Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii Fit

Vastaus: Wii Fit

Suuri pettymys oli. Lähinnä tosin suuren mielenkiinnon takia ostettiin. Jaksoivat nuo hulahulat ja se futistorjunta mäkihypyn ohelle hetken aikaa naurattaa, mutta ei ollut meidän huusholliin tuosta miksikään kunnon kohottajaksi. Paljon mieluummin käyn vaikka lenkillä kuten olen aikasemminkin tehnyt.

Onneksi sain myytyä ja vielä pari euroa vaille omanikin pois. Ompahan tuokin koettu, eikä sinänsä kaduta yhtään. :D
 
Vastaus: Wii Fit

Hitto kun on vaikea arvioida omaa kulutusta pelaamisen aikana. Kyllähän tossa hiki tulee, mutta kokoajan on pientä taukoa.
 
Vastaus: Wii Fit

Leikin tossa äsken vähän sillä vaa'alla, ja näyttää siltä että sen tarkkuus on 100g. Mittasin saman painon 6 kertaa ja tulokset erosivat keskiarvosta enimmillään sen 100g.

Mnjoo, suomen kielessä taitaa olla vaan yksi sana käsitteelle "tarkka" ja sitä käytetään vastaamaan englannin kielen "accurate" ja "precise" -käsitteitä. Mahdollinen huolestumisesi 100 gramman heitoista menee "precise" -käsitteen alle.

Vaikka kertamittaukset heittää noissa detaljeissa, mittaus on ihan "accurate". Vaaka antaa sulle ihan oikean painon, jos vaan unohdat noi sadan gramman heitot. Tuo ei ole merkittävä ero kun ihmisen painosta puhutaan.
 
Vastaus: Wii Fit

Hitto kun on vaikea arvioida omaa kulutusta pelaamisen aikana. Kyllähän tossa hiki tulee, mutta kokoajan on pientä taukoa.

Kunnon sykemittari hankintalistalle, niin sillä selviää kulutuskin. Niin minä teen. Lenkkeilyyn verrattuna syke ja myös kulutus on selvästi matalampi, ainakin minulla, mikä on kyllä hämmästyttävää kun ajattelee hien määrää.
 
Vastaus: Wii Fit

Osaakos kukaan sanoa, missä eteläisessä Suomessa voisi päästä kokeilemaan tuota Fittiä? Vähän kiinnostaisi ostaa kyseinen "peli" Onko viime vuonna ostaneilla ihmisillä vielä ollut kovassa käytössä?
 
Vastaus: Wii Fit

Osaakos kukaan sanoa, missä eteläisessä Suomessa voisi päästä kokeilemaan tuota Fittiä? Vähän kiinnostaisi ostaa kyseinen "peli" Onko viime vuonna ostaneilla ihmisillä vielä ollut kovassa käytössä?

En ole varma, mutta Vantaan Heurekassa on ainakin Liiku ja pelaa -näyttely jossa voi pelata Wii pelejä. En tiedä onko siellä Fittiä. Liiku ja pelaa Minulla on nyt kolme kuukautta ollut Fitti ja vielä olen jaksanut touhuta sen kanssa.
 
Vastaus: Wii Fit

En ole varma, mutta Vantaan Heurekassa on ainakin Liiku ja pelaa -näyttely jossa voi pelata Wii pelejä. En tiedä onko siellä Fittiä. Liiku ja pelaa Minulla on nyt kolme kuukautta ollut Fitti ja vielä olen jaksanut touhuta sen kanssa.
Kyllä vain. Wiin pelejä pääsee kokeilemaan tosiaan näyttelyalueella koko Liiku ja Pelaa -näyttelyn ajan. Myös Wii Fittejä on esitteillä. Lisäksi olemme esittelijöiden voimin paikalla 1. ja 2. elokuuta, jolloin meiltä voi tulla kysymään lisätietoja peleistä ja laitteista.
 
Vastaus: Wii Fit

Kyllähän tuolla jaksaa vääntää päivässä sen 15-30min vielä yli kuukauden jälkeen. Paino nyt ei ole pudonnut (Päivittäin käyn myös 20-30 minuutin juoksulenkillä) eli alkaa aika kiire olla parin viikon päässä odottavaan -10 kilon deadlineen :D Pitänee lopettaa syöminen ja leikata vasen jalka pois :p
 
Vastaus: Wii Fit

Osaako kukaan sanoa eroaako Wii Fit Plussan lauta mitenkään edeltäjästään vai onko ne samanlaiset?
 
Vastaus: Wii Fit

Näin joulun jälkeen hylätty WiiFit tuijottaa syyttävästi. Sen katse kohdistuu vatsaani; "Tarttis tehrä jotaki" :rolleyes:
Saimme WiiFitin häälahjaksi viime vuoden elokuussa ja kyllähän sitä ekat kuukaudet tuli käytettyä ahkerasti ja painokin pääsi laskemaan. Mutta sitten sille kävi kuten kävi jumppapallolle, käsipainoille, stepperille sun muille kotivempaimille... Unohtuivat pölyttymään. Huoh.
 
Vastaus: Wii Fit

Pitkään itekki tehny mieli ostaa, mutta yli 100e hinta on ollu omasta mielestä vähän liian iso tälle.. Nyt kaveri myy 60e ja joutuu kyllä alkaa kuntoilee.

Onko toi Wii Fit Plus rahansa arvonen vai pärjääkö mukana tulevalla pelillä? :)
 
Vastaus: Wii Fit

Harhauduin joulun aikoihin lueskelemaan ja tutkailemaan netistä tätä Wii Fitiä. Noin neljä päivää myöhemmin Wii-konsoli lähti tilaukseen ilman minkäänmoista aikaisempaa Nintendo-kokemusta ja äsken Wii Fit Plus tasapainolautoineen. Ilmeisen kohtalaisen loppu joka paikasta tuo Wii Fit -paketti, kun kaupungin kaupoissa ei sitä ainakaan missään ollut ja netissäkin toimitusajat ovat parin viikon luokkaa.

Odotan kyllä erittäin innolla, millainen mahti Wii Fitillä on omaan kuntoon. Toisaalta ei pitäisi kyllä ladata järjettömiä odotuksia. Lähinnä etsin jotain tukea reilun puoli vuotta jatkuneelle elämäntapamuutokselle ja juoksuharrastukselle, joiden seurauksena on muutoinkin lähtenyt painosta parikymmentä kiloa. Arvostelujen perusteella ainakin hauska lisävaihtoehto perinteiselle puurtamiselle ja vielä plussaa, jos "konsolipelaamisen" voi tähän yhdistää, ajasta kun tuntuu näiden kahden harrastuksen yhdistämisessä olevan aina puutetta.
 
Vastaus: Wii Fit

Vasta Wii Fit Plussan pyöräilymoodin ja Expert- ja Free-tasojen jälkeen tajuaa, kuinka valtava paikka Wuhu Island onkaan. Sammaleisia kallioita, raunioita, valtavia hiekkarantoja, luolia ja onkaloita ja tunneleita tulivuoren uumenissa, kullanloisteisia vuorenrinteitä ja loputtomiin kiemurtelevia reittejä, valtavasti tutkittavaa. Täytyy antaa propsit suunnittelutiimille. :)
 
Ylös Bottom