Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii ja modaus

Vastaus: Wii ja modaus

Jos jossain vaiheessa saadaan piiri mikä mahdollistaa pelien importtaamisen ja DVD:n katselun niin se on varma hankinta :D
 
Vastaus: Wii ja modaus

Nyt on mahdollista USA ja Japsi pelien pelaus, kun tuli ohjelma jolla Pal isot muunnetaan USA ja Japsi versioiksi.
Tämän voi ihan itsekin helposti tehdä jos omistaa edes yhden Pal pelin ja tietää mitä siihen USA + koodi kohtaan pitää kirjoittaa.
 
Vastaus: Wii ja modaus

En oo oikeen perillä näistämodi-jutuista...
Mitä importtaaminen tarkottaa?
 
Vastaus: Wii ja modaus

ode23 sanoi:
En oo oikeen perillä näistämodi-jutuista...
Mitä importtaaminen tarkottaa?

Ei se tarkoita sen ihmeempää kuin jollakin muulla kuin oman konsolin aluekoodilla varustettujen pelien hankkimista (eli käytännössä tilaamista jostakin toisesta maanosasta, vaikkapa Japanista).

Saattavatpa jotkut suomalaisetkin pelikaupat myydä itse maahantuomiaan import-pelejä suoraan hyllystä, mutta aika harvinaista se nykyisin on, kun netistä tilaaminen on asiakkaille niin helppoa.
 
Vastaus: Wii ja modaus

Jakke^ sanoi:
Wiinja Deluxe asennettu, ja tuntuu toimivan varsin mallikkaasti.
Oletko testannut Usa/japsi versioita?
Rapakon takaa saisi jo Trauma Centeriä, tahtooo! :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii ja modaus

noose01 sanoi:
Oletko testannut Usa/japsi versioita?
Satun omistamaan tällähetkellä ainoastaan pal-versioita ja tuskin jatkossakaan tulee tilattua ulkomailta, ellei nyt joku superpeli jätä rantautumatta meille eurooppaan.
Mutta itse en kyllä ainakaan epäile, etteikö ne toimisi aivan yhtä hyvin kuin pal-versiotkin.
 
Vastaus: Wii ja modaus

Jakke^ sanoi:
Satun omistamaan tällähetkellä ainoastaan pal-versioita ja tuskin jatkossakaan tulee tilattua ulkomailta, ellei nyt joku superpeli jätä rantautumatta meille eurooppaan.
Mutta itse en kyllä ainakaan epäile, etteikö ne toimisi aivan yhtä hyvin kuin pal-versiotkin.

Eli siis ihan pira tarkoituksissa piirin hommasit?
 
Vastaus: Wii ja modaus

nothing sanoi:
Eli siis ihan pira tarkoituksissa piirin hommasit?
Ei vaan nimenomaan siksi, että jos joku kiinnostava peli ei eurooppaan saavukkaan, mutta tällähetkellä ei sellaista peliä vielä ole, +alkuperäisien levyjen säästäminen. Ei minulla pelien kanssa sellaista kiirettä ole, että en jaksaisi odottaa muutamaa kuukautta jenkkejä perässä niitä pelejä..
 
Vastaus: Wii ja modaus

nothing sanoi:
Eli siis ihan pira tarkoituksissa piirin hommasit?

Niin...kaikki modaushan tehdään aina vain tarkoituksena riistää rahat pelikehittäjiltä ja jakelijoilta? Itse olen ainakin puhtaasti importtien takia modannut konsoleitani, enkä jatkossakaan mistään muusta syystä sitä tee. Eurooppaan ei nyt aina vaan satu tulemaan niitä pelejä mitä itse haluaa, ja valitettavasti tuo mod-piiri on tällähetkellä mielestäni paras vaihtoehto kiertää tuota aluesuojausta.

Miksi siis ei julkaista aluekoodivapaita konsoleita? Tietävät kertokoon.
 
Vastaus: Wii ja modaus

Esim Trauma Centerin julkaisupäivä suomessa on ?
Jenkkilästä sen saisi mutta ei kyllä viitsi modata jos ei sitten importit toimikaan.
 
Vastaus: Wii ja modaus

mustapug sanoi:
Niin...kaikki modaushan tehdään aina vain tarkoituksena riistää rahat pelikehittäjiltä ja jakelijoilta? Itse olen ainakin puhtaasti importtien takia modannut konsoleitani, enkä jatkossakaan mistään muusta syystä sitä tee. Eurooppaan ei nyt aina vaan satu tulemaan niitä pelejä mitä itse haluaa, ja valitettavasti tuo mod-piiri on tällähetkellä mielestäni paras vaihtoehto kiertää tuota aluesuojausta.

Miksi siis ei julkaista aluekoodivapaita konsoleita? Tietävät kertokoon.

Niin no tuossa vaan modaaja totesi ettei tuskin tule importteja tilaamaan... En nyt vaan oikein tajunnut viestisi pointtia...
 
Vastaus: Wii ja modaus

nothing sanoi:
En nyt vaan oikein tajunnut viestisi pointtia...

No se pointti oli se, että hänen mielestään syytit kaikkia mod-piirin laittajia warettajiksi. Parempi kysymysy olisi, että miten hän onnistui käsittämään viestisi niin päin helvettiä:) Tietty jos ei yhtään seuraa asiayhteyksiä niin väärinymmärryksiä voi sattua.
 
Vastaus: Wii ja modaus

nothing sanoi:
Niin no tuossa vaan modaaja totesi ettei tuskin tule importteja tilaamaan... En nyt vaan oikein tajunnut viestisi pointtia...
"ellei nyt joku superpeli jätä rantautumatta meille eurooppaan."
Tämä mielestäni kuvaa paremmin kuin hyvin, miksi piirin olen asentanut..
"Hajime no Hippo Revolution" tulee luultavasti olemaan yksi sellainen. Pitäisi olla kai tarkempi sanomisissaan, ettei heti aleta syytöksiä tekemään.
 
Vastaus: Wii ja modaus

Minusta noiden laitteiden häkkäilystä jo saa iloa sinänsä. I just love my mediacenter XB1...
 
Vastaus: Wii ja modaus

tsinivuo sanoi:
Minusta noiden laitteiden häkkäilystä jo saa iloa sinänsä. I just love my mediacenter XB1...

no enpä mäkään oikein muun kuin PES5:n ja ton Media center ominaisuuden takia hommannut xboxia (maksoihan se sentään 1). Mutta Wiin kanssa voi taas olla että samanlaisia hyötyjä ei laitteesta saa irti modaamalla. Ainoastaan noiden importtien pelailu kiinnostaisi, pitäähän noita pelinkehittäjiä sen verran tukea.
 
Vastaus: Wii ja modaus

niin laitetaan nyt tännekin infoa että:
kuukauden verran ollu wiikey kolvattuna.
(kymmenkunta) peliä (edit) kokeillu ( :) ), kaikki toimii, muutama usa ja jap regionin ;)

loistopiiri, suosittelen lämpimästi :)

edit: mode(t) sorry, roger that, over&out siitä aiheesta=)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom