Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii-konsoleita eri väreissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarhead82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jarhead82

New Member
Onko jollain tietoa, että onko Wii:tä tulossa muun värisenä myyntiin koska?? Yritin netistä etsiskellä, mutta huonolla tuloksella, joskos jollain olisi paremmat lähteet tiedossa?

Vastaus: Wii Colors

Onko jollain tietoa, että onko Wii:tä tulossa muun värisenä myyntiin koska?? Yritin netistä etsiskellä, mutta huonolla tuloksella, joskos jollain olisi paremmat lähteet tiedossa?

Minun tietääkseni edes huhujakaan aiheesta ei pahemmin ole liikkeellä, joten älä pidätä hengitystäsi. Toki jos nyt ehdottomasti haluat muunlaisen kuin valkoisen Wiin, niin onhan niitä aina skinejä ja modattuja koteloita. Tosin jälkimmäisiä (googlaa XCM) en itse halunnut kokeillakaan, koska A) siinä menettää takuun ja B) asennuksessa pitää muun muassa kaapeleiden kanssa kikkailla, ja itse en ole niin taitava, että voin 100% varmasti tehdä sen täysin oikein (vaikka kuulemma noiden kuorten asennus pitäisi olla ihan suhteellisen helppoa, kysehän on vain purkamisesta ja uudelleenkokoamisesta).

Itse päädyin tilaamaan Decalgirlin skinin Wiihin, ja olen tyytyväinen Wiini ulkonäköön AV-tasossani nyt. Kysehän on tuollaisista vinyylimuoveista, jotka painetaan kiinni kaikkialle Wiihin (tosin pohjaan ei tule palaa, joten jos aikoo sijoittaa Wiin vaakatasoon, niin joutuu sijoittamaan sen niin, ettei valkoinen pohja paista). Kysehän on noin parin kympin sijoituksesta. Huomioitavaa myös on, että vaikka nuo vinyylimuovit (joiden poiston kuulemma pitäisi olla helppoa ja jotka eivät jätä Wiin omaa pintaa liimaiseksi) sopivat tosi hyvin Wiihin, niin reunoille ja etupaneelin osiin jää max. yhden millimetrin railoja (joita tosin kauempaa katsottuna ei näe juurikaan). Joka tapauksessa, omasta mielestäni nuo Decalgirlin skinit ovat loistava sijoitus.

Vastaus: Wii Colors

Kieltämättä tyylikkäitä koteloita, kiiltävänsininen olisi todella tyylikäs.

Vastaus: Wii-konsoleita eri väreissä?

Olisihan nuo hienoja, ehkä jonkun Crystal Chameleonin voisi hommata, kunhan rahaa saisi. Ja taitaisi Access tool kittikin tulla tarpeeseen kun on noita koneita tässä vuosien varrella tullut haalittua, ja vikojakin olisi kiva joskus saada korjailtua.

Ylös Bottom