Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii Connection Ambassador Promotion

Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Viileä tarina, veli. Mistä muuten on peräisin tieto, että tämä päättyy kuukauden kuluessa?
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Viileä tarina, veli. Mistä muuten on peräisin tieto, että tämä päättyy kuukauden kuluessa?

Siis kyseessä ei ollut tieto, vaan ihan villi arvaus. Voihan tuo toki jatkua pidempäänkin, mutta ei voi tietää. Vai onko sinulla jotain "salaista" tietoa tuosta..? Onkos itselläsi jo Platinum Master Status plakkarissa?
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Minulla olisi wii vailla nettiin kytkemistä. Tarjoaako joku mullekin pelin? :D
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Morjensta vaan kaikille!

Wiin olen omistanut jo 3 vuotta, mutta tässä eräänä päivänä muistin, että nykyäänhän pääsen silläkin nettiin vaivattomasti, kun on tuo langatonkin kotiverkko nykyään käytössä...

Joten arvaattekin varmaan asiani...
Ensin joku saisi "auttaa" minua, ja sen jälkeen mielelläni "autan" muita!

Mites porukka on saanut kerättyä noita latausoikeuksia? Onko monella jo täydet platinat & kauanko niiden keräämiseen on teiltä mennyt? Itse saan kaveripiiristä 4-5 "autettavaa", mutta sitten loppuu suhteilla saatavat avut... Mutta autan nyt ensin jotakuta "auttamaan" itseään & minua pisteillä!
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Ostan täs kohta uuden wiin että niitä jotka kiinnostaa saada 500 pistettä niin laittakaa viestiä!
kerron sitten kaverikoodin kun oon ostanu sen
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Meikäläisellä olisi juuri korkattu wii, laittakaas viestiä uuden konsolin omistajat niin saadaan tuo 500 pistettä.
 
Ilmaisia wii pojoja

Haluan olla wii auttaja. Minun wii nro on 2462 4194 1986 4901.
Haen autettavia consoleita eli laittakaa wii numeroita niin lisään omaan wiihin niin saadaan molemmat wii pojoja =).
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Noniin täällä olisi sitten uunituore Wii odottamassa autettavia ja auttajia. Jotenka miten tämä homma siis etenee?

Oma wii numero on 4685 2265 6010 5073 että laittakaahan nyt sitä infoa miten edetä ja vaikka privana niitä numeroita. Kiitti jo etukäteen!
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Haluan olla auttaja oma wii nro on 2462 4194 1986 4901 pistäkää privana tuleen teidän numeroita niin lisäilen =)
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

eikö tätä perkele saa toimimaan?! mulla heittää vaan tota punaista erroria aina kun yritän lisätä jonkun numeron. eikö tätä saa nyt millään toimimaan helvetti!
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

eikö tätä saa nyt millään toimimaan

"Person who was helped" -kohtaan pitäisi onnistua lisäämään, MIKÄLI koneesi ei ole ollut vielä ONLINE yli kuukauden :)

Eikä se taida antaa edes lisätä numeroo avun tarvitsejakseen, mikäli tuo 1kk löytyy jo käyttöikää. Epäilen että tämä kampanja olisi jo loppunutkaan vielä kokonaan, sillä olisihan tuo jo poistettukin tuolta wiishopista. Mutta kaikki on mahollista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom