Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii-hintaseuranta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaizu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kaizu

New Member
Olen haeskellut kyseistä konsolia jo jonkin aikaa mutta joka paikassa näyttäisi olevan 269e. Keskisellä oli taannoin 222e joka olisi houkutellut mutta ei sentään 500km ajomatkan vertaa.

Millä hintaa olette nähneet näitä myytävänä? Pääasiallisesti pk seudun liikkeet kiinnostaa mutta kaikki muukin otetaan huomioon ja varmasti asia kiinnostaa muitakin ja muuallapäin asuvia
 
Vastaus: Wii hintaseuranta

Kaizu sanoi:
Olen haeskellut kyseistä konsolia jo jonkin aikaa mutta joka paikassa näyttäisi olevan 269e. Keskisellä oli taannoin 222e joka olisi houkutellut mutta ei sentään 500km ajomatkan vertaa.

Millä hintaa olette nähneet näitä myytävänä? Pääasiallisesti pk seudun liikkeet kiinnostaa mutta kaikki muukin otetaan huomioon ja varmasti asia kiinnostaa muitakin ja muuallapäin asuvia

249 on ollut halvin hinta mitä itse olen nähnyt wiitä myytävän. Paikkana tais olla anttila. Tuota 269 hintaa halvemmalla on aika hankala löytää. Käytettynä saat toki halvemmalla.
 
Vastaus: Wii hintaseuranta

Ilmeisesti oli ja meni, en löytänyt enään ainakaan mainosta tuosta?
 
Vastaus: Wii hintaseuranta

Espoon Minimanissa Wii edelleen hintaan 245 euroa ja konsoleita oli hyllyssä. Taitaa olla halvin hinta.
 
Vastaus: Wii hintaseuranta

Digiexpossa Tuurin kyläkauppa myy Wiitä hintaan 239 sisältäen lisäksi Excite Truckin!
 
Vastaus: Wii hintaseuranta

Patovaht sanoi:
Jotenkin vähän veikkaan, että ei tuo tarjous ole edes jouluun saakka voimassa...

Voin tietty olla silti väärässäkin.
niinno, jos ei ole niin sit tilataan erikseen :D
 
Vastaus: Wii hintaseuranta

irksome sanoi:
Oulussa näyttäisi olevan Käkkäräisellä Wii hintaan 239,-.

Olikohan toi joku ihme megaale vai oliko se pysyvä hinta? Jos nimittäin on niin wii lähtee sieltä mukaan :eek:
 
Vastaus: Wii hintaseuranta

suurimies sanoi:
HUIJUI vielä paree tarjous!!! olikohan tää pysyvähinta?? :p


Oli duunikaverin tutun omistamassa peliliikkeessä (muistaakseni hyvinkäällä) pieni erä wii-koneista hintaan 149. Menivät aika nopeasti.
 
Vastaus: Wii hintaseuranta

Millonkohan on tiedossa pysyvää hinnanalennusta? Muistu vaan mieleen, kun GC tippu yhtäkkiä 99:iin.
 
Vastaus: Wii hintaseuranta

Peck4 sanoi:
niinno, jos ei ole niin sit tilataan erikseen :D

Kävin just eilen hakemassa VPD:ltä tuon Super Mario Galaxy paketin, eli on ainakin vielä voimassa tuo tarjous.
 
Vastaus: Wii hintaseuranta

Millonkohan on tiedossa pysyvää hinnanalennusta? Muistu vaan mieleen, kun GC tippu yhtäkkiä 99:iin.

jos GC olisi myynnyt yhtä paljon kuin mitä wii on nyt myynnyt, niin tuota hinnanalennusta ei olisi tullut. wiitä alennetaan vasta sitten kun myynnit alkavat laskea, tällä hetkellä ei ole vielä mitään kiirettä tiputtaa hintoja kun laitteet viedään käsistä.
 
Ylös Bottom