Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii hajoamisprosentti (numeroita)

Vastaus: Wii hajoamisprosentti (numeroita)

Hei, olen Esa. Olen pelannut Wii-konsolia julkaisupäivästä lähtien ja aikaa on vierähtänyt useita kymmeniä tunteja. Kone toimii kuin unelma.
 
Vastaus: Wii hajoamisprosentti (numeroita)

Terve, olen Sami ja sain koneeni 9.12. ja ompi täysin ehjä. Ja pelattu on ja melko paljon.
 
Vastaus: Wii hajoamisprosentti (numeroita)

8.12. ostettu ja kunnossa on konsoli.

Hokasin just, että nähtävästi toinen mun kakeista niin vika eli neljäs "ohjainnumero"-ledi ei pala, mutta ei tota oikein voi laskea kokonaiseksi viaksi. ;) Tiia jaksankohan koskaan edes AMO:lta kysyä miten sen kans toimia, jos pitäis lähetellä jonnekki niin aika hiljasta.
 
Vastaus: Wii hajoamisprosentti (numeroita)

8.12.2006 ostettu konsoli ja toimii.
Eiköhän jätetä mahdolliset ohjain yms ongelmat sinne toisen threadin puolelle ja tänne pelkästään itse konsolin hajoamisprosentti (kuten xbox360 ketjussakin)
 
Vastaus: Wii hajoamisprosentti (numeroita)

ewert sanoi:
8.12. ostettu ja kunnossa on konsoli.

Hokasin just, että nähtävästi toinen mun kakeista niin vika eli neljäs "ohjainnumero"-ledi ei pala, mutta ei tota oikein voi laskea kokonaiseksi viaksi. ;) Tiia jaksankohan koskaan edes AMO:lta kysyä miten sen kans toimia, jos pitäis lähetellä jonnekki niin aika hiljasta.

Jos valo ei pala silloin kun painat jotain nappia ja valot villkuvat, se tarkoittaa sitä että patterisi eivät ole aivan täydet. Valot ilmaisevat pattereittesi tilaa, ei tarvitse aina laittaa Wii:tä päälle tarkastaaksesi sitä. Eli ei se rikki ole.
 
Vastaus: Wii hajoamisprosentti (numeroita)

Hei, olen Japipoju ja omistan Wii-konsolin. Ostin sen julkaisupäivänä, eli 8.12. klo 8:19. Konsolini on toistaiseksi ehjä. Tilanne saattaa muuttua torstaina kun lapset jäävät joululomalle tarhasta, eikä isi ole kotona pitämässä huolta leluistaan...
 
Vastaus: Wii hajoamisprosentti (numeroita)

Voetto sanoi:
Jos valo ei pala silloin kun painat jotain nappia ja valot villkuvat, se tarkoittaa sitä että patterisi eivät ole aivan täydet. Valot ilmaisevat pattereittesi tilaa, ei tarvitse aina laittaa Wii:tä päälle tarkastaaksesi sitä. Eli ei se rikki ole.

Aaaaaaaaah, ok, selevä. Ei tullu tota muistaneeks, tais se joskus tulla jostain hoksattua. :)
 
Vastaus: Wii hajoamisprosentti (numeroita)

Hei olen Johannes ja olen omistanut Wii:n 8.12 lähtien. Toimii edelleen.
 
Vastaus: Wii hajoamisprosentti (numeroita)

Olen Pasi ja minulla on 8.12. ostettu Wii, joka on täysin moitteettomassa kunnossa.
 
Vastaus: Wii hajoamisprosentti (numeroita)

Hei, olen Jesta ja wii ostettu tänään (18.12.2006) ja ainakin vielä ehjä.
 
Vastaus: Wii hajoamisprosentti (numeroita)

8.12. ostettu koneeni voi vielä ihan hyvin.
 
Vastaus: Wii hajoamisprosentti (numeroita)

Olen ostanut Wiin 8.12. ja vielä toimii täydellisesti.
 
Ylös Bottom