Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii hajoamisprosentti (numeroita)

Vastaus: Wii hajoamisprosentti (numeroita)

Terve olen Defu ja ostin Wii:ni siinä Helmi-Maalikuussa 2007, eli noin vuoden ollut satunnaisessa käytössä ja eikä mitään ongelmia vielä.
 
Vastaus: Wii hajoamisprosentti (numeroita)

Ostettu syyskuussa -07. Ei ongelmia, Guitar Hero jymähtänyt pari kertaa mutta lienee täysin bugisen pelin eikä Wiin syytä.
 
Vastaus: Wii hajoamisprosentti (numeroita)

Hei, olen avanto ja omistan Wii-konsolin. Ostin sen tänään, eli 28.6. Konsolini on yhä ehjä.
 
Vastaus: Wii hajoamisprosentti (numeroita)

Mo! Wii ostettu lokakuussa 07. Nyt roskia kuvassa p*rkele ja lähti huoltoon viime viikol. Voihan p*rkele.
 
Vastaus: Wii hajoamisprosentti (numeroita)

Julkaisussa hankittu ja on tullut tuota kavereille lainattua ja kanneltua mukana minne sattuu mutta hyvin tuo toimii edelleen kuten kaikki aikaisemmatkin nintendoni. :D

Olisipa vain tuo 360:kin yhtä luotettava toiminen kun se on taas huollossa reissaamassa vaikka sitä aina on silkkihanskoin hajoamisenpelon takia tullut käsiteltyä. :(
 
Vastaus: Wii hajoamisprosentti (numeroita)

Nyt on alkanut pientä häiriötä ilmenemään levyjen lukemisessa. Satunnaisesti ilmoittaa "An error has occured." (ja litanian muuta tekstiä). Käynnistäminen uudelleen useimmiten kuitenkin auttaa ja peli toimii samantien.
 
Vastaus: Wii hajoamisprosentti (numeroita)

Ostettu 28.11.2007 ja nyt totaalisesti eloton 30.10.2008 lähtien. Reilun parinkymmenen päivän päästä olis takuu loppunu...
 
Vastaus: Wii hajoamisprosentti (numeroita)

Wii hankittu julkaisupäivänä ja edelleen toimii. Joskus jää miettimään ja raksuttamaan hieman pitemmäksi aikaa, mutta muuten toimii oikein hyvin.
 
Vastaus: Wii hajoamisprosentti (numeroita)

Hiphei! Täällä eilen (7.12.2008) ostettu Wii, ja ehjähän tuo on :)
 
Vastaus: Wii hajoamisprosentti (numeroita)

Wii ostettu 02.12.07 ja tänään se oli aamulla kuollut kun yritin alkaa pelaileen.
Poweri sökö. Takuu siis just ummessa mutta kai tuo pitäisi vielä takuuseen mennä?:confused:
 
Vastaus: Wii hajoamisprosentti (numeroita)

Ketjussa aiemmin ilmoitettu konsoli myyty eteenpäin toimivana.
 
Vastaus: Wii hajoamisprosentti (numeroita)

Wii hankittu 13.12. 2007, ja mitään vikaa ei ole ilmennyt eli ehjä on
 
Vastaus: Wii hajoamisprosentti (numeroita)

Wii ostettu 02.12.07 ja tänään se oli aamulla kuollut kun yritin alkaa pelaileen.
Poweri sökö. Takuu siis just ummessa mutta kai tuo pitäisi vielä takuuseen mennä?:confused:

Pitäisi mennä, ei ole niin päiväntarkkaa. "Hähä takuu meni umpeen viikko sitten, siinäs pelaat tiilenmurikalla!"

Oletko jo kokeillut irrottaa kaikki johdot ja sitten laittaa ne takaisin muutaman minuutin päästä? Yksinkertaisimmissa tapauksissa virtajohdon irrottaminenkin vähäksi aikaa saattaa auttaa.
 
Vastaus: Wii hajoamisprosentti (numeroita)

Minulla kävi Wii yhtenä päivänä mykkänä, eli ei saanut virtaa. Olin juuri kuljettanut Wiin repussa toiseen paikkaan. Ongelma ratkesi muistaakseni varsin yksinkertaisesti tapauttamalla laitetta, ongelma ei ole toistunut toista kertaa.
 
Ylös Bottom