle meni
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Montako tinkee sulla on jo? :D

Seitsemää olen onnistuneesti onnistunut auttamaan, kaikki tämän ketjun kautta.
Nopea olen yrittänyt olla, mutta joskus löytyy nopeampiakin. Aina ei myöskään vastausta ole kuulunut avunpyynnöistä huolimatta :confused:
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Apua tuli jo pyydettyä, mutta muita voin auttaa.
Wii numero: 3864-9823-2941-7277


Edit: Nyt pitäisi olla oikea wii numero!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom